№
|
күнтізбелік мерзімі
|
Тараулар/ Оқыту
нәтижелері
|
Бағалау өлшемшарттары және/немесе сабақ
тақырыптары
|
Барлық сағат саны
|
Оның ішінде
|
Студенттің педагогпен өзіндік
жұмысы
|
Студенттің өзіндік
жұмысы
|
Сабақ түрі
|
Теориялық
|
Зертханалық/ тәжірибелік
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|
|
|
|
120
|
|
120
|
|
|
|
4
семестр
|
|
1
|
|
Жеке ақпараттық қызметін ұйымдастырады және
оның
нәтижелерін жоспарлайды.
|
«Білім берудегі педагогикалық технологиялар»
курсының пәні және міндеттерін сипаттау
|
6
|
|
6
|
Ұғымдық түсініктеме сөздермен
жұмыс.
«Педагогикалық технологиялар»
түсінігі Б.Блумның жасаған білім беру мақсаттарының категорияларын
келтіру кесте толтыру
|
«Технология» ұғымын зерттеген
ғалымдар кесте толтыру Ж.А.Қараевтың педагогикалық
технологияны зерттеудегі еңбегі/оқу, талдау
реферат
|
Пед. тәжірибе
|
2
|
|
«Инновациялық технологиялар»
түсінігін сипаттау
|
6
|
|
6
|
Инновациялық технологиялар классификациясы және
олардың өлшемдері
|
Педагогикалық технология түсінігі
/хабарлама/
Инновация түрлері
Кесте толтыру
|
Пед. тәжірибе
|
3
|
|
Дәстүрлі педагогикалық технологиялар жайлы
білу
|
6
|
|
6
|
Оқытудың дәстүрлі жолындағы ұстанымдар және жаңа
технологиялық ұстаным салыстырмалы кесте толтыру
|
Дәстүрлі білім беру және
интербелсенді оқу / салыстырмалы кесте
толтыру/
|
Пед. тәжірибе
|
4
|
|
Білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық
және
телекоммуника-циялық технологияларды
қолданады.
|
Инновациялық оқыту
технологияларын
талдау
Ойын технологиялары
«Миға шабуыл» әдісі,
жобалау әрекетінің технологиясы, эссе жазу технологиясы,
т.б.
|
6
|
|
6
|
Инновациялық оқыту
технологияларының мазмұны,
түрлері
|
Инновациялық технологиялар енгізу кезіңде мұғалім
нені білуі керек, қандай іс-әрекетті дұрыс ұйымдастыруы
керек
|
Пед. тәжірибе
|
5
|
|
Инновациялық
оқыту технологияларын қолдану
Кубик әдісі, Кейс-стади
әдісі, «6 ойлау шляпасы», т.б.
|
6
|
|
6
|
Инновациялық оқыту
технологияларының мазмұны,
түрлері
|
Инновациялық технологиялар элементтерін
қолдану
|
Пед. тәжірибе
|
6
|
|
Оқытудың ақпараттық-коммуникативтік және
интерактивтік технологиялары бағыттарын
сипаттау
|
6
|
|
6
|
Ұғымдық түсініктеме сөздермен
жұмыс.
|
Педагогтың қызметіндегі иновациялық тәрбие
технологиясы/ баяндама
|
Пед. тәжірибе
|
7
|
|
Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып сабақтар
өткізу және сабақтың конспектісін құруда әдіс-тәсілдерді
пайдалану
|
6
|
|
6
|
Үлгілік
ҚМЖ
дайындау
|
Бастауыш сыныпта компьютерлік
технологияны қолдану /сабақ жоспары/
|
Пед. тәжірибе
|
8
|
|
Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып сыныптан
тыс шаралар өткізу және сабақтың конспектісін құруда
әдіс-тәсілдерді пайдалану
|
6
|
|
6
|
Үлгілік ҚМЖ жасау
|
Жаратылыстану сабағында
компьютерлік технологияны қолдану/презентация
дайындау
|
Пед. тәжірибе
|
«Ақпараттық қауіпсіздік»,
«құпиялылық» ұғымдарының мазмұнын білу, қауіпсіздік шараларын
сақтау
|
6
|
|
6
|
Қауіпсіздік ережелерімен
таныстыру
|
Интернетте жұмыс жасау этикасы
хабарлама
|
Пед. тәжірибе
|
9
|
|
10
|
|
Цифрлық контенттерді құрастырады және
қолданады.
