Материалдар / Химиялық элементтердің табиғи топтары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химиялық элементтердің табиғи топтары

Материал туралы қысқаша түсінік
3 тілде оқыту мақсатында ағылшын тілінде тапсырмалар берілген. Ағылшын тілінде сабақ беретін химия пәнінің мұғалімдеріне көмектеседі деген оймен сабағымды сіздерге ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2019
939
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ «Химиялық элементтердің табиғи топтары» 7 сынып химия пәні

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтердің табиғи топтары.

Мұғалімнің аты-жөні:Каргабаева .А.Б

Күні:

СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Периодтық кестенің құрылысының принципін түсіну.Д.И.Менделеевтің периодтық кестесінің заманауи құрылысын білу ,сипаттау.

Периодтық кесте және ХЭПЖ туралы білімдерін қалыптастыру.Табиғи ұяластар түсінігін білу ,сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарға мысалдар келтіру.

Сабақ нәтижесі:


Периодтық кестенің құрылысын біледі. Элементтердің топтарын біледі .Элементтердің табиғи топтарына мысалдар келтіре алады. Өздерінің білімдерін бағалай алады.және обьективті тұжырымдар жасай алады.Ақпаратты салыстыры ,талдай алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.Сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарды кестеден көрсетеді . Ұяластар тобына жататын химиялық элементтердің қасиеттерінің ұқсас болатынын түсінеді.

Тілдік құзіреттілік

Периодтық кестенің құрылымы


Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі , физика ,

Алдыңғы оқу

Химиялық элементтердің периодтық кестесі

Сабақтың жоспары

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Ұйымдастыру кезеңдері.

2 минут

Оқушылармен сәлемдесу .Сыныпта қолайлы психологиялық климат қалыптастыру.



Оқушылар бір-бірімен амандасады.


Үй тапсырмасын тексеру

5 мин


Желпуіш әдісі. Оқушылар алдарына таратылған түрлі –түсті қағаздан желпуіш жасап, сұрақтар жазады.

Ортаға шығып сұрақтарын бір –біріне қояды.

Оқушылар сұраққа жауап береді.



Топтарға бөлу 1 минут

Түрлі –түсті қағазбен үш топқа бөлінеді.

Топқа бөлінеді.



Жаңа тақырыпты ашу.

Берілген сөзжұмбақты шешу.

Құпия сөзді анықтау.


Білімді өзектендіру, жаңа тақырыпты түсіндіру.

Мәтінмен жұмыс .Мұғалім оқушыларға оқулық және берілген мәтін бойынша постер құрастыруға тапсырма береді.

Оқушылар постерді құрастырып ,қорғайды.


Жаңа терминдер







Оқушылар жазған жаңа терминді тақтамен салыстырып ,оқиды.

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Сілтілік металдар

Щелочные металлы

Alkali metals

Сілтілік –жер металдар

Щелочноземельные металлы

Alkaline - earth metals

Инертті газдар

Инертные газы

Inert gases

Галогендер

Галогены

Haiogens



Оқушылар жаңа терминдерді жазады

Жұптық жұмыс






   Ағылшын тілінде берілген тапсырмаларды орындайды.             1 нұсқа

1 Fill in gaps the correct words

Six Lithium Sodium Potassium Rubidium Calsium Francium

1) There are … alkaline metals

2) Alkaline metals … , , , , … … .

2 Are the sentences Nrue or Folse

1) Lithium is the lighetest of the alkaline metals .

2) Calsium halogens .

2-нұсқа

1 Fill in gaps the correct words .

Bromide Halogen

1 ) … derivatives of salt .

2 ) Liquid mercury … .

2 Are the sentences Тrue or Folse

1) The Kind of non metals – florine.

2 )The most reactive alkaline metals is Sodium.

     


Берілген тапсырмаларды орындап , бір –бірімен алмасып , тексереді.

Оқулықпен жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау

I- топ № 6

II-топ № 7

III –топ № 8


Оқушылар ауызша және тақтаға тапсырмалар орындайды.

Топтық жұмыс

«Пазл құрастыру » тапсырма орындау.

Электрондық оқулықтан тапсырма орындайды


Кескіндерді жинау,түсінік беру.

Бағалау


5 минут

Кері байланыс

3 минут

  • «Бағдаршам » әдісі

  • 25- 20 балл “5 ” баға

  • 19- 14 балл “4 ” баға

  • 13- 10 балл “3 ” баға

Рефлекция «3:2:1» әдісі

  1. Сабақта есінде қалған үш негізгі ұғым;

  2. Сабақтағы сен үшін қызықты екі жағдай;

3. Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ.


Үйге тапсырма:

§15. № 5



«Бағдаршам » әдісі.

Оқушылар өз ойлары мен пікірлерін баяндайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!