Сабақтың
тақырыбы:
Химиялық элементтердің табиғи
топтары.
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Каргабаева .А.Б
Күні:
|
СЫНЫП:
7
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
Периодтық кестенің
құрылысының принципін түсіну.Д.И.Менделеевтің периодтық кестесінің
заманауи құрылысын білу
,сипаттау.
Периодтық кесте және ХЭПЖ
туралы білімдерін қалыптастыру.Табиғи ұяластар түсінігін білу
,сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарға мысалдар
келтіру.
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Периодтық кестенің құрылысын
біледі. Элементтердің топтарын біледі .Элементтердің табиғи
топтарына мысалдар келтіре алады. Өздерінің білімдерін бағалай
алады.және обьективті тұжырымдар жасай алады.Ақпаратты салыстыры
,талдай алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.Сілтілік металдар ,галогендер ,инертті
газдарды кестеден көрсетеді . Ұяластар тобына жататын химиялық
элементтердің қасиеттерінің ұқсас болатынын
түсінеді.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Периодтық кестенің
құрылымы
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Ағылшын тілі , физика
,
|
Алдыңғы
оқу
|
Химиялық элементтердің
периодтық кестесі
|
Сабақтың
жоспары
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс
-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңдері.
2
минут
|
Оқушылармен сәлемдесу .Сыныпта
қолайлы психологиялық климат
қалыптастыру.
|
Оқушылар бір-бірімен
амандасады.
|
Үй тапсырмасын
тексеру
5
мин
|
Желпуіш
әдісі. Оқушылар алдарына таратылған
түрлі –түсті қағаздан желпуіш жасап, сұрақтар
жазады.
Ортаға шығып сұрақтарын бір
–біріне қояды.
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді.
|
Топтарға бөлу 1
минут
|
Түрлі –түсті қағазбен үш топқа
бөлінеді.
|
Топқа
бөлінеді.
|
Жаңа тақырыпты
ашу.
|
Берілген сөзжұмбақты
шешу.
|
Құпия сөзді
анықтау.
|
Білімді өзектендіру, жаңа
тақырыпты түсіндіру.
|
Мәтінмен жұмыс .Мұғалім
оқушыларға оқулық және берілген мәтін бойынша постер құрастыруға
тапсырма береді.
|
Оқушылар постерді
құрастырып ,қорғайды.
|
Жаңа
терминдер
|
Оқушылар жазған жаңа
терминді тақтамен салыстырып
,оқиды.
Қазақша
|
Орысша
|
Ағылшынша
|
Сілтілік
металдар
|
Щелочные
металлы
|
Alkali
metals
|
Сілтілік –жер
металдар
|
Щелочноземельные
металлы
|
Alkaline - earth
metals
|
Инертті
газдар
|
Инертные
газы
|
Inert
gases
|
Галогендер
|
Галогены
|
Haiogens
|
|
Оқушылар жаңа
терминдерді жазады
|
Жұптық
жұмыс
|
Ағылшын тілінде берілген тапсырмаларды
орындайды.
1 нұсқа
1 Fill in gaps the
correct words
Six Lithium Sodium Potassium Rubidium Calsium
Francium
1)
There are …
alkaline metals
2)
Alkaline
metals … ,
… ,
… ,
… ,
…
… .
2 Are the sentences Nrue or
Folse
1)
Lithium is
the lighetest of the alkaline metals .
2)
Calsium
halogens .
2-нұсқа
1 Fill in gaps the
correct words .
Bromide Halogen
1 )
…
derivatives of salt .
2 )
Liquid
mercury … .
2 Are the sentences Тrue or
Folse
1)
The Kind of
non metals – florine.
2 )The most reactive
alkaline metals is Sodium.
|
Берілген тапсырмаларды орындап
, бір –бірімен алмасып , тексереді.
|
Оқулықпен
жұмыс
|
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындау
I- топ №
6
II-топ №
7
III –топ №
8
|
Оқушылар ауызша және тақтаға
тапсырмалар
орындайды.
|
Топтық
жұмыс
|
«Пазл
құрастыру » тапсырма орындау.
Электрондық оқулықтан тапсырма
орындайды
|
Кескіндерді
жинау,түсінік беру.
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
-
«Бағдаршам »
әдісі
-
25- 20 балл “5 ”
баға
-
19- 14 балл “4 ”
баға
-
13- 10 балл “3 ”
баға
Рефлекция «3:2:1»
әдісі
-
Сабақта есінде
қалған үш негізгі ұғым;
-
Сабақтағы сен үшін
қызықты екі жағдай;
3. Жаңа сабақ
бойынша бір сұрақ.
Үйге
тапсырма:
§15. №
5
|
«Бағдаршам »
әдісі.
Оқушылар өз ойлары
мен пікірлерін баяндайды.
|