Материалдар / Информатика пәнінен 3 сыныпқа арналған бөлім бойынша жиынтық бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Информатика пәнінен 3 сыныпқа арналған бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сыныпқа арналған бөлім бойынша жиынтық бағалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
1175
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1




















Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар

Ақпараттық коммуникациялық
технология (АКТ)

3-сынып


Page 2

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Ақпараттық
коммуникациялық технология «АКТ»» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау,
ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар
(қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (3 -4-сыныптары) «Ақпараттық
коммуникациялық технология «АКТ»» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру
мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім
алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды
өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар)
сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен
балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық
бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім
беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік
үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді
ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2


Page 3

МАЗМҰНЫ

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............... 4
«Компьютер және программалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ...................................... 4
«Сөз артында сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .............................................................. 7
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы .......................................................... 10
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 16
«Компьютер және дыбыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................... 16
«Компьютерлік суреттер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................ 19
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы .......................................................... 22
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 28
«Шығармашылық және компьютер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................ 28
«Әлемнің барлығы интернетте» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ....................................... 31
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы .......................................................... 34
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 41
«Презентацияны безендіру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .............................................. 41
«Мәтін, дыбыс және презентация» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .................................. 43
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы .......................................................... 46


3


Page 4


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Компьютер және программалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты 3.1.3.1 Цифрлық құрылғылармен жұмыс жас ауда
қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау
3.1.1.1 Енгізу (мысалы, тінтуір, пернетақта) және шығару
құрылғыларын (мысалы, монитор мен принтер) ажырату
3.1.2.4 Компьютерлік программаларда меню
командаларын қолдану

3.1.2.3 Файл және бума ұғымдар ын түсіндіру

Бағалау критерийі Білім алушы
• Цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда
қауіпсіздік техникасының ережелерін. қолданады
• Қызметі бойынша енгізу ме н шығару
құрылғыларын ажыратады
• Меню бағдарламасының құралдарын қолданады
• Бума және файл ұғымдарының қолданысын
түсіндіреді


Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

15 минут
Тапсырма

1. Суреттерге мұқият қара. Кейіпкердің іс-әрекетіне сүйеніп, компьютермен жұмыс жасау
кезіндегі қауіпсіздік ережелерін құрып жаз.


1- сурет 2- сурет

1) _____________________________________________________________________
2) _____________________________________________________________________

2. Компьютерге енгізу құрылғысын жасыл қарындашпен, шығару құрылғысын қызыл
қарындашпен дөңгелектеп қорша.

4


Page 5


3. Берілген тұжырымдар мен меню бағдарламасының құралдарын сәйкестендір.
Тұжырым Құралдар
1. Суретті оңға және солға бұру

2. Суреттің өлшемін үлкейту және кішірейту

3. Суретті өшіру (жою)


4. Тұжырымдаманы оқы және сәйкес атауымен байланыстырып сыз.









Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Цифрлық құрылғылармен
жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының

ережелерін. қолданады
1 1- сурет бойынша қауіпсіздік
ережесін жазады;
1
2- сурет бойынша қауіпсіздік
ережесін жазады;
1
Қызметі бойынша енгізу
мен шығару құрылғыларын ажыратады.
2 бірінші енгізу құралын анықтайды; 1
екінші енгізу құралын анықтайды; 1
бірінші шығару құралын анықтайды; 1
екінші шығару құралын анықтайды; 1
Меню бағдарламасының
құралдарын қолданады
3 ұлғайтқыш құралын сәйкестендіреді; 1
өшіру құралын сәйкестендіреді; 1
бұру құралын сәйкестендіреді; 1
Бума және ф айл
ұғымдарының
қолданысын түсіндіреді

4 бума ұғымын анықтайды; 1
файл ұғымын анықтайды. 1
Барлығы : 11
Компьютерде белгілі бір атаумен
сақталатын мәліметтер жиынтығы
Мәліметтер жиынтығын сақтауға арналған
бума
файл
5


Page 6

«Компьютер және программалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата- аналарға ақпарат ұсынуға
арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні: ___________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Цифрлық құрылғылармен
жұмыс жасауда қауіпсіздік
техникасының ережелерін
қолданады.

Цифрлық құрылғылармен жұмыс
жасау кезіндегі қауі псіздік
техникасының ережелерін жазуда
қиналады.
Бірінші /екінші сурет бойынша
қауіпсіздік ережелерін құрып
жазуда қателеседі.
Цифрлық құрылғылармен
жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін жазады.
Қызметі бойынша енгізу
мен шығару құрылғыларын
ажыратады.
Енгізу және шығару құрылғыларын
ажыратуда қиналады.
Енгізу/ шығару құрылғыларын
анықтауда қателіктер жібереді.
Енгізу және шығару
құрылғыларын дұрыс
анықтайды.
Меню бағдарламасының
құралдарын қолданады.

Меню бағдарламасының
құралдарын ажыратуда қиналады

Ұлғайтқыш/өшіру/бұру
құралдарын анықтауда
қателеседі.
Меню бағдарламасының
құралдарын дұрыс
ажыратады.
Бума және файл
ұғымдарының қолданысын
түсіндіреді.
Бума және файл ұғымдарының
қолданысын түсіндіруде қиналады.

Бума /файл ұғымдарының
қолданысын түсіндіруде қателеседі.
Бума және файл
ұғымдарының қолданысын түсіндіреді.
6


Page 7

«Сөз артында сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 3.1.2.1 Компьютерлік программалар қолданушының
міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру
3.2.1.3 Құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, өшіру,
қою

3.2.1.2 Қаріпті пішімдеу (қаріптің жазылу стилі, түсі,
түзету)
Бағалау критерийі Білім алушыл
• Компьютерлік бағдарламаның міндеттерін
сипаттайды
• Мәтіндік редактор құралдарының қызметін
сипаттайды
• Қаріпті пішімдеу құралдарын анықтайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

15 минут

Тапсырма

1. Оқы және компьютерлік бағдарламалар атауын жаз.

Міндеті Компьютерлік бағдарлама
1. Мәтінді теріп жазуға арналған
бағдарлама


2.Суретті өзгертуге арналған бағдарлама




2. Берілген құралдардың қызметін жаз.

Құралдар Мәтіндік редактордағы қызметі









7


Page 8

3. Суреттегі белгіленген бөліктерге мұқият қара. Қаріпті пішімдеу командаларының
атауын жаз.



1. ________________________________
2. ________________________________
3. ________________________________


Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Компьютерлік
бағдарламаның
міндеттерін сипаттайды

1 бірінші компьютерлік
бағдарламаны анықтайды;
1
екінші компьютерлік бағдарламаны
анықтайды;
1
Мәтіндік редактор
құралдарының қызметін
сипаттайды

2 бірінші құралдың қызметін
сипаттайды;
1
екінші құралдың қызметін
сипаттайды;
1
үшінші құралдың қызметін
сипаттайды;
1
Қаріпті пішімдеу
құралдарын анықтайды
3 қаріпті пішімдеудің бірінші
құралын анықтайды;
1
қаріпті пішімдеудің екінші құралын
анықтайды;
1
қаріпті пішімдеудің үшінші
құралын анықтайды.
1
Барлығы: 8
8


Page 9

«Компьютер және программалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата -аналарға ақпарат ұсынуға
арналған рубрика
Білім алушының аты- жөні: ___________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Компьютерлік бағдарламаның
міндеттерін сипаттайды.

Компьютерлік бағдарламаның
міндеттерін сипаттауда қиналады.
Компьютерлік бағдарламалардың
біріншісін/екіншісін анықтауда
қателіктер жібереді.
Компьютерлік
бағдарламаның міндеттерін
сипаттайды.
Мәтіндік редактор құралдарының
қызметін сипаттайды.

Мәтіндік редактор құралдарының
қызметін сипаттауда қиналады.
Мәтіндік редактордың
бірінші/екінші/үшінші құралдарының қызметін
сипаттауда қателіктер жібереді.

Мәтіндік редактор
құралдарының қызметін
сипаттайды.

Қаріпті пішімдеу құралдарын
анықтайды.
Қаріпті пішімдеу құралдарын
анықтауда қиналады.
Жазу стилі/түсі/түзету
командаларын анықтауда
қателіктер жібереді.
Қаріпті пішімдеу
құралдарын дұрыс
анықтайды.
9


Page 10

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу
бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін
тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға
бағытталған.

Спецификация 3-сыныпта «Ақпараттық коммуникациялық технология «АКТ»» пәні
бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

«Ақпараттық коммуникациялық технология «АКТ»» пәні бойынша (орта білім беру
мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (3-4-
сыныптар) (қазақ тілінде оқыту).

3. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 16

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар,
қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 8
тапсырмадан тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе
қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін
тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.


10


Page 11

№ Бөлім Тақырып Оқу мақсаты Тапсырма сипаты Тапсырма
саны
Жалпы
Балл
1 Компьютер
және
программалар
(ортақ тақырып «Жанды
табиғат»)
Компьютердің
құрылғылары
3.1.1.1 Енгізу (мысалы, тінтуір,
пернетақта) және шығару
құрылғыларын (мысалы, монитор мен
принтер) ажырату
Білім алушылар қысқа жауапты талап
ететін 1тапсырманы орындайды
1 2
Файлдар мен
бумалар
3.1.2.3 Файл және бума ұғымдарын
түсіндіру
Білім алушылар қысқа жауапты талап
ететін 1 тапсырманы орындайды
1 2
Программалар
терезесі
3.1.2.1 Компьютерлік программалар
қолданушының міндеттерін шешу
үшін қажет екенін түсіндіру
Білім алушылар сәйкестендіруге
арналған 1 тапсырманы орындайды
1 3
2 Сөз артында сөз
(ортақ тақырып:
«Жақсы деген
не, жаман деген
не?» )
Мәтінді теру
және өңдеу
3.2.1.1 Мәтіндік редакторда
қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге
асыру
Білім алушылар қысқа жауапты талап
ететін
1 тапсырманы орындайды
1 1
3.1.2.2 Компьютерлік
программаларда файлдарды ашу және
сақтау командаларын пайдалану
Білім алушылар қысқа жауапты талап
ететін
1 тапсырманы орындайды
1 2
Мәтінді
пішімдеу
3.1.2.4 Компьютерлік
программаларда мәзір командаларын
қолдану
Білім алушылар ашық түрдегі толық
жауапты талап ететін 1 тапсырманы
орындайды
1 2
3.2.1.2 Қаріпті пішімдеу (қаріптің
жазылу стилі, түсі, түзету)
Білім алушылар сәйкестендіруге
арналған 1 тапсырманы орындайды
1 3
3.2.1.3 Құжаттағы ерекшеленген
мәтінді қиып алу, көшіру, қою
Білім алушылар қысқа жауапты
талап ететін 1 тапсырманы
орындайды
1 1
Барлығы: 8 16
11


Page 12

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

«Ақпараттық коммуникациялық технология «АКТ»» пәнінен 1 -тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Сәйкестігін анықтап, байланыстырып сыз.










[2]

2. Бос орынға тиісті сөздерді жаз.
Керекті сөздер: файл, бума, диск

• Файлдар мен басқа бумаларды сақтауға арналған орын – ________________________

• Компьютерде сақталған ақпарат – ____________________________________________

[2]

3. Сәйкестендір.

Бағдарлама Сипаттамасы

Мәтіндік редактор

Графикалық редактор

Көруге арналған бағдарлама

[3]
4. Ақиқат пікірді «+» таңбасымен белгіле.

Пікірлер
Жауабы
«Shift» пернесін басу арқылы кіші әріптерді жазуға болады
«Shift» пернесін басу арқылы бас әріптерді жазуға болады
[1]
Веб-камера

Принтер

шығару құралы

енгізу құралы


Page 13

5. Жұмыс үстелінде «Мәтін» деп аталатын бума бар. Берілген бумаға «Жақсылық» деп
аталатын файлды сақтау алгоритмін толықтыр.

1. Файлды ерекшелеп алып, қосымша менюді ашу
2. ____________ командасын басу
3. Жұмыс үстелінен «Мәтін» деп аталатын буманы таңдау
4. Қосымша менюді ашып, _____________командасын басу

[2]

6. Берілген командалардың қызметін жаз.

Команда Команданың қызметі




[2]

7 Құралдар мен олардың қызметін сәйкестендір.

Құралдар Қызметі
.
Қаріптің түрін және түсін таңдау

Жартылай қарайтылған қаріпті және
өлшемін таңдау.

Мәтінді ені бойымен түзеу және
курсивті таңдау.
[3]


8. Ақпаратты көшіру және қою командасының дұрыс ретін ан ықта. Кестеге нөмірлеп жаз.


1 2 3 4
Құралдар
тақтасынан
«Көшіру»
батырмасын
шертеміз
«Қою»
батырмасын
шертеміз
Мәтіннің қажетті
бөлігін
белгілейміз
Көшірілген ақпарат
орналасатын жерге
меңзерді
орналастырамыз
Жауабы:

[1]
13


Page 14

Балл қою ке стесі
Сұрақ № Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 Веб-камера - енгізу құралы 1
Принтер- шығару құрылғысы 1
2 Бума 1
Файл 1
3
Графикалық редактор
1 Әр дұрыс сәйкестік
үшін 1 балл қойылады

Суретті көруге арналған бағдарлама
1
Мәтіндік редактор
1
4 «Shift» пернесін басу арқылы бас әріптер
жазылады (+)
1


5 Көшіру/қиып алу 1
Қою 1
6 1) жою
2) қағазға шығару
2 Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл қойылады
7
. Жартылай қарайтылған
қаріпті және өлшемін таңдау.
Мәтінді ені бойымен түзеу және
курсивті таңдау.
Қаріптің түрін және
түсін таңдау



3

Әрбір дұрыс сәйкестікке 1 балл беріледі
8 3,1,4,2 1

Дұрыс жауапқа 1 балл
қойылады
Барлығы: 16
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды
оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен
таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қоюды ұсыныңыз.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар
тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек
14


Page 15

беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге
тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап
отырыңыз.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.
6. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

15


Page 16

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Компьютер және дыбыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 3.1.1.1 Енгізу (мысалы, тінтуір, пернетақта) және шығару
құрылғыларын (мысалы, монитор мен принтер) ажырату
3.1.2.1 Компьютерлік программалар қолданушының
міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру
3.2.4.1 Арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты
жазу, өңдеу және шығару**

Бағалау критерийі Білім алушы
• Қызметі бойынша енгізу мен шығару құрылғыларын
ажыратады
• Компьютерлік бағдарламаның міндеттерін сипаттайды
• Дыбысты жазуға арналған бағдарламаны қолданады

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

1. Дыбысты тыңдауға және жазуға арналған енгізу, шыға ру құрылғыларының атауын жаз.

Енгізу құрылғысы: __________________________________________________________
Шығару құрылғысы: _________________________________________________________

2. Берілген бағдарламалардың міндеттерін жаз.

______________________________________________________

_______________________________________________

3.Сәйкестігін анықта.


Жазуды бастау

Жазбаны тыңдау

Жазбаны тоқтату





16


Page 17

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Қызметі бойынша енгізу
мен шығару
құрылғыларын
ажыратады
1
дыбысты енгізу құралының атауын
жазады;
1
дыбысты шығару құралының
атауын жазады;
1
Компьютерлік
бағдарламаның
міндеттерін сипаттайды

2
бірінші бағдарламаның міндетін
жазады;
1
екінші бағдарламаның міндетін
жазады;
1
Дыбысты жазуға
арналған бағдарламаны
қолданады
3
тоқтату құралын сәйкестендіреді; 1
жазу құралын сәйкестендіреді; 1
тыңдау құралын сәйкестендіреді. 1
Барлығы: 7


17


Page 18

«Компьютер және дыбыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты- жөні: ___________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Қызметі бойынша енгізу
мен шығару құрылғыларын
ажыратады.

Дыбысты енгізу және шығару
құрылғыларының атауларын
жазуда қиналады.

Дыбысты енгізу / шығару
құрылғыларын ың атауларын
жазуда қателіктер жібереді.
Дыбысты енгізу / шығару
құрылғыларының атауларын
дұрыс жазады.
Компьютерлік
бағдарламаның міндеттерін
сипаттайды.

Компьютерлік бағдарламаның
міндеттерін сипаттауда
қиналады.
Бірінші/ екінші
бағдарламалардың міндеттерін сипаттауда қателіктер жібереді.
Компьютерлік бағдарламаның
міндеттерін сипаттайды.

Дыбысты жазуға арналған
бағдарламаны қолданады.

Дыбыстық бағдарламаның
командаларын анықтауда қиналады.
Тоқтату/ жазу/ тыңдау
командаларын анықтауда қателеседі.
Дыбыстық бағдарламаның
командаларын дұрыс анықтайды.
18


Page 19

«Компьютерлік суреттер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты 3.1.2.1 Компьютерлік программалар қолданушының
міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру
3.1.2.2 Компьютерлік программаларда файлдарды ашу және
сақтау командаларын пайдалану
3.1.2.4 Компьютерлік программаларда меню командаларын
қолдану
3.2.2.1 Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану

Бағалау критерийі Білім алушылар
• Компьютерлік бағдарламаның міндеттерін сипаттайды
• Компьютерлік бағдарламаның басқару командаларын
қолданады
• Меню бағдарламасының құралдарын қолданады
• Графикалық редактордың құралдарын анықтайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

1. Жағдаятты оқы және компьютерлік бағдарламаның атауын жаз.

№ Жағдаят Компьютерлік
бағдарлама
1 Медет «Менің үйім» тақырыбына сурет
салды.

2 Медет суретін көпшілікке таныстырды.
2. Суретке мұқият қара. Қызыл түспен ерекшеленген командалардың міндетін сипаттап жаз.


1._________________________________
_________________________________ _________________________________ _________________________________
2._________________________________
_________________________________ _________________________________

19


Page 20

3. Меню командаларының міндеттерін жаз.

Команда түрі Команданың міндеті





4. Суретте қандай графикалық құралдар қолданылған? Атауын жаз.



1- құрал: _____________________________

2- құрал:_____________________________

3- құрал: _____________________________



Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Компьютерлік бағдарламаны ң
міндеттерін сипаттайды

1 сурет салу бағдарламасының
атауын жазады;
1
көрсету бағдарламасының
атауын жазады;
1
Компьютерлік бағдарламаның басқару
командаларын қолданады

2 «құру» командасының
міндетін жазады;
1
«сақтау» командасының
міндетін жазады;
1
Меню бағдарламасының құралдарын
қолданады
3 бірінші команданың міндетін
жазады;
1
екінші команданың міндетін
жазады;
1
Графикалық редактордың құралдарын
анықтайды

4 бірінші құралды анықтайды; 1
екінші құралды анықтайды; 1
үшінші құралды анықтайды. 1
Барлығы: 9
20


Page 21

«Компьютерлік суреттер » бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата- аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім алушының аты- жөні: ___________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Компьютерлік бағдарламаның
міндеттерін сипаттайды.

Компьютерлік бағдарламаның
міндеттерін сипаттауда
қиналады.
Сурет салу бағдарламасының/
көрсету бағдарламасының
атауын жазуда қателеседі.
Компьютерлік
бағдарламаның міндеттерін
дұрыс сипаттайды.
Компьютерлік бағдарламаның
басқару командаларын
қолданады.

Компьютерлік бағдарламаның
басқару командаларының
міндетін анықтауда қиналады.
«Құру» / «Сақтау»
командаларының міндетін
жазуда қателеседі.
Компьютерлік
бағдарламаның басқару
командаларының міндетін
дұрыс анықтайды.
Меню бағдарламасының
құралдарын қолданады.

Меню командаларының
қызметін жазуда қиналады.
Бірінші /екінші команданың
міндетін жазуда қателеседі.
Меню командаларының
қызметін дұрыс жазады.
Графикалық редактордың
құралдарын анықтайды.


Графикалық редакторд ың
қолданылған құралда рын
анықтауда қиналады.
Графикалық редакторд ың
қолданылған бірінші/
екінші/үшінші құралдарын
анықтауда қателеседі.
Графикалық редактордың
қолданылған құралдарын
дұрыс анықтайды.
21


Page 22

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу
бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін
тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға
бағытталған.
Спецификация 3-сыныпта «Ақпараттық коммуникациялық технология «АКТ» пәні
бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағал аудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Ақпараттық коммуникациялық технология «АКТ» пәні бойынша (орта білім беру
мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі мектепке арналған оқу бағдарламасы (3-4-сыныптар)
(қазақ тілінде оқыту).
3. 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 16

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар,
қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6
тапсырмадан тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе
қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін
тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.




22


Page 23

№ Бөлім Тақырып Оқу мақсаты Тапсырма сипаты Тапсырма
саны
Жалпы
Балл
1 Компьютер
және
дыбыстар
(ортақ
тақырып:
«Уақыт»)
Дыбысты жазу
және ойнату
3.1.2.1 Компьютерлік программалар
қолданушының міндеттерін шешу
үшін қажет екенін түсіндіру
Білім алушылар сәйкестендіруге
бағытталған 1 тапсырманы
орындайды
1 3
Дыбыстық
әсерлер
3.1.2.4 Компьютерлік программаларда
мәзір командаларын қолдану
Білім алушылар сәйкестендіруге
бағытталған 1 тапсырманы
орындайды
1 3
2 Компьютерлік
суреттер (ортақ тақырып: «Сәулет»)
Графикалық
редактордың құрал жабдықтары
3.1.2.1 Компьютерлік программалар
қолданушының міндеттерін шешу
үшін қажет екенін түсіндіру
Білім алушылар ашық түрдегі
қысқа жауапты талап ететін 1
тапсырманы орындайды
1 3
3.1.2.4 Компьютерлік программаларда
мәзір командаларын қолдану
Білім алушылар ашық түрдегі
қысқа жауапты талап ететін 1
тапсырманы орындайды
1 1
Суретті өңдеу 3.2.2.1 Қарапайым графикалық
редактор құралдарын қолдану
Білім алушылар сәйкестендіруге
бағытталған 1 тапсырманы
орындайды
1 4
3.1.2.2 Компьютерлік программаларда
файлдарды ашу және сақтау
командаларын пайдалану
Білім алушылар ашық түрдегі
қысқа жауапты талап ететін 1
тапсырманы орындайды
1 2
Барлығы: 6 16
23


Page 24

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

«Ақпараттық коммуникациялық технология «АКТ» пәнінен 2-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Сәйкестігін анықта.

Бағдарлама Сипаттамасы


Дыбысты жазуға және
түзетуге арналған
бағдарлама


Дыбысты жазуға арналған
стандарттық программа



Дыбысты тыңдауға арналған
бағдарлама
[3]

2. Дыбысты өңдеу бағдарламасының атауын және меню командаларын сәйкестендір.

«Файл» мәзір «Правка» мәзір «Эфекты» мәзір


[3]
3. Графикалық редактордың командаларын жаз.

[3]
Графикалық
редактор
______________

______________

_____________

24


Page 25

4. Ерекшеленген командалардың ортақ атауын жаз.


[1]

5. Міндеттері бойынша құралдарды тауып, сәйкестендір.

Міндеттері Құралдар
Бұрыштары дөңгеленген квадраттар
мен тік төртбұрыштарды салуға мүмкіндік береді


Суреттің белгілі бір бөлігін өшіруге
арналған


Тік төртбұрыштар салуға арналған

Қисық пішінді үзіндіні таңдау
қызметін атқарады


[4]
6. Көп нүктенің орнына тиісті командаларды жаз .

Графикалық редактор бағдарламасында суретті сақтау үшін Файл — ...................................
командасы орындалады.

Сақталған суретті ашу үшін Файл — ...................................... командасы орындалады.


[2]
25


Page 26

Балл қою кестесі
Сұрақ № Жауап Балл Қосымша ақпарат
1

3 Әр дұрыс сәйкестік
үшін 1 балл қойылады

2

3 Әрбір дұрыс сәйкестікке
1 балл қойылады
3 Сурет салу/енгізу/басып
шығару/бояу/өшіру/ерекшелеу/...
3 Әр дұрыс жауапқа 1балл
қойылады. Басқа да
дұрыс жауаптар
қабылданады
4 Меню командалары

1
5

4 Әрбір дұрыс сәйкестікке
1 балл қойылады
6 «Файл-сохранить как» командасы
орындалады
«Файл-открыть» командасы орындалады

2

Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл қойылады
Барлығы: 16

26


Page 27

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер,
плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды
оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға
жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен
таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау
басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орын дау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар
(спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қоюды ұсыныңыз.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар
тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек
беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге
тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап
отырыңыз.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.
6. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.


27


Page 28

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Шығармашылық және компьютер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 3.2.2.1 Қарапайым графикалық редактор құралдарын
қолдану
3.2.4.2 А рнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану
3.2.2.2 Нысанның сыртқы түрін өзгерту (мысалы, қию,
бұру, өлшемін өзгерту және т.б.)

Бағалау критерийі Білім алушы
• Графикалық редактордың құралдарын анықтайды
• Тақырыпқа сәйкес суреттерді қолданады
• Нысанды түзету командаларын пайдаланады

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Практикалық жұмыс
1. Paint бағдарламасын аш.
2. Суретті сал.


3. Суретті жұмыс үстеліне сақтап қой. Тақырыпқа сәйкес фотосурет таңдап алып, өз
суретіңмен байланыстырып композиция жаса.
Мысалы:



28


Page 29


Бағалау критерийі
Тапсырм
а №
Дескриптор Балл
Білім алушы
Графикалық редактордың
құралдарын анықтайды
1 фигуралар құралын қолданады; 1
құю құралын қолданады; 1
Тақырыпқа сәйкес
суреттерді қолданады

2 тақырыпқа сәйкес суретті
анықтайды;
1
суретті графикалық редакторда
қолданады;
1
Нысанды түзету
командаларын
пайдаланады

3 қиып алу командасын қолданады; 1
бұру командасын қолданады; 1
өлшемін өзгерту командасын
қолданады.
1
Барлығы: 7


29


Page 30

«Шығармашылық және компьютер » бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата- аналарға ақпарат ұсынуға
арналған рубрика.

Білім алушының аты- жөні: ___________________________________________
Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Графикалық редактордың
құралдарын анықтайды.

Графикалық редактордың
құралдарын қолдануда қиналады.

Графикалық редактордың
фигуралар/құю құралдарын
қолдануда қателіктер жібереді.
Графикалық редактордың
құралдарын дұрыс қолданады.
Тақырыпқа сәйкес
суреттерді қолданады.

Тақырыпқа сәйкес суреттерді
анықтауда және қолдануда қиналады.
Тақырыпқа сәйкес суреттерді
анықтауда/ суретті графикалық
редакторда қолдануда қателіктер
жібереді.
Тақырыпқа сәйкес суреттерді
анықтайды және орынды қолданады.
Нысанды түзету
командаларын пайдаланады.

Нысанды түзету командаларын
қолдануда қиналады.
Қиып алу/бұру/өлшемін өзгерту
командаларын орындауда қателіктер
жібереді.
Нысанды түзету
командаларын дұрыс
қолданады.

30


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!