Баяндама тақырыбы: «Информатика пәні бойынша
дарынды оқушылармен жұмыс жасау»
Кіріспе
Қазіргі білім беру жүйесінің басты міндеті –
қоғам талабына сай жан-жақты дамыған, шығармашыл тұлға тәрбиелеу.
Бұл тұрғыда дарынды балалармен жұмыс ерекше орын алады. Информатика
– логикалық ойлау мен шығармашылық қабілетті дамытатын пәндердің
бірі. Сондықтан, информатика пәні арқылы оқушылардың дарындылығын
анықтап, әрі қарай дамытуға мүмкіндік мол.
Негізгі бөлім
1. Дарынды оқушыларды анықтау
жолдары
Информатика пәнінде дарынды оқушыларды анықтау
үшін:
-
Логикалық тапсырмаларды шешу
қабілеті;
-
Бағдарламалау дағдыларын меңгеруге
қызығушылығы;
-
Компьютерлік технологияларды тез
меңгеруі;
-
Жаңа ақпараттық құралдарды қолдануда
белсенділігі;
-
Олимпиадаларға, байқауларға қатысуға ынтасы
ескеріледі.
2. Жұмыс түрлері мен
әдістері
Дарынды оқушылармен тиімді жұмыс жасау үшін
келесі әдістер мен жұмыстар ұйымдастырылады:
-
Жеке білім беру
траекториясы: Оқушының қабілетіне сай арнайы жоспар
құру.
-
Жобалық жұмыс: Ақпараттық жобалар, сайт жасау, анимация
дайындау, мобильді қосымша жасау.
-
Олимпиадаға, байқауларға
дайындық: Информатикадан аудандық, облыстық, республикалық
олимпиадаларға жүйелі дайындық.
-
Кейс тапсырмалар мен алгоритмдік
есептер: Логикалық, алгоритмдік тапсырмаларды шешу арқылы
ойлау қабілетін дамыту.
-
Онлайн платформалармен
жұмыс: Codeforces, LeetCode, Scratch, Tinkercad,
PythonAnywhere сияқты сайттарды пайдалану.
3. Нәтиже және
жетістіктер
Жүйелі жүргізілген жұмыс
нәтижесінде:
-
Оқушылардың шығармашылық және алгоритмдік ойлау
қабілеті артады;
-
Ақпараттық сауаттылығы мен бағдарламалау машығы
қалыптасады;
-
Республикалық, халықаралық байқауларда жүлделі
орындарға ие болады;
-
Өз
бетімен ізденуге, зерттеуге бейімделеді.
Қорытынды
Дарынды оқушылармен жұмыс – ұзақ мерзімді, жүйелі
дайындықты қажет ететін процесс. Информатика пәні мұғалімі ретінде
оқушылардың жеке қабілетін дер кезінде анықтап, бағыт-бағдар беру –
басты міндетіміз. Бұл бағыттағы жұмыстар болашақта білікті
IT-мамандарын дайындауға үлкен үлес қосады.