Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті
|
Бөлім: |
3-бөлім: Адам жанының құпиясы |
|||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
І. Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Білім алушы автор шығармашылығымен танысады, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басталуы 4 минут
Сабақтың ортасы 6 минут
10 минут
5 минут
15 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Ой шақыру
«Жүзім шоқтары» стратегиясы
Өлеңдері Өмірі
Ілияс Жансүгіров
Поэмалары
Прозалық шығармалары
https://youtu.be/kFNqwe-yZT4?si=garWmrgQamqENB5d І.Жансүгіровтің өмірі мен шығармашылығына қатысты бейнероликті көру.
Топтық жұмыс 1-тапсырма 1-топ: І. Жансүгіровтің өмірбаяны 2-топ: І.Жансүгіровтің поэзиясы, көркемдігіне баға беру 3-топ: І.Жансүгіровтің прозасы 2-тапсырма Жұптық жұмыс Зиялы қауым өкілдерінің Ілияс туралы пікірлерін оқи отырып, өз көзқарасыңызды жазыңыз.
3-тапсырма Жеке жұмыс Берілген пікірді негізге ала отырып, «Қырандай көреген қырағы ақын» тақырыбында ойтолғау жазыңыз. Мұхамеджан Қаратаев: «Ілияс поэзиясы – терең ойдың, үлкен сезімнің поэзиясы. Ол өрен жүйрік, асқақ ақынның тегеурінді талантынан туған жоғары идеялы, шыншыл, қуатты поэзия, ыстық жүректен қорғасындай балқып, төгіліп, алуан түрлі образдар қорытқан салмақты, салиқалы поэзия» деген. Өйткені ақындық қасиет адамға ерте қонатындығы, әдетте өлең шығару жас кезден басталатыны дүйім жұртқа белгілі. Ілиясты жыр құдіретінің ұшар биігіне өрлетіп, шалқар дариясына қондырған қайнар көздері – оның жырлары. Ақын табиғатты, өнерді, ән мен күйді, олардың қоғамдық өмірдегі орны мен мәнін шығармашылығына арқау етті. Үйге: 3-тапсырма Рефлексия «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер.
|
Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.
Оқушылар пікірі тыңдалады және берген жауаптарын негізге ала отырып, сабақтың мақсатына болжам жасайды. Оқушылардың жауабы тыңдалады және сабақтың мақсаты мен жетістік критерийі таныстырылады
І.Жансүгіровтің өмірі мен шығармашылығына қатысты бейнероликті көріп, тыңдайды.
Оқушылар 3 топқа бөлініп, постер қорғайды.
І. Жансүгіровтің өмірбаяны, поэзиясы, прозасына қатысты ақпараттар жинақтап, өз жұмыстарын қорғайды.
Жұптық жұмыста зиялы қауым өкілдерінің Ілияс туралы пікірлерін оқи отырып, өз көзқарастарын жазады.
Жеке жұмыста берілген пікірді негізге ала отырып, «Қырандай көреген қырағы ақын» тақырыбында ойтолғау жазады.
. «Шығу парағын» пайдаланып, сұрақтарға жауап береді. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
«Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.
Дескритор Білім алушы -ақын туралы пікірлерге өз ойын білдіреді – 2 балл; -шығармашы лықпен орындайды – 2 балл; -пікірді негізге алады – 1 балл.
-ойтолғау жазады – 1 балл, -өз ойларын дәлелмен жеткізеді – 2 балл, -қорытынды түйін жасайды – 2 балл.
|
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 9-сынып
ОҚЫТУДА ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
https://youtu.be/kFNqwe-yZT4?si=garWmrgQamqENB5d
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
І. Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы
І. Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті
|
Бөлім: |
3-бөлім: Адам жанының құпиясы |
|||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
І. Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Білім алушы автор шығармашылығымен танысады, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басталуы 4 минут
Сабақтың ортасы 6 минут
10 минут
5 минут
15 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Ой шақыру
«Жүзім шоқтары» стратегиясы
Өлеңдері Өмірі
Ілияс Жансүгіров
Поэмалары
Прозалық шығармалары
https://youtu.be/kFNqwe-yZT4?si=garWmrgQamqENB5d І.Жансүгіровтің өмірі мен шығармашылығына қатысты бейнероликті көру.
Топтық жұмыс 1-тапсырма 1-топ: І. Жансүгіровтің өмірбаяны 2-топ: І.Жансүгіровтің поэзиясы, көркемдігіне баға беру 3-топ: І.Жансүгіровтің прозасы 2-тапсырма Жұптық жұмыс Зиялы қауым өкілдерінің Ілияс туралы пікірлерін оқи отырып, өз көзқарасыңызды жазыңыз.
3-тапсырма Жеке жұмыс Берілген пікірді негізге ала отырып, «Қырандай көреген қырағы ақын» тақырыбында ойтолғау жазыңыз. Мұхамеджан Қаратаев: «Ілияс поэзиясы – терең ойдың, үлкен сезімнің поэзиясы. Ол өрен жүйрік, асқақ ақынның тегеурінді талантынан туған жоғары идеялы, шыншыл, қуатты поэзия, ыстық жүректен қорғасындай балқып, төгіліп, алуан түрлі образдар қорытқан салмақты, салиқалы поэзия» деген. Өйткені ақындық қасиет адамға ерте қонатындығы, әдетте өлең шығару жас кезден басталатыны дүйім жұртқа белгілі. Ілиясты жыр құдіретінің ұшар биігіне өрлетіп, шалқар дариясына қондырған қайнар көздері – оның жырлары. Ақын табиғатты, өнерді, ән мен күйді, олардың қоғамдық өмірдегі орны мен мәнін шығармашылығына арқау етті. Үйге: 3-тапсырма Рефлексия «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер.
|
Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.
Оқушылар пікірі тыңдалады және берген жауаптарын негізге ала отырып, сабақтың мақсатына болжам жасайды. Оқушылардың жауабы тыңдалады және сабақтың мақсаты мен жетістік критерийі таныстырылады
І.Жансүгіровтің өмірі мен шығармашылығына қатысты бейнероликті көріп, тыңдайды.
Оқушылар 3 топқа бөлініп, постер қорғайды.
І. Жансүгіровтің өмірбаяны, поэзиясы, прозасына қатысты ақпараттар жинақтап, өз жұмыстарын қорғайды.
Жұптық жұмыста зиялы қауым өкілдерінің Ілияс туралы пікірлерін оқи отырып, өз көзқарастарын жазады.
Жеке жұмыста берілген пікірді негізге ала отырып, «Қырандай көреген қырағы ақын» тақырыбында ойтолғау жазады.
. «Шығу парағын» пайдаланып, сұрақтарға жауап береді. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
«Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.
Дескритор Білім алушы -ақын туралы пікірлерге өз ойын білдіреді – 2 балл; -шығармашы лықпен орындайды – 2 балл; -пікірді негізге алады – 1 балл.
-ойтолғау жазады – 1 балл, -өз ойларын дәлелмен жеткізеді – 2 балл, -қорытынды түйін жасайды – 2 балл.
|
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 9-сынып
ОҚЫТУДА ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
https://youtu.be/kFNqwe-yZT4?si=garWmrgQamqENB5d
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















