Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Picture 2







    БҚО, Бейтерек

    ауданы

    Достық ауылы

    Достық ЖОББ

    мектебінің

    бастауыш сынып

    мұғалімі:

    Алипкалиева Айдана Бауыржановна

    Пән Қазақ тілі

    Бөлім Табиғат құбылыстары

    № 72-сабақ. Тақырыбы: Ілік септік



    Күні 28.01.2022

    Күні: 3-тоқсан

    Мұғалімнің аты-жөні: Алипкалиева А.Б

    Сынып: 4

    Қатысқандар саны: 22

    Қатыспаған:- :-оқушылар:

    Оқу мақсаты:

    4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

    Сабақтың

    мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтарға жауап береді; мұғалімнің көмегімен зат есімдерді септейді.

    Оқушылардың көбі:

    мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді; зат есімдерге сұрақ қою арқылы септейді.

    Оқушылардың кейбірі:

    мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп жауап береді; өз бетімен зат есімдерді септейді.

    Бағалау

    критерийлері

    • Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақ құрастырады.

    • Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    • Зат есімдерді септейді.

    Тірек сөздер


    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    Зат есімнің септелуі. Септік атаулары. Сұрақтары.Септік жалғаулары.

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

    -Табиғи апат деген не?

    -Сел деген не?

    -Ілік септігі дегеніміз не?

    -Сөйлемде ілік септігі қандай қызмет атқарады?

    Құндылықтар

    Белсенді қарым-қатынас,өзіндік бақылау мен бағалауды, шешім қабылдауды үйрену және дамыту.

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу, дүниетану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, сюжетті суреттер

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Зат есім. Зат есімнің септелуі.Морфологиялық талдау.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар






    Сабақтың басы

    5 минут

    (Ұ)1.Ұйымдастыру бөлімі.

    Өткенді қайталау.

    «Бір қадам алға...»

    Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.


    –Қазақ тілінде неше сөз сабы бар ?

    -Зат есім дегеніміз не?

    -Сын есім дегеніміз не?

    -Сан есім дегеніміз не?

    -Етістік дегеніміз не?

    -Зат есім нешеге бөлінеді ?

    -.Жалпы есімдер деп қандай сөздерді айтамыз ?

    -Жалқы есімдерге қандай сөздер жатады ?

    -Қазақ тілінде неше септік бар?

    -Сетіктерді ата.

    ҚБ:

    Ребус шешу

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.







    Слайд






    Сабақтың ортасы

    15 минут






































    (Т) 4.2.3.1 - мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

    1-тапсырма. 1-қадам. Тақтадан сең мен селдің суреті көресетіледі.

    Сең

    Сел


    2-қадам. Оқушылар оқулықтағы 36-жаттығу сел апаты туралы мәтінді оқиды.

    3-қадам. Шешім табуға бағытталған сұрақтар дайындалады. Әр топ екі сұрақтан құрастырады. Сұрақтарды келесі топқа ұсынады. Оқушылар жауап береді.

    Дескриптор:

    -мәтін бойынша шешім табуға бағытталған сұрақ құрастырады;

    -сұраққа дәлелді жауап береді.

    Қалыптастырушы бағалау өзара бағалау арқылы жүзеге асырылады.

    Ережемен жұмыс! Ілік септіктегі зат есімдер кімнің? ненің? кімдердің? нелердің? деген сұрақтарға жауап береді. Жалғаулары –ның, -нің, -дың, -дің. Ілік септіктегі сөздер сөйлемде тұрлаусыз мүше (анықтауыш) болады.


    37-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазады. Ілік септігіндегі сөздерді табады.

    1.Теңіздің суы ащы. 2.Селдің қаупі жөнінде хабар беретін жүйелер жасалды. 3.Көмекке ауылдың адамдары келді. 4.Күннің ыстығынан қатты шөлдедім.


    Топтық жұмыс

    1-топ оқушыларына конвертте салынған септіктердің атауларын беремін.

    Олар 7 септікті рет-ретімен орналастырып шығады.

    2 -топқа септіктің сұрақтары жазылған парақтарды беремін. Оны да рет-ретімен орналастырады.

    А) Мақалдарды ілік септікте тұрған қажет сөзді қойып көшіріп жазу:
    Туған... түтіні де ыстық.
    ... өзегі талмас.
    Ас -... арқауы.
    ... шиесін шын шығарады.
    Қажетті сөздер: Өнерлінің, адамның, жердің, өтіріктің

    38-жаттығу . Берілген сөйлем ілік септігінде тұратындай етіп үш сөйлем құрап жаз.