|
Интернет желісі
арқылы оқу-әдістемелік, ғылыми-педагогикалық ақпараттарды іздеу
әдістемесін қолдану
|
6
|
|
6
|
Іздеу серверлерімен танысу
|
Интерактивті тақтаның
мүмкіндіктері презентация
|
Пед. тәжірибе
|
11
|
|
Цифрлық контенттерді құрастыру және қолдана
білу
|
6
|
|
6
|
Цифрлық контент ерекшеліктері
|
Цифрлық контент Презентация
|
Пед. тәжірибе
|
12
|
|
«Kүнделік (Kundelik)» бірыңғай электрондық білім
беру
жүйесімен жұмыс істейді
|
Күнделік
kz бірыңғай электрондық білім
беру жүйесін сипаттау
|
6
|
|
6
|
Күнделік
kz бірыңғай электрондық білім
беру жүйесі туралы ақпарат
|
Бастауыш мектеп жасындағы баланың өз бетімен оқу
дағдыларын қалыптастыру/
реферат
|
Пед. тәжірибе
|
13
|
|
Күнделік kz- пен жұмыс жасау
|
6
|
|
6
|
«Kүнделік»
электронды мектеп журналдары жүйесі
туралы
|
Күнделік kz-пен жұмыс
жасау
презентация
|
Пед. тәжірибе
|
14
|
|
Аудиторияны басқару (CRMS), оқытуды басқару
(LMS),
контентті басқару (CMS) жүйесімен жұмыс
істейді
|
Электрондық
оқыту ұғымының мәні мен мазмұнын білу
|
6
|
|
6
|
Ұғымдық түсініктеме сөздермен
жұмыс.
|
Компьютерлік оқыту: прогресс пе, регресс пе?
/пікірталас/
|
Пед. тәжірибе
|
15
|
|
Электрондық
оқытуды ұйымдастыру жүйесін талдау
|
6
|
|
6
|
Эвристикалық іздену жұмыстары
|
Электрондық оқыту
жүйелері хабарлама
|
Пед. тәжірибе
|
16
|
|
Онлайн телеконференцияларға, жобаларға,
конкурстарға
қатысады. Қашықтық олимпиадалар, қашықтықтан
оқыту,
желілік әдістемелік бірлестіктермен
коммуникациялық
технологияларды меңгереді
|
Қашықтан оқыту технологиясының
мақсаты мен міндеттері, құралдары мен формаларын
сипаттау.
|
6
|
|
6
|
Ұғымдық түсініктеме сөздермен
жұмыс.
|
Қашықтан оқыту
технологиясыпрезентация
|
Пед. тәжірибе
|
17
|
|
Қашықтан оқытудың технологиялық, мазмұндық,
ұйымдастырушылық құрамаларын білу.
|
6
|
|
6
|
ҚМЖ
дайындау
|
Қашықтықтан оқыту
технологиясына арнап тапсырмалар топтамасын дайындау
Кейс-технологиялар реферат
|
Пед. тәжірибе
|
18
|
|
Қашықтан оқыту
технологияларын
таңдау және оны жүзеге
асыру.
Интернет қорларын
оқу-тәрбие үрдісінде
пайдалану
|
6
|
|
6
|
ҚМЖ
дайындау
|
Қашықтан ұйымдастырылған олимпиадалар, байқаулар,
конференциялар жайлы ақпарат
|
Пед. тәжірибе
|
19
|
|
Практика құжаттарын дайындау.
|
Тәжірибе қорытындысы.
Машықкердің өзіндік есебі. (тәжірибе тақырыбына
сәйкес)
|
6
|
|
6
|
|
Практика құжаттарын толықтыру
|
Пед. тәжірибе
|
20
|
|
Портфолио қорғау
|
6
|
|
6
|
|
Портфолио қорғау
|
Пед. тәжірибе
|
|
Барлық сағат саны
|
|
120
|
|
120
|
|
|
|