Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
4
минут
|
І.Ұйымдасты-ру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психология-лық жағымды орта
қалыптастыру.
“Кумир”
әдісі
|
Оқушыларға сыныптағы
кез келген адамның есімі жазылған хат қалта беріледі. Әр оқушы
өзіне берілген адамға жылы сөздер
айтады.
|
Мақсаты: Оқушыларға сабақ басталмай жақсы
көңіл–күй сыйлау және сабаққа деген ынтасын
ояту.
Тиімділігі: Оқушылардың көңіл күйін көтереді және сабаққа ынтасын
оятады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
8
минут
15 минут
|
«Кластер» әдісі арқылы оқушылар
үзіндіні оқи отырып, Ақан серінің образын елестетеді. Оқушылардың
ойында елестету сезімі оянып, қиял тұрғысынан түйсіктері
дамиды.
«Ізденімпаз
детектив» әдісі бойынша оқушылар
берілген сұрақ бойынша шығарманың ішінен жауабын
іздейді.
|
О қушылар үзіндіні оқи
отырып, Ақан серінің образын
елестетеді.
Оқушылар жауаптың нақтылығына
көз жеткізуші арнайы аргументтер мен мысалдар келтіреді. Әдістің
тиімділігі оқушы шығармадан берілген үзіндіні таба отырып, оның
көркемдік ерекшелігіне мән береді, психологиялық сезімдері дамиды.
Сұрақ үлгілері:
- Құлагердің тамаша мүсінін бейнелейтін жерін шығармадан
табыңыз.
-Ақанның Құлагерді жан жолдасына теңеп, сүйсінетін жерін
шығармадан табыңыз.
- Құлагердің
жүйріктігін басқа жылқылардан жоғары қоятын жерін
табыңыз.
|
Мақсаты: Ақан образын ашу.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Дескриптор:
-кейіпкерді
талдайды;
-жаттығуларды
орындайды.
Жалпы - 5
балл
Мақсаты:
Оқушылар әдіс бойынша
шығарманың ішінен қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы шығарма
желісін талдайды.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді;
-жаттығуларды
орындайды.
Жалпы - 5
балл
|
Оқулық,
мәтін
мәтін, жұмыс
дәптері
|
Сергіту
сәті
3 минут
|
«Ой
шебер»
әдісі
|
Оқушылар есте қалған қанатты,нақыл сөздерді ретімен
айтады.
|
Қалыптастыру-шы бағалау. «Жарайсың», «Жылдам екенсің» сөздерімен
ынталандырады.
|
|
12
минут
|
«Баяндама» әдісі арқылы оқушылар
жұппен жұмыс жасайды.
|
Оқушылар әр жұпқа шығарма
мазмұны бойынша сурет немесе психологиялық сезім жасырылған
мәтіндер береді. Оларға берілетін тапсырма бойынша суретті мәтінге,
мәтінді суретке айналдыруы қажет.
Ү лгі:
бірінші оқушыға берілетін
сурет.
Қоқанның жібегіндей жеңіл
құйрық,
Не қою, не болмаса емес
сұйық.
Бұтының арасынан ел
көшкендей,
Жамбастың басы делдек,қуыс
қолтық.
Қанында шығысың мен батысың
жоқ,
Ағылшын арғымақтың шатысы
жоқ.
Қашаннан қазағымның қол
тумасы,
Арабтың дүлдүлінің
қатысы жоқ - екінші оқушыға берілетін
мәтін.
|
Мақсаты:
Оқушылар суретті
мәтінге,мәтін суретке айналдыру арқылы суреттердің психологиялық
ерекшелігін анықтайды.
Тиімділігі: Бұл әдіс арқылы
оқушының бойындағы елестету, ойлау, сезіну процесстері
оянады.
Дескриптор:
-мәтінді оқу;
-суреттердің
психологиялық ерекшелігін
анықтайды.
Жалпы - 5
балл
|
мәтін,
сурет
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
минут
|
Кері
байланыс:
«Желпуііш»
әдісі
Бір бетіне «Мен
үшін бүгін құнды болды. Себебі......» 5 себебін
жазады.
Үй
тапсырмасы:
І.Жансүгіров-тің
«Құлагер» поэмасының алғашқы 5 тарауымен танысып
келу.
|
Оқушылар
Желпуіштің бір бетіне «Мен үшін бүгін құнды болды. Себебі......»
5 себебін жазады
|
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|