Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ.
|
Бөлім: |
Атадан қалған асыл сөз» бөлімі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.Құбашева |
|
Күні: |
09.01.25 |
|
Сыныбы:9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Ақан», «Ас» бөлімдеріне сюжеттік-композициялық талдау жасайды |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі |
«Сал, сері» туралы ұғымдарымен бөліседі. «Біржан сал», «Құлагер» фильмдерін еске түсіреді |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№1-тапсырма: «Ақан», «Ас» бөлімдерінен берілген үзінділерді оқып, сұрақтарға жауап береді, сөздік жұмысын жүргізеді. Ақан кім? Ол нені ұнатқан? Не істемеген? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - үзіндіні оқиды; - сұрақтарға жауап береді; - сөздік жазады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|||
|
|
№2-тапсырма: Үзінділерге сюжеттік-композициялық талдау жасайды Басталуы Дамуы Шиеленісуі Шарықтау шегі Шешімі |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. - басталуын біледі; - дамуын біледі; - шиеленісуін біледі; - шарықтау шегін біледі; - шешімін біледі |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|||
|
|
№3-тапсырма: Градация (дамыту) туралы ережемен танысады, шығармадан мысал табады |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы
І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы
Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ.
|
Бөлім: |
Атадан қалған асыл сөз» бөлімі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.Құбашева |
|
Күні: |
09.01.25 |
|
Сыныбы:9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Ақан», «Ас» бөлімдеріне сюжеттік-композициялық талдау жасайды |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі |
«Сал, сері» туралы ұғымдарымен бөліседі. «Біржан сал», «Құлагер» фильмдерін еске түсіреді |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№1-тапсырма: «Ақан», «Ас» бөлімдерінен берілген үзінділерді оқып, сұрақтарға жауап береді, сөздік жұмысын жүргізеді. Ақан кім? Ол нені ұнатқан? Не істемеген? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - үзіндіні оқиды; - сұрақтарға жауап береді; - сөздік жазады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|||
|
|
№2-тапсырма: Үзінділерге сюжеттік-композициялық талдау жасайды Басталуы Дамуы Шиеленісуі Шарықтау шегі Шешімі |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. - басталуын біледі; - дамуын біледі; - шиеленісуін біледі; - шарықтау шегін біледі; - шешімін біледі |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|||
|
|
№3-тапсырма: Градация (дамыту) туралы ережемен танысады, шығармадан мысал табады |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
шағым қалдыра аласыз


















