Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ілік септік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БҚО, Бейтерек
ауданы
Достық ауылы
Достық ЖОББ
мектебінің
бастауыш сынып
мұғалімі:
Алипкалиева Айдана Бауыржановна
Пән Қазақ тілі Бөлім Табиғат құбылыстары № 72-сабақ. Тақырыбы: Ілік септік |
Күні 28.01.2022 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 3-тоқсан |
Мұғалімнің аты-жөні: Алипкалиева А.Б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 4 |
Қатысқандар саны: 22 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтарға жауап береді; мұғалімнің көмегімен зат есімдерді септейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көбі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді; зат есімдерге сұрақ қою арқылы септейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың кейбірі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп жауап береді; өз бетімен зат есімдерді септейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тірек сөздер |
Пәндік терминология мен тірек сөздер Зат есімнің септелуі. Септік атаулары. Сұрақтары.Септік жалғаулары. Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: -Табиғи апат деген не? -Сел деген не? -Ілік септігі дегеніміз не? -Сөйлемде ілік септігі қандай қызмет атқарады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Белсенді қарым-қатынас,өзіндік бақылау мен бағалауды, шешім қабылдауды үйрену және дамыту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу, дүниетану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, сюжетті суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Зат есім. Зат есімнің септелуі.Морфологиялық талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланғаніс-әрекет |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
(Ұ)1.Ұйымдастыру бөлімі. Өткенді қайталау. «Бір қадам алға...» Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады. –Қазақ тілінде неше сөз сабы бар ? -Зат есім дегеніміз не? -Сын есім дегеніміз не? -Сан есім дегеніміз не? -Етістік дегеніміз не? -Зат есім нешеге бөлінеді ? -.Жалпы есімдер деп қандай сөздерді айтамыз ? -Жалқы есімдерге қандай сөздер жатады ? -Қазақ тілінде неше септік бар? -Сетіктерді ата. ҚБ: Ребус шешу |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 15 минут
|
(Т) 4.2.3.1 - мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. 1-тапсырма. 1-қадам. Тақтадан сең мен селдің суреті көресетіледі.
2-қадам. Оқушылар оқулықтағы 36-жаттығу сел апаты туралы мәтінді оқиды. 3-қадам. Шешім табуға бағытталған сұрақтар дайындалады. Әр топ екі сұрақтан құрастырады. Сұрақтарды келесі топқа ұсынады. Оқушылар жауап береді. Дескриптор: -мәтін бойынша шешім табуға бағытталған сұрақ құрастырады; -сұраққа дәлелді жауап береді. Қалыптастырушы бағалау өзара бағалау арқылы жүзеге асырылады. Ережемен жұмыс! Ілік септіктегі зат есімдер кімнің? ненің? кімдердің? нелердің? деген сұрақтарға жауап береді. Жалғаулары –ның, -нің, -дың, -дің. Ілік септіктегі сөздер сөйлемде тұрлаусыз мүше (анықтауыш) болады. 37-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазады. Ілік септігіндегі сөздерді табады. 1.Теңіздің суы ащы. 2.Селдің қаупі жөнінде хабар беретін жүйелер жасалды. 3.Көмекке ауылдың адамдары келді. 4.Күннің ыстығынан қатты шөлдедім. Топтық жұмыс 1-топ оқушыларына конвертте салынған септіктердің атауларын беремін. Олар 7 септікті рет-ретімен орналастырып шығады. 2 -топқа септіктің сұрақтары жазылған парақтарды беремін. Оны да рет-ретімен орналастырады. А) Мақалдарды
ілік септікте тұрған қажет сөзді қойып көшіріп
жазу: 38-жаттығу . Берілген сөйлем ілік септігінде тұратындай етіп үш сөйлем құрап жаз. Нөсерлетіп жауған жаңбырдың артынан күн шығып, кемпірқосақ шығады. Селдің апатынан қорғану үшін, су бөгендерін салынады. Тасқынның күшті болғаны сонша, ағаштарды жұлып әкетті.
Жеке жұмыс. (Қобыз, әнші, бала) осы сөздерді әр қатар 7 септікке септеу керек. 39-жаттығу. Сөздерге жалғауларды қосу арқылы ілік септіктегі сөз жаса. Еменнің жапырағы, сауысқанның қанаты, құндыздың терісі, шебердің жұмысы, аттың тұяғы, сүттің қаймағы. Қосымша тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша беріледі. Берілген суреттерді қатыстырып, ілік септігі бар сөйлем құрап жаз.
Үлгі Өзеннің суы мөп-мөлдір. Жайынның басы жалпақ. Альпинистер таудың басына шықты. Дескриптор
ҮІІ.Шығармашылық тапсырма Семантикалық карта
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |