Материалдар / Химия ғылымының пайда болуы 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химия ғылымының пайда болуы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
химия ғылымының пайда болуы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
649
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

І тоқсан№1 Химия пәні. Сынып:8 «А,Ә» Күні: ---------------------- Химия –жаратылыстану ғылымдарының бір саласы .Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызы туралы қысқаша тарихи мәліметтер. Сабақтың мақсаты: Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызы туралы түсінік беру. Сабақтың міндеті: Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызын басқа жаратылыстану пәндерімен байланыстыра отырып түсіндіру;Күтілетін нәтиже:-Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызын біледі;-химия ғылымының өмірмен тікелей қатысы бар екендігіне көзі жетеді.Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгерту.Сабақтың түрі:Аралас сабақҚажетті құралдар мен көрнекіліктер:Интерактивті тақта ,бор,ватман,бейнетаспа,түрлі-түсті стикер,маркер,кері байланыс парағы,т.б.
Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру кезеңі:3минутОқушылармен сәлемдесу,түгендеу, психологиялық ахуал тудыру, топқа 1,2,3, деп санату арқылы бөлу.Топтық ереже құру.Бағалау парағын тарату.Оқушылар 3топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды.Топтық ережені құрады.

ІІ.Қызығушылықты ояту:5 минут1. Конверт –сұрақ арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын ашу1)Жаратылыстану ғылымына қандай пәндер жатады?(қызыл)2) Химия қандай салаларда қолданылады?(көк)3) Мектепте химияны оқытудың басты мақсаты?(жасыл)Әр топ конвертті тандап сұрақтарға жауап береді.1) Математика,физика,химия,биология2) Тұрмыста, медицинада, ауыл шаруашылығында, өндірісте3) Мектепте химияны оқытудың басты мақсаты – күнделікті тұрмысқа қажетті және республикамыздың шаруашылығымен мәдениетінің барлық салаларына қатысы бар .Оқушылар өз ойларын айту арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
ІІІ.Мағынаны тану:Жаңа сабақ 20минут1. «Ойлан,бірік,бөліс»-әдісі.«Диалогтік оқыту арқылы» әр топқа мәтіндік тапсырма беру1.Топ. Мектепте химияны оқытудың басты мақсаттары мен міндеттері2.Топ Химия – тұрмыста және медицинада3.Топ Химия – ауылшаруашылығында және өндірісте3.Сергіту сәті.«Қара жорға биі»Әр топ мүшелері өз идеяларын ортаға салып .Бір шешімге келеді және нәтижесін постерлерге жазады Оқушылар орындарынан тұрып денелерін сергітеді.
ІV.Ой толғаныс :12минут1.Химия ғылымын «Де Бононың қалпақтары»әдісі мен сабақты қорыту.1топ Сары қалпақ –ПозитивЖағымды тұстары қандай болады?Оның артықшылығы қандай?Маған не ұнайдыОң тармақтарың жазыңыз.2топ Қара қалпақ –Жағымсыз Жағымсыз тұстары қандай?Қандай проблемалар бар?Маған не ұнмайды?3 топ Ақ қалпақ-ФактілерМенде қандай ақпарат бар?Маған қандай ақпарат алу қажет?Берілген тапсырмаларын орындайды.Оқушылар химия ғылымының маңызын «Де Бононың қалпақтары» арқылы қорытындылап шығады.
V.Бағалау :3минут 1.Әр топ басшыларынан ,тобындағы оқушылардың ұпай саның сұрап шығады .

Топ басшылары бағалау парағы арқылы топтағы оқушылардың ұпай саның айтады
VІ.Үйге тапсырма :1минут Оқушыларға үйге тапсырма береді.Химия және табиғат тақырыбында эссе жазу.Оқушылар берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
VІІ.Кері байланыс парағы:1минутОқушыларға таратылады.

Кері байланыс парағын толтырады.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!