|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 10. Жаһандық мәселелер: көші-қон саясаты |
|||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Иммиграция-үздіксіз процесс |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарымқатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарымқатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтай алады; кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтайды, олардың қолданылу мақсатын талдай алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл. -Балалар сендер құндылық дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу. Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады. |
«Смайликтер» |
Слайд Қима қағаздар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Үздіксіз-непрерывный Шенеунік-чиновник Сатқындық-предательство Сылтау-предлог Тәлкек-ирония Жекелей жұмыс Қосымша тапсырма. Айтылым 1- тапсырма Жұптық жұмыс Оқылым Айтылым 2- тапсырма Топтық жұмыс Жазылым Жеке жұмыс Қосымша тапсырма. ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі. Жазылым 3- тапсырма Жеке жұмыс Жазылым Айтылым 4-тапсырма Жеке жұмыс 5-тапсырма Оқылым Айтылым 12-тапсырма 11-тапсырма Жазылым Айтылым 10-тапсырма Оқылым Айтылым 9-тапсырма Жазылым Айтылым Жазылым Айтылым 13- тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Ұрпақ-поколение Іргелі-основанный Кепіл-залог Өркендету-процветание Тауқымет-тяготы, невзгоды Тіршілік-жизнь Сүрлеу-старая Өзекті-актуальный Айтылым Ойтүрткі «Қарлы кесек» тәсілі арқылы сыныптасыңыздан иммиграция туралы не білетінін сұрап, диалог құрыңыздар. Кім жылдам? Айтылым Миграцияны тудыратын факторларды айтып, себебін түсіндір. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Айтылым Берілген ақпаратты оқып, негізгі ақпаратты табыңдар. Түсінгеніңді айт.1. Мәтіндегі негізгі ақпарат------------------------------------ Жазылым «Миграция» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады.
Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды Жазылым Түсіндірме сөздікті пайдаланып, жоғарыдағы мәтінде қою қаріппен берілген терминдердің мағынасын таратып жаз. Айтылым Төменде берілген жаңа сөздердің мағынасын анықта. Айтылым Мәтінді оқып, Тақырып қой. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ойыңды білдір. Айтылым «Жастар және иммиграция» тақырыбында ойкөкпар өткіз. Сұрақтарға жауап беріп, диалог құрыңдар. Айтылым Дереккөздерді пайдаланып, Қазақстанның өзге елдерге кеткен иммигранттар туралы материал жинаңдар. Айтылым Мәтінді оқы. Автор ойымен келісесің бе? Пікіріңді дәлелде. Айтылым Мәтін мазмұны бойынша 3-4 сұрақ жазып, өзара диалог құрыңдар. Фразеологизмдерді қолданыңдар. Ойтаразы «INSERT» тәсілі. Өз ойыңды қорытып жаз. |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Сипаттайды -Түсіндіреді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді -Сұхбат құрады «Қоқыс жәшігі» Дескриптор 3 балл -Постер қорғайды -Талдайды -Түсіндіреді «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор: -Өздерінің ойын жаазды «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Стикерлер Оқулық слайд Үлестірмелі таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 7, 8 -тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Иммиграция-үздіксіз процесс 11 сынып ҚМЖ
Иммиграция-үздіксіз процесс 11 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 10. Жаһандық мәселелер: көші-қон саясаты |
|||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Иммиграция-үздіксіз процесс |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарымқатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарымқатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтай алады; кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтайды, олардың қолданылу мақсатын талдай алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл. -Балалар сендер құндылық дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу. Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады. |
«Смайликтер» |
Слайд Қима қағаздар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Үздіксіз-непрерывный Шенеунік-чиновник Сатқындық-предательство Сылтау-предлог Тәлкек-ирония Жекелей жұмыс Қосымша тапсырма. Айтылым 1- тапсырма Жұптық жұмыс Оқылым Айтылым 2- тапсырма Топтық жұмыс Жазылым Жеке жұмыс Қосымша тапсырма. ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі. Жазылым 3- тапсырма Жеке жұмыс Жазылым Айтылым 4-тапсырма Жеке жұмыс 5-тапсырма Оқылым Айтылым 12-тапсырма 11-тапсырма Жазылым Айтылым 10-тапсырма Оқылым Айтылым 9-тапсырма Жазылым Айтылым Жазылым Айтылым 13- тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Ұрпақ-поколение Іргелі-основанный Кепіл-залог Өркендету-процветание Тауқымет-тяготы, невзгоды Тіршілік-жизнь Сүрлеу-старая Өзекті-актуальный Айтылым Ойтүрткі «Қарлы кесек» тәсілі арқылы сыныптасыңыздан иммиграция туралы не білетінін сұрап, диалог құрыңыздар. Кім жылдам? Айтылым Миграцияны тудыратын факторларды айтып, себебін түсіндір. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Айтылым Берілген ақпаратты оқып, негізгі ақпаратты табыңдар. Түсінгеніңді айт.1. Мәтіндегі негізгі ақпарат------------------------------------ Жазылым «Миграция» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады.
Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды Жазылым Түсіндірме сөздікті пайдаланып, жоғарыдағы мәтінде қою қаріппен берілген терминдердің мағынасын таратып жаз. Айтылым Төменде берілген жаңа сөздердің мағынасын анықта. Айтылым Мәтінді оқып, Тақырып қой. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ойыңды білдір. Айтылым «Жастар және иммиграция» тақырыбында ойкөкпар өткіз. Сұрақтарға жауап беріп, диалог құрыңдар. Айтылым Дереккөздерді пайдаланып, Қазақстанның өзге елдерге кеткен иммигранттар туралы материал жинаңдар. Айтылым Мәтінді оқы. Автор ойымен келісесің бе? Пікіріңді дәлелде. Айтылым Мәтін мазмұны бойынша 3-4 сұрақ жазып, өзара диалог құрыңдар. Фразеологизмдерді қолданыңдар. Ойтаразы «INSERT» тәсілі. Өз ойыңды қорытып жаз. |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Сипаттайды -Түсіндіреді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді -Сұхбат құрады «Қоқыс жәшігі» Дескриптор 3 балл -Постер қорғайды -Талдайды -Түсіндіреді «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор: -Өздерінің ойын жаазды «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Стикерлер Оқулық слайд Үлестірмелі таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 7, 8 -тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
шағым қалдыра аласыз














