Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіз қоғам «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ 9- сыныптар: «Қауіпті хобби және серуендеу орындары» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қауіпсіз қоғам ұғымын түсіндіру. Қауіпсіз қоғамның негізгі элементтерін атау. Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты өз пікірін білдіру және шешім ұсыну. Имандылықтың мәні мен адамгершілік құндылықтардағы орнын түсіндіру. Оқушылардың ізгілікке, мейірімділікке және әділдікке деген көзқарасын қалыптастыру. Имандылық қағидаттарын күнделікті өмірде қолдануға баулу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: мектеп оқушыларының серуендеу кезінде болуы мүмкін қауіптер туралы хабардарлығын арттыру және қауіпті жағдайлардан аулақ болуға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті: |
Негізгі міндеттер: 1. Серуендеу кезінде жиі кездесетін қауіпті хоббиді талқылаңыз. 2. Мұндай хоббидің салдарын түсіндіріңіз. 3. Көшеде қауіпсіз мінез-құлықты үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Өнерлі бала - өрге жүзер» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|||||||||
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 2 САБАҚ. «ҚАУІПТІ ХОББИ ЖӘНЕ СЕРУЕНДЕУ ОРЫНДАРЫ»
Материалдар мен ресурстар: - Қауіпті хобби мысалдарымен таныстыру. - Қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері бар үлестірме материал (жадынама). Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) - Серуендеу кезінде оқушылардың әдеттерін талқылау. - Неліктен кейбір хобби қауіпті болуы мүмкін. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Презентация: жалпы қауіпті хобби (жол бойындағы ойындар, қоршауларға өрмелеу, қараусыз қалған ғимараттар және т.б.). - Нақты жағдайларды талдау: егер дос қауіпті хобби ұсынса не істеу керек (бас тарту және оның себептерін түсіндіру, қауіпсіз балама ұсыну, сенімді ересек адамның көмегіне жүгіну, сенімдерін ұстану, қысымға берілмеу, салдары туралы ойлау). - Қазіргі уақытта әртүрлі жастағы кәмелетке толмағандар арасында жасөспірімдердің өмірге қауіп төндіретін хоббиі жиі кездеседі - көп қабатты үйлердің төбесіндегі селфи, руфинг, үйлердің төбесінде серуендеу және т.б. - Бұл формалар балалардың өмірі мен денсаулығына қауіпті және балаға ата-аналар назар аударып және бақылау қажет, жасөспірім өзінің жетілуі мен тәуелсіздігінің көріністерінің салдарын түсіндіруді қажет етеді. Көбінесе жастардың құмарлығы жасөспірімдердің мінез-құлқының девиантты түрінде көрінеді, әкімшілік құқық бұзушылық белгілерін қамтиды. Салынып жатқан немесе жабық нысанға барып, өте биік жерде, суретке түсіп, оны желіге салған кезде, оны қарайтындар көп болады. Бұл нысандарға бару заңсыз, бұл құқық бұзушылық. - (Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 591 Заңы, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Заңы). Мұндай объектілерге жиі ену әрдайым заңды түрде бола бермейді. Мұндай нысандарда кәмелетке толмағандардың болуы олардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіреді, балалардың мертігуіне және өліміне әкелуі мүмкін. Егер сіз балаларыңыздың немесе көрші үйдің төбесінде жүргенін байқасаңыз, бұл туралы полицияға хабарлаңыз. 3. Қорытынды - Сабақты қорытындылау. - Көшеде қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері бар жадынамалар тарату. |
|
Пайдалы сілтеме:
https://drive.google.com/file/d/1alWN8U2OxJLUEaa3zxdD0Ls94PpziMof/view
https://drive.google.com/file/d/1rJTUrgLk4rS4sPyqdBCOEbG94uh58A77/view
|
|||||||||
|
Ортасы (30 мин) |
Қауіпсіз қоғамның анықтамасы: Қауіпсіз қоғам – азаматтардың өміріне, денсаулығына, құқықтарына және мүлкіне қауіп төнбейтін, барлық салаларда (әлеуметтік, экономикалық, экологиялық) қауіпсіздік қамтамасыз етілген қоғам. Негізгі элементтері:
Тақырыпты түсіндіру. Қауіпсіз қоғамға қатысты нақты мысалдар келтіру (жол ережелері, төтенше жағдайлар қызметі, құқықтық білім беру). Оқушылардың әрекеті:
Қауіпсіз қоғам туралы өз пікірлерін айту. 3. Белсенді оқу әдістері: Тапсырмалар 1-тапсырма: "Миға шабуыл"
Қоғамның қауіпсіз болуы үшін не қажет? Қауіпсіздікке кім жауапты? Оқушылардың жауаптары тақтаға жазылады, олар талқыланады.
2-тапсырма: "Проблемалық жағдаятты шешу"
Мұғалім бір жағдайды сипаттайды: "Сыныптастар арасында кибербуллинг болды. Бұл жағдайды қалай шешуге болады?"
"Ауылда қоқыс тастау мәдениеті жоқ. Бұл қоғамның экологиялық қауіпсіздігіне қалай әсер етеді? Осы мәселені қалай шешуге болады?" Кесте беріледі:
Имандылық дегеніміз не? Имандылық – адамның ішкі жан дүниесіндегі адамгершілік қасиеттерді, ізгілікті, әділдікті, сабырлылық пен мейірімділікті сипаттайтын рухани ұғым. Имандылық қоғамдағы үйлесімділікті, өзара сыйластық пен адамгершілікті қамтамасыз ететін маңызды қағида болып табылады.
Имандылықтың негізгі қағидалары:
Имандылықтың өмірдегі көрінісі:
"Имандылық қағидаларын анықта" Топтық жұмыс: Оқушыларға әртүрлі өмірлік жағдайлар беріледі (мысалы, досының өтірігін ашу, көшедегі адамға көмек көрсету).
|
Оқушылар тыңдайды
Жауап береді.
Оқушылар топтарға бөлініп, өз шешімдерін ұсынады.
Оқушылар кестені толтырады.
Әр топ осы жағдайларға сәйкес қандай имандылық қағидалары қолданылатынын анықтап, талқылайды. |
|
|||||||||
|
Соңы
(2 мин)
|
Имандылықтың адам өміріндегі маңызы туралы пікір алмасу. Сұрақ: "Имандылықты қалай күнделікті өмірде көрсетуге болады?"
|
Оқушылар өз ойларын айтып, қорытынды жасайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі тәрбие сағаты
Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі тәрбие сағаты
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіз қоғам «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ 9- сыныптар: «Қауіпті хобби және серуендеу орындары» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қауіпсіз қоғам ұғымын түсіндіру. Қауіпсіз қоғамның негізгі элементтерін атау. Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты өз пікірін білдіру және шешім ұсыну. Имандылықтың мәні мен адамгершілік құндылықтардағы орнын түсіндіру. Оқушылардың ізгілікке, мейірімділікке және әділдікке деген көзқарасын қалыптастыру. Имандылық қағидаттарын күнделікті өмірде қолдануға баулу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: мектеп оқушыларының серуендеу кезінде болуы мүмкін қауіптер туралы хабардарлығын арттыру және қауіпті жағдайлардан аулақ болуға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті: |
Негізгі міндеттер: 1. Серуендеу кезінде жиі кездесетін қауіпті хоббиді талқылаңыз. 2. Мұндай хоббидің салдарын түсіндіріңіз. 3. Көшеде қауіпсіз мінез-құлықты үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Өнерлі бала - өрге жүзер» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|||||||||
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 2 САБАҚ. «ҚАУІПТІ ХОББИ ЖӘНЕ СЕРУЕНДЕУ ОРЫНДАРЫ»
Материалдар мен ресурстар: - Қауіпті хобби мысалдарымен таныстыру. - Қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері бар үлестірме материал (жадынама). Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) - Серуендеу кезінде оқушылардың әдеттерін талқылау. - Неліктен кейбір хобби қауіпті болуы мүмкін. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Презентация: жалпы қауіпті хобби (жол бойындағы ойындар, қоршауларға өрмелеу, қараусыз қалған ғимараттар және т.б.). - Нақты жағдайларды талдау: егер дос қауіпті хобби ұсынса не істеу керек (бас тарту және оның себептерін түсіндіру, қауіпсіз балама ұсыну, сенімді ересек адамның көмегіне жүгіну, сенімдерін ұстану, қысымға берілмеу, салдары туралы ойлау). - Қазіргі уақытта әртүрлі жастағы кәмелетке толмағандар арасында жасөспірімдердің өмірге қауіп төндіретін хоббиі жиі кездеседі - көп қабатты үйлердің төбесіндегі селфи, руфинг, үйлердің төбесінде серуендеу және т.б. - Бұл формалар балалардың өмірі мен денсаулығына қауіпті және балаға ата-аналар назар аударып және бақылау қажет, жасөспірім өзінің жетілуі мен тәуелсіздігінің көріністерінің салдарын түсіндіруді қажет етеді. Көбінесе жастардың құмарлығы жасөспірімдердің мінез-құлқының девиантты түрінде көрінеді, әкімшілік құқық бұзушылық белгілерін қамтиды. Салынып жатқан немесе жабық нысанға барып, өте биік жерде, суретке түсіп, оны желіге салған кезде, оны қарайтындар көп болады. Бұл нысандарға бару заңсыз, бұл құқық бұзушылық. - (Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 591 Заңы, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Заңы). Мұндай объектілерге жиі ену әрдайым заңды түрде бола бермейді. Мұндай нысандарда кәмелетке толмағандардың болуы олардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіреді, балалардың мертігуіне және өліміне әкелуі мүмкін. Егер сіз балаларыңыздың немесе көрші үйдің төбесінде жүргенін байқасаңыз, бұл туралы полицияға хабарлаңыз. 3. Қорытынды - Сабақты қорытындылау. - Көшеде қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері бар жадынамалар тарату. |
|
Пайдалы сілтеме:
https://drive.google.com/file/d/1alWN8U2OxJLUEaa3zxdD0Ls94PpziMof/view
https://drive.google.com/file/d/1rJTUrgLk4rS4sPyqdBCOEbG94uh58A77/view
|
|||||||||
|
Ортасы (30 мин) |
Қауіпсіз қоғамның анықтамасы: Қауіпсіз қоғам – азаматтардың өміріне, денсаулығына, құқықтарына және мүлкіне қауіп төнбейтін, барлық салаларда (әлеуметтік, экономикалық, экологиялық) қауіпсіздік қамтамасыз етілген қоғам. Негізгі элементтері:
Тақырыпты түсіндіру. Қауіпсіз қоғамға қатысты нақты мысалдар келтіру (жол ережелері, төтенше жағдайлар қызметі, құқықтық білім беру). Оқушылардың әрекеті:
Қауіпсіз қоғам туралы өз пікірлерін айту. 3. Белсенді оқу әдістері: Тапсырмалар 1-тапсырма: "Миға шабуыл"
Қоғамның қауіпсіз болуы үшін не қажет? Қауіпсіздікке кім жауапты? Оқушылардың жауаптары тақтаға жазылады, олар талқыланады.
2-тапсырма: "Проблемалық жағдаятты шешу"
Мұғалім бір жағдайды сипаттайды: "Сыныптастар арасында кибербуллинг болды. Бұл жағдайды қалай шешуге болады?"
"Ауылда қоқыс тастау мәдениеті жоқ. Бұл қоғамның экологиялық қауіпсіздігіне қалай әсер етеді? Осы мәселені қалай шешуге болады?" Кесте беріледі:
Имандылық дегеніміз не? Имандылық – адамның ішкі жан дүниесіндегі адамгершілік қасиеттерді, ізгілікті, әділдікті, сабырлылық пен мейірімділікті сипаттайтын рухани ұғым. Имандылық қоғамдағы үйлесімділікті, өзара сыйластық пен адамгершілікті қамтамасыз ететін маңызды қағида болып табылады.
Имандылықтың негізгі қағидалары:
Имандылықтың өмірдегі көрінісі:
"Имандылық қағидаларын анықта" Топтық жұмыс: Оқушыларға әртүрлі өмірлік жағдайлар беріледі (мысалы, досының өтірігін ашу, көшедегі адамға көмек көрсету).
|
Оқушылар тыңдайды
Жауап береді.
Оқушылар топтарға бөлініп, өз шешімдерін ұсынады.
Оқушылар кестені толтырады.
Әр топ осы жағдайларға сәйкес қандай имандылық қағидалары қолданылатынын анықтап, талқылайды. |
|
|||||||||
|
Соңы
(2 мин)
|
Имандылықтың адам өміріндегі маңызы туралы пікір алмасу. Сұрақ: "Имандылықты қалай күнделікті өмірде көрсетуге болады?"
|
Оқушылар өз ойларын айтып, қорытынды жасайды. |
шағым қалдыра аласыз













