ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ НӘТИЖЕЛЕРІН ЕНГІЗУ (ПАЙДАЛАНУ) ТУРАЛЫ АКТ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ НӘТИЖЕЛЕРІН ЕНГІЗУ (ПАЙДАЛАНУ) ТУРАЛЫ АКТ

Материал туралы қысқаша түсінік
«Оқушылардың әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру жолдары» бағдарламасын аппробациялаудың негізгі мақсаты – оқушылардың әдеби шығармаларды терең түсіну, талдау және бағалау қабілеттерін тиімді дамытуға арналған әдістер мен тәсілдердің практикалық тиімділігін тексеру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

БЕКІТЕМІН_________________

«Алматы облысы білім басқармасының

Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі»

мемлекеттік мекемесі «Дихан негізгі орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

директоры Абдримова А.З

10 қазан 2024 ж.


ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ НӘТИЖЕЛЕРІН ЕНГІЗУ (ПАЙДАЛАНУ) ТУРАЛЫ АКТ


1. Кіріспе бөлімі

Аппрбация өткізген мектеп: “Дихан негізгі орта мектебі” КММ

9 Ә сынып

Жұмыс тақырыбы: «Оқушылардың әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру жолдары» атты әдістемелік құрал

Жұмыс авторы: “Т.Кенжебаев атындағы орта мектеп” КММ ұйғыр тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Садыкова Гулинур Хемитжановна, Асимова Мухаббат Хайдаровна

Апробация мерзімі: 10.10.2024

Мақсатты аудитория: 9-сынып оқушылары, тарих және гуманитарлық пәндер мұғалімдері

Апробацияның мақсаты: «Оқушылардың әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру жолдары» бағдарламасын аппробациялаудың негізгі мақсаты – оқушылардың әдеби шығармаларды терең түсіну, талдау және бағалау қабілеттерін тиімді дамытуға арналған әдістер мен тәсілдердің практикалық тиімділігін тексеру.

I. Инновациялық педагогикалық тәжірибенің сипаттамасы

Ұсынылған инновациялық тәжірибе қазіргі білім беру жүйесіндегі жаңартылған мазмұн талаптарына, педагогтің кәсіби құзыреттілігін дамытуға және оқушылардың білім сапасын арттыруға бағытталған.

Инновациялық тәжірибенің негізгі мазмұны:

жаңа педагогикалық технологияларды қолдану;

оқу үдерісіне цифрлық құралдарды енгізу;

оқушылардың зерттеушілік, талдау және шығармашылық қабілеттерін дамыту;

оқу материалын меңгертуде белсенді әдістерді қолдану;

білім алушының жеке оқу жолын қалыптастыру.

Тәжірибенің ғылыми-әдістемелік негізі өзекті, қолданылған әдебиеттер мен әдістемелік нұсқаулықтар талапқа сай.

III. Тәжірибені енгізу (пайдалану) барысында атқарылған жұмыстар

Инновациялық педагогикалық тәжірибе білім беру мекемесінде төмендегі бағыттар бойынша енгізілді:

1. Оқу үдерісіндегі қолданылуы

Сабақ барысында жаңа әдістер жүйелі қолданылды;

Дидактикалық материалдар жаңартылды және интерактивті форматқа бейімделді;

Кері байланыс пен бағалаудың балама тәсілдері енгізілді;

Топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлері тиімді ұйымдастырылды.

2. Әдістемелік жұмысқа енгізілуі

Пән бірлестігі отырыстарында мұғалім тәжірибесі таныстырылды;

Әдістемелік семинар, коучинг, шеберлік сабақтары өткізілді;

Әдістемелік құрал, нұсқаулық немесе бағдарлама жасалды (бар болса).

3. Оқушылардың нәтижелеріне әсері

Тәжірибе нәтижесінде:

оқушылардың оқу мотивациясы артты;

шығармашылық белсенділігі жоғарылады;

пән бойынша білім сапасының көрсеткіштері жақсарды;

талдау, салыстыру, зерттеу дағдылары қалыптасты;

оқу жетістіктеріндегі оң динамика байқалды.


IV. Тиімділік көрсеткіштері

Комиссия енгізілген тәжірибенің тиімділігі бойынша мынадай қорытындыға келді:

жаңашыл әдістер оқушылардың оқу әрекетін белсендірді;

тәжірибе оқу сапасын арттыруға оң әсер етті;

оқу ресурстарын қолдануда тиімді механизмдер қалыптасты;

педагогтың кәсіби құзыреттілігі жоғарылағаны байқалды;

сабақ беру үрдісінің сапасы жақсарды;

тәжірибені басқа мұғалімдерге таратуға болады.

V. Ұсыныстар

Инновациялық педагогикалық тәжірибені:

Пәндік әдістемелік бірлестіктерде тұрақты қолдану;

Мектеп деңгейінде озық тәжірибе ретінде тарату;

Педагогикалық шеберлік орталықтарында таныстыру;

Басқа мұғалімдердің жұмысына енгізу;

Тәжірибені жыл сайын жетілдіріп, толықтыру.

VI. Қорытынды

Комиссияның ортақ шешімі бойынша:
Инновациялық педагогикалық тәжірибе білім беру үдерісіне енгізілді және тиімді пайдаланылуда.
Әдістемелік құралды
енгізуге ұсынылады

Тәжірибе мектептің әдістемелік жұмысына, педагогтардың кәсіби дамуына және оқушылардың оқу жетістіктеріне оң әсер етеді деп есептейміз.

VII. Комиссия мүшелерінің қолы



Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Д.Т.Тохти

Ұйғыр тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,

педагог-шебер: А.З.Абдримова

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2025
26
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі