Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ).Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Сәлемдесу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
3.Топқа
бөліну.
4.Үй тапсырмасын
сұрау.
«Дулат
Бабатайұлына
220 жыл»
бекеті.
Үйірмелерге қатысудың пайдасы
туралы сұрақтарға жауап жазып
келу.
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу.
2.Оқушыларды
түгендеу.
3.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
4.Топқа
бөлінеді.
5.Үй тапсырмасын
сұрау.
Үйірмелерге қатысудың пайдасы
туралы сұрақтарға жауап
береді.
|
Тиімділігі:
Оқушылар есімдері жазылған
магниттерді көңіл-күйлерін білдіретін жерге жабыстырып
қояды.
Дескриптор:
Жалпы –2
балл.
- тақырыпқа байланысты
сұрақтарға жауап береді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
ДК
экраны
Бағалау
парақшасы
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
«Ахмет
Байтұрсынұлы 150 жыл»
бекеті.
Жаңа сабақтың
тақырыбын ашу мақсатында сұрақтарға жауап
беру.
Оқушылар тақырыпқа
байланысты топ аттарын
анықтайды.
Топ басшысы топты
таныстырады.
1-топ.«Тілмаштар»
тобы
2-топ.«Өнерпаздар»
тобы
3-топ. «Шеберлер»
тобы
«Ғабит Мүсірепов
120 жыл» бекеті.
1-тапсырма.
Тыңдалым. Айтылым. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді
үнтаспадан тыңдап,
сұрақтарға жауап
беру.
«Мұхтар Әуезов
125 жыл» бекеті.
Тілдік
бағдар. Хабарлама.
«Ғабиден Мұстафин
120 жыл » бекеті.
2-тапсырма.
Жазылым.
Суреттегі балалардың
хоббилері туралы хабарлама
жазыңдар.
«Мәншүк Маметова
110 жыл» бекеті
3-тапсырма.
Оқылым. Жазылым. Тақтамен
жұмыс.
Мәтінді негізге
алып, күрделі сөздерді теріп жазып, түрлерін
көрсетіңдер.
«Шерхан Мұртаза
90 жыл» бекеті
Кинодағы үзіндідегі
кейіпкерлерге дауыс беру.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді, жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Топбасшылары топ
атымен таныстырады.
Білім алушылар мәтінді
тыңдайды, сұрақтарға жауап
береді.
Білім алушылар хабарлама және
оны жазу туралы ақпарат
алады.
Білім алушылар суретті
басшылыққа алып хабаралама
жазады.
Білім алушылар мәтінді негізге
алып, күрделі сөздерді теріп жазып, түрлерін
көрсетеді.
Білім алушылар шығармашылық
қабілеттерін ортаға салып, кейіпкерлерге дауыс
береді.
|
Қ/б:
Жарайсың!
Бәрекелді!
Тамаша!
Дескриптор:
Жалпы –2
балл.
-мәтінді
тыңдайды
-сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
Жалпы –2
балл.
-суретті басшылыққа алып,
хабарлама жазады.
Дескриптор:
Жалпы –2
балл.
-күрделі сөздерді теріп
жазады, түрлерін көрсетеді
Дескриптор:
Жалпы –2
балл.
-кейіпкерлерге дауыс
береді
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
ДК
экраны
Слайд
Бағалау
парақшасы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Қорытынды. «Өрмекші
торы» әдісі арқылы сабақты
қорытындылап, оқушылардың кері байланысын
тыңдаймыз.
-
Сонымен хобби не үшін керек? Оның қандай
пайдасы бар екен?
-
Бүгін сабақ қалай
өтті?
-
Сабақтың қай жері қызықты болды, қай жері
қиын болды?
Бағалау. Оқушыларды
бағалау.
Үй
жұмысы. Оқушылар
өздерінің сабақ беретін
мұғалімінен оның хоббиі жайлы сұхбат
алу.
Рефлексия.
«Мен бүгін сабақта не алдым?»
,- деген сұраққа өз ой-пікірін стикерге жазып
қалдыру.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
Сұраққа жауапты стикерге жазып
қалдырады.
|
Қ/б: Жарайсың!
Бәрекелді!
Тамаша!
Дескриптор:
9-10 ұпай -«5»
баға
7-8 ұпай – «4»
баға
5-6 ұпай- «3»
баға
|
Бағалау
парақшасы
стикер
|