информатика 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

информатика 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні бойынша 5 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Команда бойынша әрекет ету. Есептеулермен жұмыс.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру

  • алгоритмді сөз түрінде ұсыну

Сабақ мақсаттары

  • көрсетілген орындаушы ережелеріне сәкес алгоритмді сөз түрінде ұсыну.

  • «орындаушы», «орындаушының командалар жүйесі» түсініктерін есептерді шешу барысында түсіндіру.

  • Әртүрлі орындаушылар мүмкіндіктерін салыстыру.

Жетістік критерийлері

  • алгоритм кұру.

  • алгоритмді сөз түрінде ұсыну, жазу ережелерін қолдану

  • мәселені шешу қадамдарын түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар


- алгоритм ұғымын түсіндіре алады;

- өмірден алгоритмдерге мысалдар келтіре алады.

Құндылықтарды дарыту




Академиялық шынайылық, өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыстар

Математика (есептер шығару)

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен сәлемдесу. Сабақ тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Білімді өзектендіру.

«Бұлақ» ойыны («Алгоритм » тақырыбына дұрыс сөйлем )

Ойын барысында мұғалім оқушыларға көмек көрсетеді.

Ойын барысында оқушылар алгоритмге байланысты негізгі түсініктерді қайталайды, кіші топтарға бөлінеді.


Сабақтың ортасы


Арифметикалық амалдарды қолданып, қадамдарды орындайтын орындаушы түрлері бар (Кузнечик, Вычислитель).


Бұл орындаушыларға командалар жүйесі көрсету арқылы есептер құрастырылады.


Мұғалім «басы» және «аяғы» командаларын қолданып мысал ретінде (5+8)*4+17 өрнегін қолданады.

  1. басы

  2. қосу 5 жене 8

  3. көбейту 4

  4. шыққан мәнге қосу 17

  5. аяғы


Топпен жұмыс

Топқа тапсырма

Төмендегі өрнектерді есептейтін алгоритм құру

  1. топ - (4+7)*3+16

  2. топ - (10-9)*9-2

  3. топ - 7*6+5*2

  4. топ - 9/(6-3)+19


Оқушылар бірін-бірі бағалап нәтижелерін дәптереге жазады.


Кузнечик және Вычислительмен танысу


Оқушылар топта әртүрлі орындаушылармен және командалар жүйесімен танысады.

Әр орындаушыға үш алгоритм құрады.


Тәжірбиелік жұмыс.



Сабақтың соңы

Оқушыларға сабақ барысында немен танысқандарын еске түсіндіру.

  1. «Кузнечик» пен «Вычислитель» орындаушылардын айырмашылын айту.

  2. Екі орындаушы арқылы бір есепті шеше аламыз ба?



Рефлексия

«+»

«-»

«қызықты»


Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
474
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі