№
|
Бөлім
атаулары
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаты
|
Cағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
3 тоқсан. 9
сағат
|
1
|
І
бөлім.
Ақпараттық этикет (ортақ
тақырыптар «Саяхат»)
|
Денсаулық және
компьютер
|
1.1.3.1 компьютермен жұмыс
істеу барысында тәртіп ережелерін ұстанып өз денсаулығын
сақтау
|
1
|
|
|
2
|
Компьютермен
танысу
|
1.1.1.1 компьютердің негізгі құрылғыларын
атау
|
1
|
|
|
3
|
Біздің айналамыздағы
ақпарат
|
1.3.2.1 Қабылдау тәсілдерін
қолданып ақпарат түрлерін анықтау
|
1
|
|
|
4
|
Ақпарат және
компьютер
|
1.3.2.2 Ұсыну формасы бойынша
ақпарат түрлерін ажырату;
1.3.2.3 ақпаратты ұсыну
кезіндегі ақпарат көздері мен қабылдағыштардың байланыс арналарына
мысалдар келтіру
|
1
|
|
|
5
|
Интернет желісінде жұмыс істеу
кезіндегі қауіпсіздік
|
1.3.2.4 адам өмірінде интернет
желісінің қолданылуына қарай мысалдар
келтіру,
1.1.3.3 желідегі барлық
ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін
талқылау,
1.1.3.2 интернет желісіне жеке
ақпаратты беру кезіндегі қауіптерді
талқылау
|
1
|
|
|
6
|
ІІ бөлім. Менің алғашқы
суретім. (ортақ тақырыптар: «Дәстүр және
фольклор»)
|
Tux Paint графикалық редакторымен
танысу
|
1.2.2.1 кескін салуда
стандартты фигураларды қолдану;
1.2.2.2 кескін салуда түстер
палитрасындағы негізгі түсті таңдау,
1.2.2.3 кескін салуда
палитрадағы фон түсін таңдау,
1.2.2.4 контурын өзгерту
арқылы фигураны салу,
1.2.2.5 фигура түсін құйып
бояу арқылы өзгертіп салу
|
1
|
|
|
7
|
Фигуралар
|
1.2.2.6 кескін бөлігін
ерекшелеуде форма мен параметрді қолдану
1.2.2.7 кескін салуда көшіру,
қиып алу
және қою құралдарын
қолдану,
1.2.2.8 бұру немесе
айналдыру
құралдарын қолданып кескін
салу;
1.2.2.9 түспен толтыру
құралын
қолданып кескін
салу
|
1
|
|
|
8
|
Сурет салу және оны
өңдеу
|
1.2.2.6 кескін бөлігін
ерекшелеуде форма мен параметрді қолдану,
1.2.2.7 кескін салуда көшіру,
қиып алу және қою құралдарын қолдану,
1.2.2.8 бұру немесе айналдыру
құралдарын қолданып кескін салу; 1.2.2.9 түспен толтыру құралын
қолданып кескін салу
|
1
|
|
|
9
|
Фигуралармен орындалатын
іс-әрекеттер
|
1.2.2.6 кескін бөлігін
ерекшелеуде форма мен параметрді қолдану,
1.2.2.7 кескін салуда көшіру,
қиып алу және қою құралдарын қолдану,
1.2.2.8 бұру немесе айналдыру
құралдарын қолданып кескін салу; 1.2.2.9 түспен толтыру құралын
қолданып кескін салу
|
1
|
|
|
4 тоқсан. 8
сағат
|
10
|
ІІІ бөлім. Біздің өміріміздегі
алгоритм. (ортақ тақырыптар: «Демалыс және
хобби»)
|
Әрекеттер реті.
Оқиға
|
1.4.1.1 алгоритм, әрекет және
команда ұғымдарын түсіндіру,
|
1
|
|
|
11
|
Алгоритм. сызықтық
алгоритм
|
1.4.1.2 орындаушы және оның
командалар жүйесін анықтап алгоритм кұру.
|
1
|
|
|
12
|
Біздің өміріміздегі
алгоритм
|
1.4.1.3 алгоритм түрлерін
өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру
|
1
|
|
|
13
|
IV бөлім. Программалау, Біздің
өміріміздегі алгоритм. (ортақ тақырыптар: «Дені сау ұрпақ – ел
болашағы»)
|
Scratch-пен
танысу
|
1.4.2.1 Сахна кейіпкері үшін
кітапханадан спрайт таңдау
|
1
|
|
|
14
|
Scratch-те спрайт және фон
таңдау
|
1.4.2.2 кітапханадан сахна
фонын таңдау.
|
1
|
|
|
15
|
Менің алғашқы
жобам
|
1.4.1.4 Scratch (скретч)
программалау ортасында дайын сценарийді алгоритм бойынша іске
асыру;
1.1.2.1 Scratch
(скретч)
программалау ортасында жобаны
кұру, сақтау және ашу
|
1
|
|
|
16
|
Scratch-те жоба
құру
|
1.4.1.5 Scratch
(скретч)
программалау ортасында есептің
шарты бойынша сызықтық алгоритмді әзірлеу,
|
1
|
|
|
17
|
Шығармашылық
тапсырмалар
|
1.4.1.4 Scratch
(скретч)
программалау ортасында
дайын
сценарийді алгоритм бойынша
іске асыру;
1.4.1.5 Scratch
(скретч)
программалау ортасында
есептің
шарты бойынша
сызықтық
алгоритмді
әзірлеу,
1.1.2.1 Scratch (скретч)
программалау
|
1
|
|
|