Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
4
минут
|
І.Ұйымдасты-ру кезеңі:
Оқушылар-мен сәлемдесу,
түгендеу. Психология-лық жағымды орта
қалыптастыру.
«Еркін тыныс»
әдісі
|
Оқушылар денелерін түзу
ұстап, бастарын жоғары көтеріп, ыңғайланып отырады. Көздерін
жұмады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алады. Өздерінің тыныс
алуларын бақылап, бақыт пен тыныштыққа толы таза ауаны бойларына
сіңіреді.
|
Мақсаты: Оқушылар-ға
сабақ басталмай жақсы
көңіл–күй сыйлау және сабаққа деген ынтасын
ояту.
Тиімділігі: Оқушылар-дың
көңіл күйін көтереді
және сабаққа ынтасын оятады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
15
минут
Сергіту
сәті
3 минут
15
минут
|
«Аялдама әдісі» арқылы оқушылар
шығармаға компози-циялық талдау
жасайды.
«Ол кім»
ойыны
«Сатылай кешенді талдау» технологиясы бойынша
шығармаға үлгі бойынша талдау
жасайды.
|
Оқушыларға тақтада әр автобус
тоқтайтын аялдама суреттері беріледі. Әр аялдаманың өз атауы
болады. Оқушылар кезекпен аялдамаларға композициялық атаулар
қояды.
Оқушылар екі топқа
бөлініп, бір-бірлеріне қарама-қарсы бағытта тұрады. Ортаға екі
оқушыдан шығып, орталарына кедергі қойылады. Кедергіні алған кезде
бір-бірінің есімін жылдам айтулары керек. Бірінші тапқан топтың
адамы жеңіске жетеді
Оқушылар төмендегі
қатарларды толтырады.
Шығарма авторы:
Тегі, түрі:
Тақырыбы:
Идеясы:
Шығарманың композициялық құрылысы:
1. Сюжеттік басталуы;
2. Сюжеттік байланыс;
3. Шиеленісуі:
4. Шарықтау шегі;
5. Шығарманың шешімі;
6. Шығармадағы кейіпкерлер;
7. Әдеби теориялық ұғымдар:
— теңеулер;
— эпитеттер;
— афаризмдер;
— мақал-мәтелдер:
|
Мақсаты: Оқушылар тапсырмадағы аялдамаларға тоқтау арқылы шығарманың
компазициясын ашады.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.
Дескриптор:
-кестені
толтырады;
-топқа бөлініп
талқылайды.
Жалпы - 5
балл
Қалыптастыру-шы бағалау. «Жарайсың», «Жылдам екенсің» сөздерімен
ынталандырады.
Мақсаты:
Оқушылар «Құлагер» поэмасына сатылай
кешенді талдау жасау арқылы шығарманың компазициялық құрылымын
анықтайды .
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.
Дескриптор:
-сатылай кешенді талдау
жасайды;
-тапсырмаларды
орындайды.
Жалпы - 5
балл
|
-суреттер
-кесте
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
минут
|
Үй
тапсырмасы: Поэмадан Ақанның қайғысын суреттейтін тараудан үзінді
жаттау.
«Смартфон»
әдісі
|
Оқушыларға қағаздан
қиылған смартфондар беріледі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін,
қиын болған сұрақтарды және мұғалімге деген ұсыныстарын қағаз
смартфонға жазады.
|
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|