Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
|
1 |
Ыбырай Алтынсаринді таниды |
2 |
|
Басқа ақын-жазушылардан ажыратады |
2 |
|
|
Белгіленген жерге жабыстырады |
1 |
|
|
2 |
Ыбырай Алтынсарин әңгімесінің біреуін белгілейді |
1 |
|
Ыбырай Алтынсарин әңгімесінің екеуін белгілейді
|
2 |
|
|
Ыбырай Алтынсарин әңгімесінің үшеуін белгілейді |
2 |
|
|
3 |
Берілген үзіндіні көшіреді
|
2 |
|
Үзіндіні қатесіз жазады |
3 |
|
|
4 |
«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесіндегі Сейітқұлды таниды |
2 |
|
Сейітқұлдың кәсібін біледі |
2 |
|
|
Кәсібін тиісті жерге жабыстырады |
1 |
Оқушының аты-жөні: .......................................... 5-сынып
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
-
Ыбырай Алтынсаринді басқа ақы-жазушылардың арасынан танып, белгіленген жерге жабыстырыңыз
-
Ыбырай Алтынсариннің әңгімелерін белгілеңіз.
-
«Дүние қалай етсең табылады»
-
«Керқұла атты Кендебай»
-
«Атымтай Жомарт»
-
«Қыпшақ Сейітқұл»
-
Төменде берілген үзіндіні қатесіз көшіріп жазыңыз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесіндегі Сейітқұлдың жасаған кәсібін анықтап, берілген жерге жабыстырыңыз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Инклюзивті білім алатын оқушыға тапсырма үлгісі
Инклюзивті білім алатын оқушыға тапсырма үлгісі
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
|
1 |
Ыбырай Алтынсаринді таниды |
2 |
|
Басқа ақын-жазушылардан ажыратады |
2 |
|
|
Белгіленген жерге жабыстырады |
1 |
|
|
2 |
Ыбырай Алтынсарин әңгімесінің біреуін белгілейді |
1 |
|
Ыбырай Алтынсарин әңгімесінің екеуін белгілейді
|
2 |
|
|
Ыбырай Алтынсарин әңгімесінің үшеуін белгілейді |
2 |
|
|
3 |
Берілген үзіндіні көшіреді
|
2 |
|
Үзіндіні қатесіз жазады |
3 |
|
|
4 |
«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесіндегі Сейітқұлды таниды |
2 |
|
Сейітқұлдың кәсібін біледі |
2 |
|
|
Кәсібін тиісті жерге жабыстырады |
1 |
Оқушының аты-жөні: .......................................... 5-сынып
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
-
Ыбырай Алтынсаринді басқа ақы-жазушылардың арасынан танып, белгіленген жерге жабыстырыңыз
-
Ыбырай Алтынсариннің әңгімелерін белгілеңіз.
-
«Дүние қалай етсең табылады»
-
«Керқұла атты Кендебай»
-
«Атымтай Жомарт»
-
«Қыпшақ Сейітқұл»
-
Төменде берілген үзіндіні қатесіз көшіріп жазыңыз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесіндегі Сейітқұлдың жасаған кәсібін анықтап, берілген жерге жабыстырыңыз.
шағым қалдыра аласыз













