Сабақтың басы
3 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
а) «Меннен бір
мотивациялық сөз» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
в) «Флешка» суреті
бойынша
топқа бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар шеңберге тұрып
«Меннен бір мотивациялық сөз»
тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал
орнатады .
«Флешка »
суреті бойынша топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Суреттер
|
5мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Зымыран
сұрақтар» тәсілі
арқылы
сұралады
«Кинометафора»
тәсілі
арқылы
жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын қояды, ұжымдық талқылау жүргізеді,
сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады
|
Оқушылар
«Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткен
тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Иммунитет
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/f3106cb3-13c6-48e6-bb9e-473b628096bd
«Кинометафора»
тәсілі
арқылы
сұрақтарға жауап бере отырып,
жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын ,
мақсатын анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
2 мин
|
ІІІ
Білімді
толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма
береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау
бағаланады.
|
Оқулық
|
Сабақтың ортасы
15 мин
|
ІV Топтық жұмыс.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
қысқаша ақпарат береді.
Топтық жұмысты ұйымдастырады.
1-топ «Иммунитет ұғымы,
жасушалық, гуморалдық иммунитет».
2-топ «Фагоцитоз құрылысы,
қызметі»
3-топ «Антиденелер,
лейкоциттер типтерінің қызыметі»
4- топ «Лейкоциттердің түрлі
типтері, ЖИТС »
туралы
ақпартпен оқып танысуды
ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімнің бағыт беруімен топта талқылау
жасап, жұмыс жасайды.
1-топ «Иммунитет ұғымы,
жасушалық, гуморалдық иммунитет».
2-топ «Фагоцитоз құрылысы,
қызметі»
3-топ «Антиденелер,
лейкоциттер типтерінің қызыметі»
4- топ «Лейкоциттердің түрлі
типтері, ЖИТС » туралы оқулықтағы ақпаратпен танысады, топта талдайды, қалаған
форматында қорғайды.
|
Кері байланыс:
«Басбармақ » әдісі арқылы
беріледі
|
А4 парағы
Маркер
флипчарт
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Оқушылармен жұптық,
жеке жұмысты
ұйымдастырады, бақылау жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау
көрсетеді.
|
1-тапсырма
(і) «Лейкоциттердің түрлері» келтірілген кестені
толықтырыңыз.
(іі)Суретке назар
аударыңыз.
Түзілетін орынын жазыңыз:
А._____________________________________
В._____________________________________
Е.________________________________
Қызметтерін жазыңыз:
А._____________________________________В._____________________________________Е.____________________________________
2-тапсырма
2. Иммунитет , фагоцитоз
терминіне анықтама беріңіз.
Иммунитет____________________________________________________________________Фагоцитоз-_______________________
|
Дескриптор:
лейкоциттердің түрлерін
жіктейді; - лейкоциттердің түрлерінің түзілетін орынын анықтайды; -
лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметін
анықтайды
Жалпы балл-8
Дескриптор:
иммунитетке анықтама береді;
фагоцитозға анықтама береді;
жалпы балл-2
|
2-косымша
Тапсырма жазылған парақтар
3-косымша
Тапсырма жазылған парақтар
|
Сабақтың соңы
2 мин
|
Кері байланыс
«Бағдаршам» тәсілі
арқылы кері байланыс жасауды ұсынады
|
Қатысушылар
«Бағдаршам» тәсілі
арқылы кері байланыс
жасайды
|
Кері байланыс:
«Бағдаршам» тәсілі арқылы
|
сурет
|