Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Өндірістік тәжірибеден өтетің мекеме атауы:

    №131 Б.Момышұлы атындағы мектеп-лицейі

    Бөлім:

    Адам жанының құпиясы

    Өндірістік іс-тәжірибеден өтушінің аты-жөні:

    Бексұлтан Талшын Қуатбекқызы

    Күні:

    16.01.2023

    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Егес

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

    Сабақтың мақсаты:

    - Оқушылар көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды;

    - Оқушылар шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бере алады.



    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    4 минут

    І.Ұйымдасты-ру кезеңі:

    Оқушылар-мен сәлемдесу, түгендеу. Психология-лық жағымды орта қалыптастыру.

    «Жүректен – жүрекке».


    Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Қолдан жасалған жүрекшені жүрегінің тұсына қойып, сыныптас достарына ақ тілек, ізгі ниеттерін айтып шығады.


    Мақсаты: Оқушыларға сабақ басталмай жақсы көңіл–күй сыйлау және сабаққа деген ынтасын ояту.

    Тиімділігі: Оқушылардың көңіл күйін көтереді және сабаққа ынтасын оятады.

    -жүрек

    ше

    Жаңа сабаққа кіріспе

    8 минут






















    15 минут

    «Әдебиет лотосы» әдісі бойынша кейіпкерлер жүйесіне мінездеме беру, кестені толтыру.
















    «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытынды-лау.


    Кейіпкер

    Шығармадағы бейнесі

    Себебі

























    Үзінді

    Кейіпкер

    Қорытынды





























    Мақсаты: Кейіпкерлер-дің образын ашу

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Дескрип-тор:

    -кестені толтырады;

    -кейіпкерді талдайды

    Жалпы - 5 балл



    Мақсаты:

    Оқушылар «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдау арқылы кейіпкерлер сезімін толық түсінеді.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Кейіпкерлер-дің образын мен сезімін анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    -кестені толтырады;

    -кейіпкерлерге талдау жасайды;

    Жаттығулар-ды орындайды.

    Жалпы - 5 балл

    кесте

























    кесте








    Сергіту сәті

    3 минут

    «Екі мақал» әдісі . Әр топ екі мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді.

    1.Жақсы аттың артынан құнан ереді, Жақсы жігіттің артынан ұлан ереді.

    2.Жақсы аттан жал кетсе де,әл кетпейді.

    3.Жомарт жан жоқтығын білдірмейді, Жүйрік ат тоқтығын білдірмейді. 4.Жақсы айғыр үйірін бөріге алдырмас, Батыр жігіт ауылын ұрыға алдырмас. 5.Жалғыз аттың пайдасы көп, Жалғыз жігіттің айласы көп.

    6.Жаман ерден жайдағым жақсы, Жаман қатыннан бойдағым жақсы. Әр топ екі мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді.


    Қалыптастырушы бағалау. «Жарайсың», «Жылдам екенсің» сөздерімен ынталандырады.


    12 минут




































    «Кім жылдам?» әдісі бойынша оқушылар бес топқа бөлініп берілген тараудың ішінен құбылту мен айшықтау түрлерін тауып жазады.























    Оқушылар бес топқа бөлінеді. Әр топқа белгілі бір тарау беріліп, тарау мәтінінің ішінен құбылту мен айшықтау түрлерін тауып жазады. Тапсырмаға нақты уақыт мөлшері қойылады. Әр дұрыс жауапқа бір ұпайдан беріледі. Ұпай саны жоғары топ ұтады.



    Мақсаты:

    Оқушылар берілген тарау ішінен троптарды табу арқылы автор стилін толық түсіне алады.

    Тиімділігі: Бұл әдіс арқылы оқушының бойындағы елестету, ойлау, сезіну процесстері оянады.

    Дескриптор:

    -құбылту мен айшықтау түрлерін табады;

    -автор стилін түсінеді.

    Жалпы - 5 балл

    мәтін, секундомер




    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    3 минут

     Кері байланыс:

    «Блум текшесі» 

    әдісі арқылы кері байланыс жасаймын. (Текшенің әр қабырғасында:
    «Мен үшін не қызықты болды?»,
    «Мен не үйрендім?»,
    «Мен не түсіндім?»,
    «Не қиын болды?» деген сұрақтар жазылып тұрады. Текшені лақтырғанда әр топтан 2 оқушы сұраққа жауап береді).


    Үй тапсырма-сы:

    І.Жансүгіров-тің «Құлагер» поэмасының алғашқы 5 тарауымен танысып келу

    (Текшенің әр қабырғасында:
    «Мен үшін не қызықты болды?»,
    «Мен не үйрендім?»,
    «Мен не түсіндім?»,
    «Не қиын болды?» деген сұрақтар жазылып тұрады. Текшені лақтырғанда әр топтан 2 оқушы сұраққа жауап береді).

