Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбын анықтау
мақсатында«Кинометафора»
әдісібойынша Студенттерге
ғаламтордан 3D панорама арқылы жасалынған видео
ұсынылады.
Оқу мақсатын студенттер
анықтайды.
1-тапсырма.
Топтық
жұмыс
«Фишбоун»
әдісі
Студенттерге
3D
панорама және виртуалды тур тақырыбы бойынша
өз бетімен оқу
үшін уақыт беріледі. Берілген ақпараттың мазмұнын қаншалықты
деңгейде түсінгенін байқау үшін постер қорғатамын және joyteka
платформасында тапсырма
беремін.
Бірінші тұлға көрінісі бар
3D
панорама?
Сфералық 3D панорамалардың артықшылығы
көрсетіңіз?
Жоғары сапалы панорамалар жасау
үшін қандай ережелерді ұстану керек?
Виртуалды тур мен 3D панорама қалай
өзара байланысқан?
Дескриптор
Балл
3D панораманы
және
жасау кезеңдерін постерге
жазыңыз
(D)
50-54
Виртуалды тур және жасау
процесінің үш кезеңін айтыңыз
(D+, C, C
-)
55-69
Виртуалды тур мен 3D панорама қалай
өзара байланысын көрсетіңіз
ҚБ: Студенттерді топ басшысы
бағалайды.
2-тапсырма.
Жеке жұмыс
Практикалық
тапсырма
Image Composite Editor программасын орнату үшін
с3лмемеден програмасны алыныз. Image Composite Editor-да өз
колледжіміздің 3D панорамасын көрсетілген фотопанорамаларды құру
әдістерінің көмегімен тәжірибелік жұмысты жасау үшін
беремін.
Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D
панорамасын әзірлеңіз Export жұмысты сақтап нәтижесін
көрсетіңіз
ҚБ: Студенттерді топ басшысы
бағалайды.
3-тапсырма.
Жұптық
жұмыс
«Сиқырлы
бөлме» әдісі
Joyteka платформасы арқылы жасалынған Image
Composite Editor программасының 3D панорама құру кезінде
қолданылатын қадамдар мен программаның құралдар тақтасы бойынша
тапсырмаларды орындандар.
Дескриптор
Балл
Программа интерфейсін
анықтаңыз
(B+)
85-89
IMPORT, STITCH, CROP, EXPORT программа
қадамдарын ажыратыңыз
(A-,
A)
90-100
ҚБ: Студенттерді топ басшысы
бағалайды.
4-тапсырма.
Жеке жұмыс
«»
әдісі
Студенттерге
«Ауылшаруашылығын механикаландыру» мамандығы бойынша тренажер
көмегімен комбайн айдап, егістікке виртуалды тур жасатып және сол
арқылы жер жыртып, шөп шабамыз.
Студенттер видео арқылы сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Студенттер
кітаптағы мәтін не туралы екенін білу үшін 5 минут көз жүгіртіп
шығады.Тақырып бойынша түсінігін joyteka
платформасында ұсынылған тапсырмаларға дұрыс жауап беру арқылы
дәлелдейді.
Image Composite Editor программасын
компьютерге орнатады. Image Composite Editor-да өз колледжіміздің
3D панорамасын жасайды.
Студенттер сұрақтар жасырылған химия
кабинетінде тәжірибелік жұмыстарды орындай отырып, тапсырмалардың
шешімін табады.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз