2мин
Өткенді
қайталау
3мин
3мин
Жаңа
сабақ
8мин
3мин
Практика-лық
жұмыс
15
мин
1мин
Бекіту
4 мин
Кері
байланыс
3мин
Бағалау
2мин
Үйге
тапсырма
1мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгелдеу.
«Жүректен –жүрекке»
психологиялық тренинг өткізеді.
Оқушыларды арнайы
платформа арқылы 4 топқа бөледі.
Мұғалім бағалау парағын
түсіндіреді.
Үй тапсырмасын тексеру
онлайн-презентацияда QR-код арқылы орындалады.
Мұғалім әр оқушының
жауаптарын wordwall.net платформасы арқылы
бақылайды.
Дискриптор:
Виртуалды шынайылық,
кеңейтілген шынайылық анықтамасын, құрылғыларындұрыс табады
- 1 балл
3D панорама және
түрлерін анықтайды-1
балл
Кім
тапқыр? Мұғалім бүгінгі
сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға сәйкестендіру
тапсырмасын береді.
Ой
қозғау.
Топ атауларына қарап
естерімізге ненітүсіруге болады?
3Dпанорама неліктен
танымал?
Презентацияданyoutube.com
web-сайтының
гиперсілтемесі арқылы бейнероликке назар аударады. Бейнероликарқылы
сабақ тақырыбын анықтайды.
Бейнеролик қандай
программада жасалған?
Сабақтың
тақырыбы:
Image Composite Editor
программасында 3D – панорамасын құру
Жұптық
жұмыс.
Flippity платформасының
Random қосымшасы арқылы жұпқа бөлeді.
Миға шабуыл.
«Адасқан әріптер» Flippity платформасының
Word Scrambеl қосымшасы
Секундомер.
Дискриптор:
ICE
программасының қадамдарын табады-1балл
3Dпанорама, виртуалды тур
терминдері-1балл
«Мектепке
шолу».
Бүгінгі сабағымызда
Image Compozite Editor программасында 3D панорамажасайды
және Pano2VR-да виртуалды турға айналдырады.
IMPORT,
STITCH,GROP,EXPORT қадамдарын орындау, сақтау
Дискриптор:
1.Суреттердің орналасу
тәртібін,диапазондарын, проекциясын дұрыс таңдайды
-1балл
2.Суреттерді
экспорттауда сапа параметрлерін өзгертеді-1
балл
3.Панораманы сақтайды
-1 балл
4.Панораманы виртуалды
турға айналдырады-1
балл
Оқушыдан -
Сонымен 3D панорама және
виртуалды тур қалай жасалады? сұрағын қою арқылы жауап
алады.
Тест
жұмысы.
5сұрақ.
Socrative платформасымен
тексеру
Дескриптор:
3D панорама қадамдарын
анықтайды - 1
балл
3D панорама, виртуалды
тур бағдарламаларын анықтайды-1
балл
Answergardenплатформасы
арқылы кері байланыс
алу
арқылы
алынады
Әртоп басшысы
белгілеген баллды мұғалім айтады.
Генератор
QR платформасы арқылы ұлы
тұлғалардың суреттерін жасырып қойылған
фотолар мен бейнелер
жинақтау
2.3-2.4 параграфтарды
оқу
|
Мұғаліммен
амандасады.
Жүректен –жүрекке
тренингі арқылы бір –біріне деген жылы лебіздерін
білдіреді.
Қолдарындағы
жүрекшелердегісөздер арқылы
4 топқа
бөлінеді.
1-топ.
IMPORT
2-топ.
STITCH
3-топ.
CROP
4-топ.
EXPORT
Оқушылар бағалау
парақтарымен танысады.
Оқушылар
смартфондарымен QR-код арқылы сканерлеп үй тапсырмасына жауап
береді.
Оқушылар топта
сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.
Оқушылар топ
атауларыImage Composite Editor
программасының қадамдары екенін анықтайды.
Оқушылар сабақтың
тақырыбын табады және Image Composite Editor
программасы және Pano2VRда виртуалды
турға айналдыратынын айтады. Тақырыпты дәптерлеріне
жазады.
Оқушылар жұптасып
отырады.
Көрсетілген уақыт
ішінде әріптерден дұрыс сөз тіркесін құрау
Секундомер арқылы
бақылап отырады.
Оқушылар дискриптормен
танысады. Бағалау парағына ұпай санын жазады.
Оқушылар жеке
компьютерлеріне отырып, тақырыпқа сай тапсырманы
орындайды.
Дискриптормен
танысып,
бағалау парағын
толтырады.
Оқушылар бүгінгі
практикалық жұмыстағы 3D панорама, виртуалды
тур жасау алгоритмін түсіндіреді.
Платформада бүгінгі
сабақ бойынша алған білімдерін қорытындылау мақсатында сұрақтарға
жауап береді.
Дискриптормен танысады.
Бағалау парағын толтырады.
Көрсетілген QRкод
арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін мобильді телефон көмегімен
белгілейді
Топ басшысы бағалау
парақтарының баллдарын есептейді.
Сканер QR
платформасы
арқылы
суреттерді ашып, жасырылған тұлға туралы панорама жасауға фотолар
мен видеолар жинақтап келу
|
2б
2б
4б
2б
|

https://emaze.com/
https://www.classtools.net/random-group-generator/
PowerPoint презентациясы
https://emaze.com/

Мобильді
телефон
https://learningapps.org/21862513/
ноутбук
Интербелсенді
тақта
https://emaze.com/
Онлайн
презентация
https://emaze.com/
Оқулық,
48-бет
https://classroomscreen.com/
https://classroomscreen.com/
үлестірме
парақшалар
https://flippity.net/
https://classroomscreen.com/
компьютер,
ноутбук
https://classroomscreen.com/
компьютер,
ноутбук
https://socrative.com/
Мобильді
телефон
https://answergarden.ch/3930970
Мобильді
телефон
|