    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айдынқызы Ботакөз
    04 Маусым 2023
    372
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 3-сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 3-сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 3-сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Өндірістік тәжірибеден өтетің мекеме атауы:

    №131 Б.Момышұлы атындағы мектеп-лицейі

    Бөлім:

    Адам жанының құпиясы

    Өндірістік іс-тәжірибеден өтушінің аты-жөні:

    Бексұлтан Талшын Қуатбекқызы

    Күні:

    16.01.2023

    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Егес

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

    Сабақтың мақсаты:

    - Оқушылар көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды;

    - Оқушылар шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бере алады.



    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    4 минут

    І.Ұйымдасты-ру кезеңі:

    Оқушылар-мен сәлемдесу, түгендеу. Психология-лық жағымды орта қалыптастыру.

    «Жүректен – жүрекке».


    Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Қолдан жасалған жүрекшені жүрегінің тұсына қойып, сыныптас достарына ақ тілек, ізгі ниеттерін айтып шығады.


    Мақсаты: Оқушыларға сабақ басталмай жақсы көңіл–күй сыйлау және сабаққа деген ынтасын ояту.

    Тиімділігі: Оқушылардың көңіл күйін көтереді және сабаққа ынтасын оятады.

    -жүрек

    ше

    Жаңа сабаққа кіріспе

    8 минут






















    15 минут

    «Әдебиет лотосы» әдісі бойынша кейіпкерлер жүйесіне мінездеме беру, кестені толтыру.
















    «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытынды-лау.


    Кейіпкер

    Шығармадағы бейнесі

    Себебі

























    Үзінді

    Кейіпкер

    Қорытынды





























    Мақсаты: Кейіпкерлер-дің образын ашу

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Дескрип-тор:

    -кестені толтырады;

    -кейіпкерді талдайды

    Жалпы - 5 балл



    Мақсаты:

    Оқушылар «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдау арқылы кейіпкерлер сезімін толық түсінеді.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Кейіпкерлер-дің образын мен сезімін анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    -кестені толтырады;

    -кейіпкерлерге талдау жасайды;

    Жаттығулар-ды орындайды.

    Жалпы - 5 балл

    кесте

























    кесте








    Сергіту сәті

    3 минут

    «Екі мақал» әдісі . Әр топ екі мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді.

    1.Жақсы аттың артынан құнан ереді, Жақсы жігіттің артынан ұлан ереді.

    2.Жақсы аттан жал кетсе де,әл кетпейді.

    3.Жомарт жан жоқтығын білдірмейді, Жүйрік ат тоқтығын білдірмейді. 4.Жақсы айғыр үйірін бөріге алдырмас, Батыр жігіт ауылын ұрыға алдырмас. 5.Жалғыз аттың пайдасы көп, Жалғыз жігіттің айласы көп.

    6.Жаман ерден жайдағым жақсы, Жаман қатыннан бойдағым жақсы. Әр топ екі мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді.


    Қалыптастырушы бағалау. «Жарайсың», «Жылдам екенсің» сөздерімен ынталандырады.


    12 минут




































    «Кім жылдам?» әдісі бойынша оқушылар бес топқа бөлініп берілген тараудың ішінен құбылту мен айшықтау түрлерін тауып жазады.























    Оқушылар бес топқа бөлінеді. Әр топқа белгілі бір тарау беріліп, тарау мәтінінің ішінен құбылту мен айшықтау түрлерін тауып жазады. Тапсырмаға нақты уақыт мөлшері қойылады. Әр дұрыс жауапқа бір ұпайдан беріледі. Ұпай саны жоғары топ ұтады.



    Мақсаты:

    Оқушылар берілген тарау ішінен троптарды табу арқылы автор стилін толық түсіне алады.

    Тиімділігі: Бұл әдіс арқылы оқушының бойындағы елестету, ойлау, сезіну процесстері оянады.

    Дескриптор:

    -құбылту мен айшықтау түрлерін табады;

    -автор стилін түсінеді.

    Жалпы - 5 балл

    мәтін, секундомер




    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    3 минут

     Кері байланыс:

    «Блум текшесі» 

    әдісі арқылы кері байланыс жасаймын. (Текшенің әр қабырғасында:
    «Мен үшін не қызықты болды?»,
    «Мен не үйрендім?»,
    «Мен не түсіндім?»,
    «Не қиын болды?» деген сұрақтар жазылып тұрады. Текшені лақтырғанда әр топтан 2 оқушы сұраққа жауап береді).


    Үй тапсырма-сы:

    І.Жансүгіров-тің «Құлагер» поэмасының алғашқы 5 тарауымен танысып келу

    (Текшенің әр қабырғасында:
    «Мен үшін не қызықты болды?»,
    «Мен не үйрендім?»,
    «Мен не түсіндім?»,
    «Не қиын болды?» деген сұрақтар жазылып тұрады. Текшені лақтырғанда әр топтан 2 оқушы сұраққа жауап береді).

    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 9 сынып
    04.06.2023
    372
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айдынқызы Ботакөз
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации