Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Модуль/пән атауы:

    Информатика

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні: Серік А.С.

    25.11.22 ж

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны :

    Сабақ тақырыбы

    3D панорама және виртуалды тур

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

    11.2.4.3 - бірінші тұлға көрінісі бар 3D панорама жасау (виртуалды тур)

    Сабақ мақсаты

    Виртуалды тур мен 3D панораманы жасауға арналған программалық жасақтаманы тандай отырып, бірінші тұлға көрінісі бар 3D панорама әзірлеу;

    Бағалау критерийі:

    • Виртуалды тур мен 3D панорама өзара байланысын анықтайды.

    • Image Composite Editor программасын компьютерге орнатады.

    • Image Composite Editor программалық жасақтаманы тандай отырып, 3D панорама әзірлейді.

    • IMPORT, STITCH, CROP, EXPORT программа қадамдарын ажырата алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Студенттің әрекеті

    Ресурстар

    Басы

    5 мин


    Студенттерді топқа бөлу QR код арқылы жүзеге асады.

    «Сұрақ қорабы» әдісі

    Алдынғы сабақ сұрақтарын prezi сайты арқылы қоямын.


















    Студенттер оқытушының әр сұрағына жауап беріп белсенділігін танытады, өткен сабақтардағы теориялық білімді ойға түсіреді.





    https://www.qr-code-generator.com




    | Случайное колесо (wheelrandom.com)






    https://prezi.com/p/edit/hrohokxafjco/




    Сабақтың ортасы

    10 мин






































    15 мин






















    10 мин

    Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында «Кинометафора» әдісі бойынша Студенттерге ғаламтордан 3D панорама арқылы жасалынған видео ұсынылады.


    Оқу мақсатын студенттер анықтайды.


    1-тапсырма.

    Топтық жұмыс


    «Фишбоун» әдісі

    Студенттерге 3D панорама және виртуалды тур тақырыбы бойынша өз бетімен оқу үшін уақыт беріледі. Берілген ақпараттың мазмұнын қаншалықты деңгейде түсінгенін байқау үшін постер қорғатамын және joyteka платформасында тапсырма беремін.


    1. Бірінші тұлға көрінісі бар 3D

    панорама?

    1. Сфералық 3D панорамалардың артықшылығы көрсетіңіз?

    2. Жоғары сапалы панорамалар жасау үшін қандай ережелерді ұстану керек?

    3. Виртуалды тур мен 3D панорама қалай өзара байланысқан?


    Дескриптор

    Балл

    3D панораманы және

    жасау кезеңдерін постерге жазыңыз


    (D)

    50-54


    Виртуалды тур және жасау процесінің үш кезеңін айтыңыз

    (D+, C, C -)

    55-69

    Виртуалды тур мен 3D панорама қалай өзара байланысын көрсетіңіз


    ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды.

    2-тапсырма.

    Жеке жұмыс

    Практикалық тапсырма

    Image Composite Editor программасын орнату үшін с3лмемеден програмасны алыныз. Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D панорамасын көрсетілген фотопанорамаларды құру әдістерінің көмегімен тәжірибелік жұмысты жасау үшін беремін.



    Дескриптор

    Балл

    Image Composite Editor программасын компьютерге орнатыңыз


    (D+, C, C -)

    55-69

    New Panorama Image құрыңыз

    - Панорамаға қажетті фото суреттерді таңдаңыз

    - Бейнені Stitch желімдеу редакторлеуді жасаңыз

    (B)

    80-84

    Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D панорамасын әзірлеңіз Export жұмысты сақтап нәтижесін көрсетіңіз









    ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды.

    3-тапсырма.

    Жұптық жұмыс

    «Сиқырлы бөлме» әдісі

    Joyteka платформасы арқылы жасалынған Image Composite Editor программасының 3D панорама құру кезінде қолданылатын қадамдар мен программаның құралдар тақтасы бойынша тапсырмаларды орындандар.




    Дескриптор

    Балл

    Программа интерфейсін анықтаңыз

    (B+)

    85-89

    IMPORT, STITCH, CROP, EXPORT программа қадамдарын ажыратыңыз

    (A-, A)

    90-100























    ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды.



    4-тапсырма.

    Жеке жұмыс

    «» әдісі

    Студенттерге «Ауылшаруашылығын механикаландыру» мамандығы бойынша тренажер көмегімен комбайн айдап, егістікке виртуалды тур жасатып және сол арқылы жер жыртып, шөп шабамыз.




    Студенттер видео арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.










    Студенттер кітаптағы мәтін не туралы екенін білу үшін 5 минут көз жүгіртіп шығады. Тақырып бойынша түсінігін joyteka платформасында ұсынылған тапсырмаларға дұрыс жауап беру арқылы дәлелдейді.



















































    Image Composite Editor программасын компьютерге орнатады. Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D панорамасын жасайды.















































    Студенттер сұрақтар жасырылған химия кабинетінде тәжірибелік жұмыстарды орындай отырып, тапсырмалардың шешімін табады.











    Joyt https://joyteka.com/ru/100089160eka

















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Серік Ақерке Серікқызы
    02 Наурыз 2023
    559
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    HTML. Web сайт жасау әдістері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    HTML. Web сайт жасау әдістері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    HTML
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Модуль/пән атауы:

    Информатика

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні: Серік А.С.

    25.11.22 ж

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны :

    Сабақ тақырыбы

    3D панорама және виртуалды тур

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

    11.2.4.3 - бірінші тұлға көрінісі бар 3D панорама жасау (виртуалды тур)

    Сабақ мақсаты

    Виртуалды тур мен 3D панораманы жасауға арналған программалық жасақтаманы тандай отырып, бірінші тұлға көрінісі бар 3D панорама әзірлеу;

    Бағалау критерийі:

    • Виртуалды тур мен 3D панорама өзара байланысын анықтайды.

    • Image Composite Editor программасын компьютерге орнатады.

    • Image Composite Editor программалық жасақтаманы тандай отырып, 3D панорама әзірлейді.

    • IMPORT, STITCH, CROP, EXPORT программа қадамдарын ажырата алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Студенттің әрекеті

    Ресурстар

    Басы

    5 мин


    Студенттерді топқа бөлу QR код арқылы жүзеге асады.

    «Сұрақ қорабы» әдісі

    Алдынғы сабақ сұрақтарын prezi сайты арқылы қоямын.


















    Студенттер оқытушының әр сұрағына жауап беріп белсенділігін танытады, өткен сабақтардағы теориялық білімді ойға түсіреді.





    https://www.qr-code-generator.com




    | Случайное колесо (wheelrandom.com)






    https://prezi.com/p/edit/hrohokxafjco/




    Сабақтың ортасы

    10 мин






































    15 мин






















    10 мин

    Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында «Кинометафора» әдісі бойынша Студенттерге ғаламтордан 3D панорама арқылы жасалынған видео ұсынылады.


    Оқу мақсатын студенттер анықтайды.


    1-тапсырма.

    Топтық жұмыс


    «Фишбоун» әдісі

    Студенттерге 3D панорама және виртуалды тур тақырыбы бойынша өз бетімен оқу үшін уақыт беріледі. Берілген ақпараттың мазмұнын қаншалықты деңгейде түсінгенін байқау үшін постер қорғатамын және joyteka платформасында тапсырма беремін.


    1. Бірінші тұлға көрінісі бар 3D

    панорама?

    1. Сфералық 3D панорамалардың артықшылығы көрсетіңіз?

    2. Жоғары сапалы панорамалар жасау үшін қандай ережелерді ұстану керек?

    3. Виртуалды тур мен 3D панорама қалай өзара байланысқан?


    Дескриптор

    Балл

    3D панораманы және

    жасау кезеңдерін постерге жазыңыз


    (D)

    50-54


    Виртуалды тур және жасау процесінің үш кезеңін айтыңыз

    (D+, C, C -)

    55-69

    Виртуалды тур мен 3D панорама қалай өзара байланысын көрсетіңіз


    ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды.

    2-тапсырма.

    Жеке жұмыс

    Практикалық тапсырма

    Image Composite Editor программасын орнату үшін с3лмемеден програмасны алыныз. Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D панорамасын көрсетілген фотопанорамаларды құру әдістерінің көмегімен тәжірибелік жұмысты жасау үшін беремін.



    Дескриптор

    Балл

    Image Composite Editor программасын компьютерге орнатыңыз


    (D+, C, C -)

    55-69

    New Panorama Image құрыңыз

    - Панорамаға қажетті фото суреттерді таңдаңыз

    - Бейнені Stitch желімдеу редакторлеуді жасаңыз

    (B)

    80-84

    Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D панорамасын әзірлеңіз Export жұмысты сақтап нәтижесін көрсетіңіз









    ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды.

    3-тапсырма.

    Жұптық жұмыс

    «Сиқырлы бөлме» әдісі

    Joyteka платформасы арқылы жасалынған Image Composite Editor программасының 3D панорама құру кезінде қолданылатын қадамдар мен программаның құралдар тақтасы бойынша тапсырмаларды орындандар.




    Дескриптор

    Балл

    Программа интерфейсін анықтаңыз

    (B+)

    85-89

    IMPORT, STITCH, CROP, EXPORT программа қадамдарын ажыратыңыз

    (A-, A)

    90-100























    ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды.



    4-тапсырма.

    Жеке жұмыс

    «» әдісі

    Студенттерге «Ауылшаруашылығын механикаландыру» мамандығы бойынша тренажер көмегімен комбайн айдап, егістікке виртуалды тур жасатып және сол арқылы жер жыртып, шөп шабамыз.




    Студенттер видео арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.










    Студенттер кітаптағы мәтін не туралы екенін білу үшін 5 минут көз жүгіртіп шығады. Тақырып бойынша түсінігін joyteka платформасында ұсынылған тапсырмаларға дұрыс жауап беру арқылы дәлелдейді.



















































    Image Composite Editor программасын компьютерге орнатады. Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D панорамасын жасайды.















































    Студенттер сұрақтар жасырылған химия кабинетінде тәжірибелік жұмыстарды орындай отырып, тапсырмалардың шешімін табады.











    Joyt https://joyteka.com/ru/100089160eka

















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Презентация Мектепке дейінгі балалар
    02.03.2023
    559
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Серік Ақерке Серікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации