Материалдар / Химиялық реакциялар . Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.

Химиялық реакциялар . Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.

Материал туралы қысқаша түсінік
қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін біледі. -химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Шілде 2024
184
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

7.3А Химиялық реакциялар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:


Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.

(17-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.4.1 -«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу

7.3.4.2 -химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу

Сабақтың мақсаты:

-қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін біледі.

-химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Оқушылармен амандасу

Сыныпта ынтымақтастықтық атмосферасын және қалыпты оқу ортасын қалыптастыру.


Проблемалық сұрақ қою. Оқушылар жауабы - оқушылармен біріге отырып сабақ мақсаты айқындалады.

Бөлек оқушылардың әңгімелерін талқылау



Бағалау - «Екі жұлдыз, бір тілек»

мәтінмен өздік жұмыс – оқу (асқаза сөлі)


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

http://www.resourcefulschools.org/teachers/lesson-plans/82


Жаңа сабаққа кіріспе


Химиялық диктант – сөйлемге сәйкес мағыналы сөздерді қойыңыз.


Жақсы шайнасаң – Жартысы сіңіріледі» - деген, ежелгі, дана мына бір мақал таңқаларлық емес

«Суреттерді жина» слайду бойынша жұмыс.

Дескриптор бойынша өз-ара бағалау (парта астындағы стикерлермен )- 2-3 оқушы- стикерлер кімге тап болды

1.Толықтай айтты

2. Қысқаша айтты (Бағалау парағы)

Проблемалық жағдаят туғызу

Қауіпсіздік ережесі (Лаб. жұмыс жүргізу кезіндегі басындағы, ортасындағы және соңындағы)


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

15 мин.

Қышқылдармен жұмыс жасаудың қауіпсіздік ережесі туралы түсіндіріп, тапсырма беріңіз.

Қышқыл мен сілтілер терінің және т.б. химиялық _________________тудырады.

Қышқыл төгілген жағдайда: бірінші _________ құтыға құю керек, кейін ____________.

Алғашқы көмек.

Терінің қышқыл тиген жерін шамен ____________ минут _________ салқын ағынымен ________. Одан кейін ___________ күйген жерін ___________ _______ сулы ерітіндісі сіңірілген дәкемен немесе мақталы тампонмен орайды.

(кұйген, судың, қышқылды өңдеу, сумен, біраз , сол, ас содасымен )

Бұл берілген ҚЕ қандай қасиетке негізделген

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Таратпа материалдар

http://www.schoolsworld.tv/node/3258

Топтық жұмыс

6 мин

Лабораториялық жұмыс №6 «Қышқылдық және сілтілік ерітінділердің ортасын зерттеу»

Бейтараптану реакциясын зерттеу

(Бейтарптану, neutralization)

Қышқыл, сілті

Жұмыс барысы: рН ортасын индикаторлардың (лакмус, фенолфталеин, метилоранж, әмбебап, SPARK құрылғысының рН датчигі) көмегімен анықтаға болады


А тәжірибесі.

  1. Қарын сөліне ұқсас хлорсутек қышқылы ерітіндісінің рН-ортасын анықтау.

  2. Ерітіндіге «Ренни» дәрісін немесе қыжылдан өзге дәріні салыңыз.

  3. Бақылау жүргізу.

  4. Алынған ерітіндінің рН-ортасын өлшеу.

В тәжірибесі.

  1. Көлемі 1-2 мл хлорсутекті қышқыл ерітіндісіне натрий гидроксиді ерітіндісін тең көлемде құю.

  2. Бақылау жүргізу.

  3. Алынған ерітіндінің рН-ортасын өлшеу.

С тәжірибесі

  1. Судың рН-ортасын өлшеу.

А, В және С тәжірибесінің алынған деректерін салыстыру.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Таратпа материалдар

http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks3/science/acids/

Жеке жұмыс

5 мин

Не себепті бал арасы шаққан кезде сілті пайдаланамыз. Тұрмыста қандай сілтіні қолдануға болады?

Жабайы араның уын бейтараптау үшін тұрмыста қандай затты қолданамыз?

Антацидтер асқазанды қалай емдейді?

Бейтараптану

___________ мен _________ араластырған кезде, олар __________ реакцияға түсіп, жаңа ________________ерітінді түзіледі

Күшті қышқыл _________ сілтіні ________________, ал ________ қышқыл әлсіз сілтіні бейтараптайды.



http://www.rsc.org/learn-chemistry/resource/res00000868/classic-chemistry-demonstrations?cmpid=CMP00001001


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