|
Бекітілді |
||
|
Бөлім: |
Заттардың тасымалдануы |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
||
|
Күн: |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау 8.1.3.4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
|
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Меннен бір мотивациялық сөз» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады в) «Флешка» суреті бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Меннен бір мотивациялық сөз» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Флешка » суреті бойынша топтарға бірігеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Суреттер |
|
5мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы сұралады «Кинометафора» тәсілі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қояды, ұжымдық талқылау жүргізеді, сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады |
Оқушылар «Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. Иммунитет https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/f3106cb3-13c6-48e6-bb9e-473b628096bd «Кинометафора» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран
|
|
2 мин |
ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді. |
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады. |
Кері байланыс: Мадақтау бағаланады. |
Оқулық |
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді. Топтық жұмысты ұйымдастырады. 1-топ «Иммунитет ұғымы, жасушалық, гуморалдық иммунитет». 2-топ «Фагоцитоз құрылысы, қызметі» 3-топ «Антиденелер, лейкоциттер типтерінің қызыметі» 4- топ «Лейкоциттердің түрлі типтері, ЖИТС » туралы ақпартпен оқып танысуды ұсынады. |
Оқушылар мұғалімнің бағыт беруімен топта талқылау жасап, жұмыс жасайды. 1-топ «Иммунитет ұғымы, жасушалық, гуморалдық иммунитет». 2-топ «Фагоцитоз құрылысы, қызметі» 3-топ «Антиденелер, лейкоциттер типтерінің қызыметі» 4- топ «Лейкоциттердің түрлі типтері, ЖИТС » туралы оқулықтағы ақпаратпен танысады, топта талдайды, қалаған форматында қорғайды.
|
Кері байланыс: «Басбармақ » әдісі арқылы беріледі |
А4 парағы Маркер флипчарт |
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. Оқушылармен жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. |
1-тапсырма (і) «Лейкоциттердің түрлері» келтірілген кестені толықтырыңыз.
(іі)Суретке назар аударыңыз.
Түзілетін орынын жазыңыз: А._____________________________________ В._____________________________________ Е.________________________________ Қызметтерін жазыңыз: А._____________________________________В._____________________________________Е.____________________________________ 2-тапсырма 2. Иммунитет , фагоцитоз терминіне анықтама беріңіз. Иммунитет____________________________________________________________________Фагоцитоз-_______________________ |
Дескриптор: лейкоциттердің түрлерін жіктейді; - лейкоциттердің түрлерінің түзілетін орынын анықтайды; - лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметін анықтайды Жалпы балл-8 Дескриптор: иммунитетке анықтама береді; фагоцитозға анықтама береді; жалпы балл-2 |
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар 3-косымша Тапсырма жазылған парақтар |
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Кері байланыс «Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар «Бағдаршам» тәсілі
арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: «Бағдаршам» тәсілі арқылы |
сурет |
|
1 мин |
Үй тапсырмасы § 18 оқу |
|
|
|
Топқа бөлу. «Флешка » суреті

«Бағдаршам» тәсілі

2-қосымша

3-косымша


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет.
Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет.
|
Бекітілді |
||
|
Бөлім: |
Заттардың тасымалдануы |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
||
|
Күн: |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау 8.1.3.4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
|
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Меннен бір мотивациялық сөз» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады в) «Флешка» суреті бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Меннен бір мотивациялық сөз» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Флешка » суреті бойынша топтарға бірігеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Суреттер |
|
5мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы сұралады «Кинометафора» тәсілі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қояды, ұжымдық талқылау жүргізеді, сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады |
Оқушылар «Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. Иммунитет https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/f3106cb3-13c6-48e6-bb9e-473b628096bd «Кинометафора» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран
|
|
2 мин |
ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді. |
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады. |
Кері байланыс: Мадақтау бағаланады. |
Оқулық |
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді. Топтық жұмысты ұйымдастырады. 1-топ «Иммунитет ұғымы, жасушалық, гуморалдық иммунитет». 2-топ «Фагоцитоз құрылысы, қызметі» 3-топ «Антиденелер, лейкоциттер типтерінің қызыметі» 4- топ «Лейкоциттердің түрлі типтері, ЖИТС » туралы ақпартпен оқып танысуды ұсынады. |
Оқушылар мұғалімнің бағыт беруімен топта талқылау жасап, жұмыс жасайды. 1-топ «Иммунитет ұғымы, жасушалық, гуморалдық иммунитет». 2-топ «Фагоцитоз құрылысы, қызметі» 3-топ «Антиденелер, лейкоциттер типтерінің қызыметі» 4- топ «Лейкоциттердің түрлі типтері, ЖИТС » туралы оқулықтағы ақпаратпен танысады, топта талдайды, қалаған форматында қорғайды.
|
Кері байланыс: «Басбармақ » әдісі арқылы беріледі |
А4 парағы Маркер флипчарт |
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. Оқушылармен жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. |
1-тапсырма (і) «Лейкоциттердің түрлері» келтірілген кестені толықтырыңыз.
(іі)Суретке назар аударыңыз.
Түзілетін орынын жазыңыз: А._____________________________________ В._____________________________________ Е.________________________________ Қызметтерін жазыңыз: А._____________________________________В._____________________________________Е.____________________________________ 2-тапсырма 2. Иммунитет , фагоцитоз терминіне анықтама беріңіз. Иммунитет____________________________________________________________________Фагоцитоз-_______________________ |
Дескриптор: лейкоциттердің түрлерін жіктейді; - лейкоциттердің түрлерінің түзілетін орынын анықтайды; - лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметін анықтайды Жалпы балл-8 Дескриптор: иммунитетке анықтама береді; фагоцитозға анықтама береді; жалпы балл-2 |
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар 3-косымша Тапсырма жазылған парақтар |
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Кері байланыс «Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар «Бағдаршам» тәсілі
арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: «Бағдаршам» тәсілі арқылы |
сурет |
|
1 мин |
Үй тапсырмасы § 18 оқу |
|
|
|
Топқа бөлу. «Флешка » суреті

«Бағдаршам» тәсілі

2-қосымша

3-косымша


шағым қалдыра аласыз