    Нөсерлетіп жауған жаңбырдың артынан күн шығып, кемпірқосақ шығады. Селдің апатынан қорғану үшін, су бөгендерін салынады. Тасқынның күшті болғаны сонша, ағаштарды жұлып әкетті.

    1. Сергіту сәті.

    2. «Қар лақтыру» ойыны,

    3. Ойын: «Кім шапшаң?».

    Жеке жұмыс.

    (Қобыз, әнші, бала) осы сөздерді әр қатар

    7 септікке септеу керек.


    39-жаттығу. Сөздерге жалғауларды қосу арқылы ілік септіктегі сөз жаса.

    Еменнің жапырағы, сауысқанның қанаты, құндыздың терісі, шебердің жұмысы, аттың тұяғы, сүттің қаймағы.

    Қосымша тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша беріледі. Берілген суреттерді қатыстырып, ілік септігі бар сөйлем құрап жаз.

    Үлгі Өзеннің суы мөп-мөлдір. Жайынның басы жалпақ. Альпинистер таудың басына шықты.

    Дескриптор

    • ілік септігін анықтайды;

    • берілген сөздің ерекшелігін түсіндіреді;

    ҮІІ.Шығармашылық тапсырма 

    Семантикалық карта

    №

    Септіктер

                     Сөздер

    Атау

    Ілік

    Барыс

    Табыс

    Жатыс

    Шығыс

    Көмектес

    1

    қалаға

     

     

     

     

     

     

     

    2

    суда

     

     

     

     

     

     

     

    3

    ұстазды

     

     

     

     

     

     

     

    4

    сыныпта

     

     

     

     

     

     

     

    5

    ағаммен

     

     

     

     

     

     

     

    6

    інімнің

     

     

     

     

     

     

     

    7

    алма

     

     

     

     

     

     

     



    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.





    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау








    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау
























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алипкалиева Айдана Бауыржановна
    20 Ақпан 2023
    817
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ілік септік

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ілік септік

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтарға жауап береді; мұғалімнің көмегімен зат есімдерді септейді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Picture 2







    БҚО, Бейтерек

    ауданы

    Достық ауылы

    Достық ЖОББ

    мектебінің

    бастауыш сынып

    мұғалімі:

    Алипкалиева Айдана Бауыржановна

    Пән Қазақ тілі

    Бөлім Табиғат құбылыстары

    № 72-сабақ. Тақырыбы: Ілік септік



    Күні 28.01.2022

    Күні: 3-тоқсан

    Мұғалімнің аты-жөні: Алипкалиева А.Б

    Сынып: 4

    Қатысқандар саны: 22

    Қатыспаған:- :-оқушылар:

    Оқу мақсаты:

    4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

    Сабақтың

    мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтарға жауап береді; мұғалімнің көмегімен зат есімдерді септейді.

    Оқушылардың көбі:

    мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді; зат есімдерге сұрақ қою арқылы септейді.

    Оқушылардың кейбірі:

    мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп жауап береді; өз бетімен зат есімдерді септейді.

    Бағалау

    критерийлері

    • Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақ құрастырады.

    • Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    • Зат есімдерді септейді.

    Тірек сөздер


    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    Зат есімнің септелуі. Септік атаулары. Сұрақтары.Септік жалғаулары.

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

    -Табиғи апат деген не?

    -Сел деген не?

    -Ілік септігі дегеніміз не?

    -Сөйлемде ілік септігі қандай қызмет атқарады?

    Құндылықтар

    Белсенді қарым-қатынас,өзіндік бақылау мен бағалауды, шешім қабылдауды үйрену және дамыту.

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу, дүниетану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, сюжетті суреттер

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Зат есім. Зат есімнің септелуі.Морфологиялық талдау.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар






    Сабақтың басы

    5 минут

    (Ұ)1.Ұйымдастыру бөлімі.

    Өткенді қайталау.

    «Бір қадам алға...»

    Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.


    –Қазақ тілінде неше сөз сабы бар ?

    -Зат есім дегеніміз не?

    -Сын есім дегеніміз не?

    -Сан есім дегеніміз не?

    -Етістік дегеніміз не?

    -Зат есім нешеге бөлінеді ?

