Материалдар / І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 3-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 3-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 3-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2023
226
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Өндірістік тәжірибеден өтетің мекеме атауы:

131 Б.Момышұлы атындағы мектеп-лицейі

Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Өндірістік іс-тәжірибеден өтушінің аты-жөні:

Бексұлтан Талшын Қуатбекқызы

Күні:

16.01.2023

Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Егес

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

Сабақтың мақсаты:

- Оқушылар көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды;

- Оқушылар шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бере алады.



Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

4 минут

І.Ұйымдасты-ру кезеңі:

Оқушылар-мен сәлемдесу, түгендеу. Психология-лық жағымды орта қалыптастыру.

«Жүректен – жүрекке».


Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Қолдан жасалған жүрекшені жүрегінің тұсына қойып, сыныптас достарына ақ тілек, ізгі ниеттерін айтып шығады.


Мақсаты: Оқушыларға сабақ басталмай жақсы көңілкүй сыйлау және сабаққа деген ынтасын ояту.

Тиімділігі: Оқушылардың көңіл күйін көтереді және сабаққа ынтасын оятады.

-жүрек

ше

Жаңа сабаққа кіріспе

8 минут






















15 минут

«Әдебиет лотосы» әдісі бойынша кейіпкерлер жүйесіне мінездеме беру, кестені толтыру.
















«Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытынды-лау.


Кейіпкер

Шығармадағы бейнесі

Себебі

























Үзінді

Кейіпкер

Қорытынды





























Мақсаты: Кейіпкерлер-дің образын ашу

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Дескрип-тор:

-кестені толтырады;

-кейіпкерді талдайды

Жалпы - 5 балл



Мақсаты:

Оқушылар «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдау арқылы кейіпкерлер сезімін толық түсінеді.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Кейіпкерлер-дің образын мен сезімін анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

-кестені толтырады;

-кейіпкерлерге талдау жасайды;

Жаттығулар-ды орындайды.

Жалпы - 5 балл

кесте

























кесте








Сергіту сәті

3 минут

«Екі мақал» әдісі . Әр топ екі мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді.

1.Жақсы аттың артынан құнан ереді, Жақсы жігіттің артынан ұлан ереді.

2.Жақсы аттан жал кетсе де,әл кетпейді.

3.Жомарт жан жоқтығын білдірмейді, Жүйрік ат тоқтығын білдірмейді. 4.Жақсы айғыр үйірін бөріге алдырмас, Батыр жігіт ауылын ұрыға алдырмас. 5.Жалғыз аттың пайдасы көп, Жалғыз жігіттің айласы көп.

6.Жаман ерден жайдағым жақсы, Жаман қатыннан бойдағым жақсы. Әр топ екі мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді.


Қалыптастырушы бағалау. «Жарайсың», «Жылдам екенсің» сөздерімен ынталандырады.


12 минут




































«Кім жылдам?» әдісі бойынша оқушылар бес топқа бөлініп берілген тараудың ішінен құбылту мен айшықтау түрлерін тауып жазады.























Оқушылар бес топқа бөлінеді. Әр топқа белгілі бір тарау беріліп, тарау мәтінінің ішінен құбылту мен айшықтау түрлерін тауып жазады. Тапсырмаға нақты уақыт мөлшері қойылады. Әр дұрыс жауапқа бір ұпайдан беріледі. Ұпай саны жоғары топ ұтады.



Мақсаты:

Оқушылар берілген тарау ішінен троптарды табу арқылы автор стилін толық түсіне алады.

Тиімділігі: Бұл әдіс арқылы оқушының бойындағы елестету, ойлау, сезіну процесстері оянады.

Дескриптор:

-құбылту мен айшықтау түрлерін табады;

-автор стилін түсінеді.

Жалпы - 5 балл

мәтін, секундомер




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 минут

 Кері байланыс:

«Блум текшесі» 

әдісі арқылы кері байланыс жасаймын. (Текшенің әр қабырғасында:
«Мен үшін не қызықты болды?»,
«Мен не үйрендім?»,
«Мен не түсіндім?»,
«Не қиын болды?» деген сұрақтар жазылып тұрады. Текшені лақтырғанда әр топтан 2 оқушы сұраққа жауап береді).


Үй тапсырма-сы:

І.Жансүгіров-тің «Құлагер» поэмасының алғашқы 5 тарауымен танысып келу

(Текшенің әр қабырғасында:
«Мен үшін не қызықты болды?»,
«Мен не үйрендім?»,
«Мен не түсіндім?»,
«Не қиын болды?» деген сұрақтар жазылып тұрады. Текшені лақтырғанда әр топтан 2 оқушы сұраққа жауап береді).

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!