|
Модуль/пән атауы: |
Информатика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Серік А.С. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25.11.22 ж |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны : |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
3D панорама және виртуалды тур |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты |
11.2.4.3 - бірінші тұлға көрінісі бар 3D панорама жасау (виртуалды тур) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Виртуалды тур мен 3D панораманы жасауға арналған программалық жасақтаманы тандай отырып, бірінші тұлға көрінісі бар 3D панорама әзірлеу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Студенттің әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 мин |
Студенттерді топқа бөлу QR код арқылы жүзеге асады.
«Сұрақ қорабы» әдісі Алдынғы сабақ сұрақтарын prezi сайты арқылы қоямын.
|
Студенттер оқытушының әр сұрағына жауап беріп белсенділігін танытады, өткен сабақтардағы теориялық білімді ойға түсіреді.
|
https://www.qr-code-generator.com | Случайное колесо (wheelrandom.com) https://prezi.com/p/edit/hrohokxafjco/ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 15 мин 10 мин |
Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында «Кинометафора» әдісі бойынша Студенттерге ғаламтордан 3D панорама арқылы жасалынған видео ұсынылады.
Оқу мақсатын студенттер анықтайды. 1-тапсырма. Топтық жұмыс «Фишбоун» әдісі Студенттерге 3D панорама және виртуалды тур тақырыбы бойынша өз бетімен оқу үшін уақыт беріледі. Берілген ақпараттың мазмұнын қаншалықты деңгейде түсінгенін байқау үшін постер қорғатамын және joyteka платформасында тапсырма беремін.
панорама?
ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды. 2-тапсырма. Жеке жұмыс Практикалық тапсырма Image Composite Editor программасын орнату үшін с3лмемеден програмасны алыныз. Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D панорамасын көрсетілген фотопанорамаларды құру әдістерінің көмегімен тәжірибелік жұмысты жасау үшін беремін.
ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды. 3-тапсырма. Жұптық жұмыс «Сиқырлы бөлме» әдісі Joyteka платформасы арқылы жасалынған Image Composite Editor программасының 3D панорама құру кезінде қолданылатын қадамдар мен программаның құралдар тақтасы бойынша тапсырмаларды орындандар.
ҚБ: Студенттерді топ басшысы бағалайды.
4-тапсырма. Жеке жұмыс «» әдісі Студенттерге «Ауылшаруашылығын механикаландыру» мамандығы бойынша тренажер көмегімен комбайн айдап, егістікке виртуалды тур жасатып және сол арқылы жер жыртып, шөп шабамыз.
|
Студенттер видео арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.
Студенттер кітаптағы мәтін не туралы екенін білу үшін 5 минут көз жүгіртіп шығады. Тақырып бойынша түсінігін joyteka платформасында ұсынылған тапсырмаларға дұрыс жауап беру арқылы дәлелдейді.
Image Composite Editor программасын компьютерге орнатады. Image Composite Editor-да өз колледжіміздің 3D панорамасын жасайды.
Студенттер сұрақтар жасырылған химия кабинетінде тәжірибелік жұмыстарды орындай отырып, тапсырмалардың шешімін табады.
|
Joyt https://joyteka.com/ru/100089160eka
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Серік Ақерке СерікқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз HTML. Web сайт жасау әдістері
Тақырып бойынша 11 материал табылды
HTML. Web сайт жасау әдістеріМатериал туралы қысқаша түсінік
HTML
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