    -.Жалпы есімдер деп қандай сөздерді айтамыз ?

    -Жалқы есімдерге қандай сөздер жатады ?

    -Қазақ тілінде неше септік бар?

    -Сетіктерді ата.

    ҚБ:

    Ребус шешу

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.







    Слайд






    Сабақтың ортасы

    15 минут






































    (Т) 4.2.3.1 - мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

    1-тапсырма. 1-қадам. Тақтадан сең мен селдің суреті көресетіледі.

    Сең

    Сел


    2-қадам. Оқушылар оқулықтағы 36-жаттығу сел апаты туралы мәтінді оқиды.

    3-қадам. Шешім табуға бағытталған сұрақтар дайындалады. Әр топ екі сұрақтан құрастырады. Сұрақтарды келесі топқа ұсынады. Оқушылар жауап береді.

    Дескриптор:

    -мәтін бойынша шешім табуға бағытталған сұрақ құрастырады;

    -сұраққа дәлелді жауап береді.

    Қалыптастырушы бағалау өзара бағалау арқылы жүзеге асырылады.

    Ережемен жұмыс! Ілік септіктегі зат есімдер кімнің? ненің? кімдердің? нелердің? деген сұрақтарға жауап береді. Жалғаулары –ның, -нің, -дың, -дің. Ілік септіктегі сөздер сөйлемде тұрлаусыз мүше (анықтауыш) болады.


    37-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазады. Ілік септігіндегі сөздерді табады.

    1.Теңіздің суы ащы. 2.Селдің қаупі жөнінде хабар беретін жүйелер жасалды. 3.Көмекке ауылдың адамдары келді. 4.Күннің ыстығынан қатты шөлдедім.


    Топтық жұмыс

    1-топ оқушыларына конвертте салынған септіктердің атауларын беремін.

    Олар 7 септікті рет-ретімен орналастырып шығады.

    2 -топқа септіктің сұрақтары жазылған парақтарды беремін. Оны да рет-ретімен орналастырады.

    А) Мақалдарды ілік септікте тұрған қажет сөзді қойып көшіріп жазу:
    Туған... түтіні де ыстық.
    ... өзегі талмас.
    Ас -... арқауы.
    ... шиесін шын шығарады.
    Қажетті сөздер: Өнерлінің, адамның, жердің, өтіріктің

    38-жаттығу . Берілген сөйлем ілік септігінде тұратындай етіп үш сөйлем құрап жаз.

    Нөсерлетіп жауған жаңбырдың артынан күн шығып, кемпірқосақ шығады. Селдің апатынан қорғану үшін, су бөгендерін салынады. Тасқынның күшті болғаны сонша, ағаштарды жұлып әкетті.

    1. Сергіту сәті.

    2. «Қар лақтыру» ойыны,

    3. Ойын: «Кім шапшаң?».

    Жеке жұмыс.

    (Қобыз, әнші, бала) осы сөздерді әр қатар

    7 септікке септеу керек.


    39-жаттығу. Сөздерге жалғауларды қосу арқылы ілік септіктегі сөз жаса.

    Еменнің жапырағы, сауысқанның қанаты, құндыздың терісі, шебердің жұмысы, аттың тұяғы, сүттің қаймағы.

    Қосымша тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша беріледі. Берілген суреттерді қатыстырып, ілік септігі бар сөйлем құрап жаз.

    Үлгі Өзеннің суы мөп-мөлдір. Жайынның басы жалпақ. Альпинистер таудың басына шықты.

    Дескриптор

    • ілік септігін анықтайды;

    • берілген сөздің ерекшелігін түсіндіреді;

    ҮІІ.Шығармашылық тапсырма 

    Семантикалық карта

    №

    Септіктер

                     Сөздер

    Атау

    Ілік

    Барыс

    Табыс

    Жатыс

    Шығыс

    Көмектес

    1

    қалаға

     

     

     

     

     

     

     

    2

    суда

     

     

     

     

     

     

     

    3

    ұстазды

     

     

     

     

     

     

     

    4

    сыныпта

     

     

     

     

     

     

     

    5

    ағаммен

     

     

     

     

     

     

     

    6

    інімнің

     

     

     

     

     

     

     

    7

    алма

     

     

     

     

     

     

     



    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.





    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау








    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау
























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 5 сынып
    20.02.2023
    817
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алипкалиева Айдана Бауыржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации