Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
II тоқ. Қазақ тілі 1 БЖБ 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-сынып. 2тоқсан. І нұсқа.БЖБ №1 Күні: ________Оқушының аты-жөні:___________
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 3.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған
өзгенің пікіріне (келісу/келіспеу себебін ) өз көзқарасын білдіру.
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу
Бағалау критерийі Білім алушы:
• Өзгенің пікіріне қатысты көзқарасын білдіреді
• Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды
• Қаратпа сөздерді орынды қолданады
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма.Мәтінді мұқият тыңда. Мәтіндегі айтылған пікірлермен келісесің бе? Неліктен?
Бірде белгілі ғұлама Альберт Эйнштейн «Қолыңызды бір минут ыстық оттың
үстінде ұстап тұрсаңыз, бұл минут сізге бір сағаттай болып көрінеді, ал сүйікті ісіңізбен айналысуға өткізген бір сағатыңыз бір минуттай болып өте шығады» деген екен.
Біздің өміріміздегі ең қымбат нәрсе – ол алтын уақытымыз . Ол ешқашан қайта айналып келмейді. Сондықтан да адамдар өз уақытын үнемдей білуі керек. Өзгелердің де уақытын бағалауы қажет. Уақытты босқа өткізбеу үшін күн тәртібін жоспарлап үйрену қажет. Осы қасиетті бойыңа жас кезіңнен қалыптастыру керек. Әрбір минутыңды үнемдеп, пайдалы жұмсауға дағдылан. Сонда ғана табысқа қол жеткізіп, өз қабілетіңді, күшіңді толық жұмсай аласың.
-
Мәтіндегі «алтын уақыт» деген сөз тіркесі қандай мағынада қолданылып тұр?
А) уақыттың құны
В) уақыттың қадірі
C) уақыттың пайдасы
D) уақыттың бөлшегі
2-тапсырма
Альберт Эйнштейннің сөзін тауып жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________3-тапсырма
Қаратпа, қыстырма сөздерді қолдана отырып, сөздерді толықтырып жаз.
... , сен сабаққа дайындалдың ба? Ертең жолға шығамыз, .... .
.... , сіз білесіз бе, мен бүгін қазақ тіліне «бес» алдым? .... , үлкендерді сыйлау жақсы қасиет. .... , бүгінгі туған күнің құтты болсын! .... ..... , кішіге көмек бермеу де-жаман қасиет. .... , маған да үйретіңізші, мен сізге көмектесейін.
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
№ |
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
Өзгенің пікіріне қатысты |
|
мәтінде берілген пікірге қатысты |
1 |
|
көзқарасын білдіреді |
1 |
көзқарасын білдіреді; |
|
|
|
өз ойына дәлелді пікір айтады; |
1 |
|
|
|
|
берілген сөз тіркесінің мағынасын |
1 |
|
|
|
анықтайды; |
|
|
Сөйлеу барысында тілдік |
|
тақырыптан сәйкес сөзді табады |
1 |
|
нормаларды сақтайды |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сөйлем құрылымын сақтайды; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік |
1 |
|
|
|
нормаларды сақтайды. |
|
|
Қаратпа, қыстырма сөздерді қолданады. |
3 |
қаратпа,қыстырма сөздерді орынды қолданады. |
3 |
|
сөйлемдерді қатесіз жазады. |
1 |
|||
|
|
|
10 |
|
3-сынып. 2тоқсан. ІІ нұсқа.БЖБ №1 Күні: ________Оқушының аты-жөні:___________
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 3.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған
өзгенің пікіріне (келісу/келіспеу себебін ) өз көзқарасын білдіру.
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу
Бағалау критерийі Білім алушы:
• Өзгенің пікіріне қатысты көзқарасын білдіреді
• Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды
• Қаратпа сөздерді орынды қолданады
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма.Мәтінді мұқият тыңда. Мәтіндегі айтылған пікірлермен келісесің бе? Неліктен?
Уақыт-адамның өмірі. Біз өмірге келгеннен бастап, уақыт сағаты іске қосылады.Балалық шақтағы әрбір қадамымыз да оыс уақытқа кіреді. Қазақтың заңғар жазушы – Мұхтар Әуезов «Жұмысың өнсін десең, өткенге өкінгің келмесе, әр минутыңды ұқыпты пайдалана біл», -деп өсиет қалдырған.Осы өсиетті қалай орындап жүрміз?!
Біз қазір мектеп оқушысымыз. Жасымыз 10-12-де. Бұл – «өміріміздің 12 жылы өтті» деген сөз.Осы жылдарды біз қалай пайдаландық.Ойланып көрші!Осы уақытқа дейін не үйрендік! Қандай жақсы істер орындадық? Уақытымыз босқа өтіп жатқан жоқ па? Сабақты қалай оқып жүрміз? Ата-анамыздың айтқан ақыл-кеңесін толық тыңдап жүрміз бе? Мектепте қандай жақсы істер істеп жүрміз? Өзімізден кіші балаларға қандай үлгі-өнеге көрсеттік? Мені осы сұрақтар толғандырады.Ал сені ше? Сен осы сұрақтар туралы ойланып көрдің бе? «Уақыттың бос өткені –өмірдің бос кеткені» деген нақыл бар.Біздің өміріміз босқа өтіп жатқан жоқ па? Сен не дейсің?
-
Мәтіндегі «алтын уақыт» деген сөз тіркесі қандай мағынада қолданылып тұр?
А) уақыттың құны
В) уақыттың пайдасы
C) уақыттың қадірі
D) уақыттың бөлшегі
2-тапсырма
Мұхтар Әуезовтың өсиет сөзін тауып жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________3-тапсырма
Қаратпа, қыстырма сөздерді қолдана отырып, сөздерді толықтырып жаз.
... , сен сабаққа дайындалдың ба? Ертең жолға шығамыз, .... .
.... , сіз білесіз бе, мен бүгін қазақ тіліне «бес» алдым? .... , үлкендерді сыйлау жақсы қасиет. .... , бүгінгі туған күнің құтты болсын! .... ..... , кішіге көмек бермеу де-жаман қасиет. .... , маған да үйретіңізші, мен сізге көмектесейін.
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
№ |
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
Өзгенің пікіріне қатысты |
|
мәтінде берілген пікірге қатысты |
1 |
|
көзқарасын білдіреді |
1 |
көзқарасын білдіреді; |
|
|
|
өз ойына дәлелді пікір айтады; |
1 |
|
|
|
|
берілген сөз тіркесінің мағынасын |
1 |
|
|
|
анықтайды; |
|
|
Сөйлеу барысында тілдік |
|
тақырыптан сәйкес сөзді табады |
1 |
|
нормаларды сақтайды |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сөйлем құрылымын сақтайды; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік |
1 |
|
|
|
нормаларды сақтайды. |
|
|
Қаратпа, қыстырма сөздерді қолданады. |
3 |
қаратпа,қыстырма сөздерді орынды қолданады. |
3 |
|
сөйлемдерді қатесіз жазады. |
1 |
|||
|
|
|
10 |
|