Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 3-сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өндірістік тәжірибеден өтетің мекеме атауы: |
№131 Б.Момышұлы атындағы мектеп-лицейі |
Бөлім: |
Адам жанының құпиясы |
Өндірістік іс-тәжірибеден өтушінің аты-жөні: |
Бексұлтан Талшын Қуатбекқызы |
Күні: |
16.01.2023 |
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Егес |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушылар көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды; - Оқушылар шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бере алады. |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 4 минут |
І.Ұйымдасты-ру кезеңі: Оқушылар-мен сәлемдесу, түгендеу. Психология-лық жағымды орта қалыптастыру. «Жүректен – жүрекке».
|
Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Қолдан жасалған жүрекшені жүрегінің тұсына қойып, сыныптас достарына ақ тілек, ізгі ниеттерін айтып шығады. |
Мақсаты: Оқушыларға сабақ басталмай жақсы көңіл–күй сыйлау және сабаққа деген ынтасын ояту. Тиімділігі: Оқушылардың көңіл күйін көтереді және сабаққа ынтасын оятады. |
-жүрек ше |
|||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 8 минут
15 минут |
«Әдебиет лотосы» әдісі бойынша кейіпкерлер жүйесіне мінездеме беру, кестені толтыру. «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытынды-лау. |
|
Мақсаты: Кейіпкерлер-дің образын ашу Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Дескрип-тор: -кестені толтырады; -кейіпкерді талдайды Жалпы - 5 балл
Мақсаты: Оқушылар «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдау арқылы кейіпкерлер сезімін толық түсінеді. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Кейіпкерлер-дің образын мен сезімін анықтауға мүмкіндік береді. Дескриптор: -кестені толтырады; -кейіпкерлерге талдау жасайды; Жаттығулар-ды орындайды. Жалпы - 5 балл |
кесте
кесте
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 3 минут |
«Екі мақал» әдісі . Әр топ екі мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді. |
1.Жақсы аттың артынан құнан ереді, Жақсы жігіттің артынан ұлан ереді. 2.Жақсы аттан жал кетсе де,әл кетпейді. 3.Жомарт жан жоқтығын білдірмейді, Жүйрік ат тоқтығын білдірмейді. 4.Жақсы айғыр үйірін бөріге алдырмас, Батыр жігіт ауылын ұрыға алдырмас. 5.Жалғыз аттың пайдасы көп, Жалғыз жігіттің айласы көп. 6.Жаман ерден жайдағым жақсы, Жаман қатыннан бойдағым жақсы. Әр топ екі мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді.
|
Қалыптастырушы бағалау. «Жарайсың», «Жылдам екенсің» сөздерімен ынталандырады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
12 минут
|
«Кім жылдам?» әдісі бойынша оқушылар бес топқа бөлініп берілген тараудың ішінен құбылту мен айшықтау түрлерін тауып жазады.
|
Оқушылар бес топқа бөлінеді. Әр топқа белгілі бір тарау беріліп, тарау мәтінінің ішінен құбылту мен айшықтау түрлерін тауып жазады. Тапсырмаға нақты уақыт мөлшері қойылады. Әр дұрыс жауапқа бір ұпайдан беріледі. Ұпай саны жоғары топ ұтады.
|
Мақсаты: Оқушылар берілген тарау ішінен троптарды табу арқылы автор стилін толық түсіне алады. Тиімділігі: Бұл әдіс арқылы оқушының бойындағы елестету, ойлау, сезіну процесстері оянады. Дескриптор: -құбылту мен айшықтау түрлерін табады; -автор стилін түсінеді. Жалпы - 5 балл |
мәтін, секундомер
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 минут |
Кері байланыс: «Блум текшесі»
әдісі арқылы кері байланыс жасаймын.
(Текшенің әр қабырғасында:
Үй тапсырма-сы: І.Жансүгіров-тің «Құлагер» поэмасының алғашқы 5 тарауымен танысып келу |
(Текшенің әр
қабырғасында: |
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |