Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет.

Материал туралы қысқаша түсінік
Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет. Тапсырмалары және қосымша тапсырмаларымен.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді

Бөлім:

Заттардың тасымалдануы

Педагогтің аты-жөні:

Күн:

Сыныбы : 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау

8.1.3.4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру


Сабақтың мақсаты:

  • 8.1.3.3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттай алады;

  • 8.1.3.4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстырады;



Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) «Меннен бір мотивациялық сөз» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

в) «Флешка» суреті бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар шеңберге тұрып «Меннен бір мотивациялық сөз» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .

«Флешка » суреті бойынша топтарға бірігеді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Суреттер

5мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Зымыран сұрақтар» тәсілі

арқылы сұралады


«Кинометафора» тәсілі арқылы

жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қояды, ұжымдық талқылау жүргізеді, сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады

Оқушылар «Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


Иммунитет

https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/f3106cb3-13c6-48e6-bb9e-473b628096bd


«Кинометафора» тәсілі арқылы

сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран







2 мин

ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады.

Кері байланыс:

Мадақтау бағаланады.

Оқулық

Сабақтың ортасы


15 мин

ІV Топтық жұмыс.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді.

Топтық жұмысты ұйымдастырады.

1-топ «Иммунитет ұғымы, жасушалық, гуморалдық иммунитет».

2-топ «Фагоцитоз құрылысы, қызметі»

3-топ «Антиденелер, лейкоциттер типтерінің қызыметі»

4- топ «Лейкоциттердің түрлі типтері, ЖИТС »

туралы ақпартпен оқып танысуды ұсынады.

Оқушылар мұғалімнің бағыт беруімен топта талқылау жасап, жұмыс жасайды.

1-топ «Иммунитет ұғымы, жасушалық, гуморалдық иммунитет».

2-топ «Фагоцитоз құрылысы, қызметі»

3-топ «Антиденелер, лейкоциттер типтерінің қызыметі»

4- топ «Лейкоциттердің түрлі типтері, ЖИТС » туралы оқулықтағы ақпаратпен танысады, топта талдайды, қалаған форматында қорғайды.


Кері байланыс:

«Басбармақ » әдісі арқылы беріледі


А4 парағы

Маркер

флипчарт

15

Сабақты бекіту тапсырмалары.


Оқушылармен жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады, бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.
















1-тапсырма

(і) «Лейкоциттердің түрлері» келтірілген кестені толықтырыңыз.


(іі)Суретке назар аударыңыз.







Түзілетін орынын жазыңыз:

А._____________________________________

В._____________________________________

Е.________________________________

Қызметтерін жазыңыз:

А._____________________________________В._____________________________________Е.____________________________________


2-тапсырма

2. Иммунитет , фагоцитоз терминіне анықтама беріңіз.

Иммунитет____________________________________________________________________Фагоцитоз-_______________________

Дескриптор:

лейкоциттердің түрлерін жіктейді; - лейкоциттердің түрлерінің түзілетін орынын анықтайды; - лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметін анықтайды

Жалпы балл-8


















Дескриптор:

иммунитетке анықтама береді; фагоцитозға анықтама береді;

жалпы балл-2




2-косымша

Тапсырма жазылған парақтар











3-косымша

Тапсырма жазылған парақтар
















Сабақтың соңы


2 мин

Кері байланыс

«Бағдаршам» тәсілі

арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар

«Бағдаршам» тәсілі

арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Бағдаршам» тәсілі арқылы

сурет

1 мин

Үй тапсырмасы § 18 оқу





Топқа бөлу. «Флешка » суреті







«Бағдаршам» тәсілі




2-қосымша



3-косымша









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.11.2024
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі