|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Команда бойынша әрекет ету. Есептеулермен жұмыс.
|
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
- алгоритм ұғымын түсіндіре алады; - өмірден алгоритмдерге мысалдар келтіре алады. |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Академиялық шынайылық, өмір бойы білім алу |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика (есептер шығару) |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақ тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Білімді өзектендіру. «Бұлақ» ойыны («Алгоритм » тақырыбына дұрыс сөйлем ) Ойын барысында мұғалім оқушыларға көмек көрсетеді. Ойын барысында оқушылар алгоритмге байланысты негізгі түсініктерді қайталайды, кіші топтарға бөлінеді. |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Арифметикалық амалдарды қолданып, қадамдарды орындайтын орындаушы түрлері бар (Кузнечик, Вычислитель). Бұл орындаушыларға командалар жүйесі көрсету арқылы есептер құрастырылады. Мұғалім «басы» және «аяғы» командаларын қолданып мысал ретінде (5+8)*4+17 өрнегін қолданады.
Топпен жұмыс Топқа тапсырма Төмендегі өрнектерді есептейтін алгоритм құру
Оқушылар бірін-бірі бағалап нәтижелерін дәптереге жазады. Кузнечик және Вычислительмен танысу Оқушылар топта әртүрлі орындаушылармен және командалар жүйесімен танысады. Әр орындаушыға үш алгоритм құрады. Тәжірбиелік жұмыс.
|
|
||||||
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларға сабақ барысында немен танысқандарын еске түсіндіру.
Рефлексия «+» «-» «қызықты» |
|
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
информатика 5 сынып
информатика 5 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Команда бойынша әрекет ету. Есептеулермен жұмыс.
|
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
- алгоритм ұғымын түсіндіре алады; - өмірден алгоритмдерге мысалдар келтіре алады. |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Академиялық шынайылық, өмір бойы білім алу |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика (есептер шығару) |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақ тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Білімді өзектендіру. «Бұлақ» ойыны («Алгоритм » тақырыбына дұрыс сөйлем ) Ойын барысында мұғалім оқушыларға көмек көрсетеді. Ойын барысында оқушылар алгоритмге байланысты негізгі түсініктерді қайталайды, кіші топтарға бөлінеді. |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Арифметикалық амалдарды қолданып, қадамдарды орындайтын орындаушы түрлері бар (Кузнечик, Вычислитель). Бұл орындаушыларға командалар жүйесі көрсету арқылы есептер құрастырылады. Мұғалім «басы» және «аяғы» командаларын қолданып мысал ретінде (5+8)*4+17 өрнегін қолданады.
Топпен жұмыс Топқа тапсырма Төмендегі өрнектерді есептейтін алгоритм құру
Оқушылар бірін-бірі бағалап нәтижелерін дәптереге жазады. Кузнечик және Вычислительмен танысу Оқушылар топта әртүрлі орындаушылармен және командалар жүйесімен танысады. Әр орындаушыға үш алгоритм құрады. Тәжірбиелік жұмыс.
|
|
||||||
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларға сабақ барысында немен танысқандарын еске түсіндіру.
Рефлексия «+» «-» «қызықты» |
|
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз













