Материалдар / І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 4-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 4-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасы 5-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2023
401
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Өндірістік тәжірибеден өтетің мекеме атауы:

131 Б.Момышұлы атындағы мектеп-лицейі

Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Өндірістік іс-тәжірибеден өтушінің аты-жөні:

Бексұлтан Талшын Қуатбекқызы

Күні:

23.01.2023

Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бай-бай, Құлагерім!..

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

Сабақтың мақсаты:

- Оқушылар әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасай алады.


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

4 минут

І.Ұйымдасты-ру кезеңі:

Оқушылар-мен сәлемдесу, түгендеу. Психология-лық жағымды орта қалыптастыру.

«Еркін тыныс» әдісі


Оқушылар денелерін түзу ұстап, бастарын жоғары көтеріп, ыңғайланып отырады. Көздерін жұмады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алады. Өздерінің тыныс алуларын бақылап, бақыт пен тыныштыққа толы таза ауаны бойларына сіңіреді.

Мақсаты: Оқушылар-ға

сабақ басталмай жақсы көңілкүй сыйлау және сабаққа деген ынтасын ояту.

Тиімділігі: Оқушылар-дың

көңіл күйін көтереді және сабаққа ынтасын оятады.


Жаңа сабаққа кіріспе

15 минут


















Сергіту сәті

3 минут











15 минут

«Аялдама әдісі» арқылы оқушылар шығармаға компози-циялық талдау жасайды.














«Ол кім» ойыны











«Сатылай кешенді талдау» технологиясы бойынша шығармаға үлгі бойынша талдау жасайды.


Оқушыларға тақтада әр автобус тоқтайтын аялдама суреттері беріледі. Әр аялдаманың өз атауы болады. Оқушылар кезекпен аялдамаларға композициялық атаулар қояды.


Shape1






Оқушылар екі топқа бөлініп, бір-бірлеріне қарама-қарсы бағытта тұрады. Ортаға екі оқушыдан шығып, орталарына кедергі қойылады. Кедергіні алған кезде бір-бірінің есімін жылдам айтулары керек. Бірінші тапқан топтың адамы жеңіске жетеді


Оқушылар төмендегі қатарларды толтырады.

Шығарма авторы:
Тегі, түрі:
Тақырыбы:
Идеясы:
Шығарманың композициялық құрылысы:
1. Сюжеттік басталуы;
2. Сюжеттік байланыс;
3. Шиеленісуі:
4. Шарықтау шегі;
5. Шығарманың шешімі;
6. Шығармадағы кейіпкерлер;
7. Әдеби теориялық ұғымдар:
— теңеулер;
— эпитеттер;
— афаризмдер;
— мақал-мәтелдер:

Мақсаты: Оқушылар тапсырмадағы аялдамаларға тоқтау арқылы шығарманың компазициясын ашады.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Дескриптор:

-кестені толтырады;

-топқа бөлініп талқылайды.

Жалпы - 5 балл



Қалыптастыру-шы бағалау. «Жарайсың», «Жылдам екенсің» сөздерімен ынталандырады.





Мақсаты:

Оқушылар «Құлагер» поэмасына сатылай кешенді талдау жасау арқылы шығарманың компазициялық құрылымын анықтайды .

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Дескриптор:

-сатылай кешенді талдау жасайды;

-тапсырмаларды орындайды.

Жалпы - 5 балл



-суреттер

-кесте







Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 минут

Үй тапсырмасы: Поэмадан Ақанның қайғысын суреттейтін тараудан үзінді жаттау.

«Смартфон» әдісі

Оқушыларға қағаздан қиылған смартфондар беріледі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, қиын болған сұрақтарды және мұғалімге деген ұсыныстарын қағаз смартфонға жазады.

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!