Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Оқушылармен
амандасу
Сыныпта ынтымақтастықтық
атмосферасын және қалыпты оқу ортасын
қалыптастыру.
|
Проблемалық сұрақ қою.
Оқушылар жауабы - оқушылармен біріге отырып
сабақ мақсаты
айқындалады.
Бөлек оқушылардың әңгімелерін
талқылау
Бағалау - «Екі жұлдыз, бір
тілек»
мәтінмен өздік жұмыс – оқу
(асқаза сөлі)
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
http://www.resourcefulschools.org/teachers/lesson-plans/82
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Химиялық диктант – сөйлемге
сәйкес мағыналы сөздерді
қойыңыз.
|
Жақсы шайнасаң – Жартысы
сіңіріледі» - деген, ежелгі, дана мына бір
мақал таңқаларлық емес
«Суреттерді жина» слайду
бойынша жұмыс.
Дескриптор бойынша өз-ара
бағалау (парта астындағы стикерлермен )- 2-3 оқушы- стикерлер кімге
тап болды
1.Толықтай
айтты
2. Қысқаша айтты (Бағалау
парағы)
Проблемалық жағдаят
туғызу
Қауіпсіздік ережесі (Лаб.
жұмыс жүргізу кезіндегі басындағы, ортасындағы және
соңындағы)
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
|
Қышқылдармен жұмыс жасаудың
қауіпсіздік ережесі туралы түсіндіріп, тапсырма
беріңіз.
|
Қышқыл мен сілтілер терінің
және т.б. химиялық
_________________тудырады.
Қышқыл төгілген жағдайда:
бірінші _________ құтыға құю керек, кейін
____________.
Алғашқы
көмек.
Терінің қышқыл тиген жерін
шамен ____________ минут _________ салқын ағынымен ________. Одан
кейін ___________ күйген жерін ___________ _______ сулы ерітіндісі
сіңірілген дәкемен немесе мақталы тампонмен
орайды.
(кұйген, судың, қышқылды
өңдеу, сумен, біраз , сол, ас содасымен
)
Бұл берілген ҚЕ қандай
қасиетке негізделген
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Таратпа
материалдар
http://www.schoolsworld.tv/node/3258
|
Топтық
жұмыс
6
мин
|
Лабораториялық жұмыс
№6 «Қышқылдық және сілтілік
ерітінділердің ортасын
зерттеу»
Бейтараптану реакциясын
зерттеу
(Бейтарптану,
neutralization)
Қышқыл,
сілті
Жұмыс барысы: рН ортасын
индикаторлардың (лакмус, фенолфталеин, метилоранж, әмбебап, SPARK
құрылғысының рН датчигі) көмегімен анықтаға
болады
|
А тәжірибесі.
-
Қарын сөліне ұқсас хлорсутек
қышқылы ерітіндісінің рН-ортасын
анықтау.
-
Ерітіндіге «Ренни» дәрісін
немесе қыжылдан өзге дәріні
салыңыз.
-
Бақылау
жүргізу.
-
Алынған
ерітіндінің рН-ортасын
өлшеу.
В тәжірибесі.
-
Көлемі 1-2 мл хлорсутекті қышқыл
ерітіндісіне натрий гидроксиді ерітіндісін тең көлемде
құю.
-
Бақылау
жүргізу.
-
Алынған
ерітіндінің рН-ортасын
өлшеу.
С тәжірибесі
-
Судың рН-ортасын
өлшеу.
А,
В және С тәжірибесінің алынған
деректерін салыстыру.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Таратпа
материалдар
http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks3/science/acids/
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Не себепті бал арасы шаққан
кезде сілті пайдаланамыз. Тұрмыста қандай сілтіні қолдануға
болады?
Жабайы араның уын бейтараптау
үшін тұрмыста қандай затты
қолданамыз?
Антацидтер асқазанды қалай
емдейді?
|
Бейтараптану
___________ мен _________
араластырған кезде, олар __________ реакцияға түсіп, жаңа
________________ерітінді
түзіледі
Күшті қышқыл _________ сілтіні
________________, ал ________ қышқыл әлсіз сілтіні
бейтараптайды.
|
|
http://www.rsc.org/learn-chemistry/resource/res00000868/classic-chemistry-demonstrations?cmpid=CMP00001001
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|