Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Интеллектум факультатив сабағы ктп
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дарынды балаларға арналған С.Сейфуллин атындағы №11 облыстық мамандандырылған мектеп-интернат
«Бекітемін»
Директор
__________________
Хамзина А.О.
«____»______ 2022 ж
Ә/б отырысында қаралды
Хаттама №1
__________________
Упагалиева Г.Ш.
«____»______ 2022 ж
«Келісілді»
Директордың ғылыми-әдістемелік жұмыстар жөніндегі орынбасары:
__________________
Магзумова З.Т.
«____»______ 2022 ж
2022-2023 оқу жылына арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
«ИНТЕЛЛЕКТУМ»
курсы
Пән мұғалімі: Даулетбаева Ж.М
Сынып: 6 «А», «Б»
Сағат саны: 36 сағат (аптасына 1 сағат)
Орал қаласы
2022-2023 оқу жылы
Түсінік хат
«Интеллектум» курсының тақырыптық-күнтізбелік жоспары Орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №363 бұйрығы, Батыс Қазақстан облысы білім басқармасының Білім беруді дамыту орталығының сараптама кеңесінде (х.№2,30.04.2021ж.) қаралып, бекітілген интеллектум таңдаулы курс мұғалімі Ж.М.Даулетбаеваның «Интеллектум» бағдарламасына негізделіп жасалды.
«Интеллектум» таңдау курсының бағдарламасы оқушылардың логикалық ойлауы мен зейінін дамытуға, сәулет пен дизайнға қызығушылықтарын арттыруға, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыруға бағытталып құрылған. «Интеллектум» таңдау курсының бағдарламасы 6 сыныптарға арналып 1 сағаттық апталық жүктемемен 36 сағатқа жасалған.
Интеллект (лат. Intellectus – таным, ұғыну, таңдау) жеке тұлғаның ақыл ой қабілеті. Интеллект өзі логика арқылы дамиды. ҚР білім беру стандартында білім беруді дамытудағы басты міндеттердің бірі логикалық ойлауды дамыту болып табылатындығы жазылған.
Ойын орталарында балалардың қызығушылығын және әлсіз тұстарын байқау, өзін басқа оқушылармен салыстыру және бейімділіктерін байқауға мүмкіндік жасалады. Қиялын жалғастыратындай жұмыстар ұсынылады.
Әр ойын түрлі алаңда жоспар құруды көздейді, мысалы стратегиялық ойындарда ойын құруды, өзгерген жағдайларға қарай жоспар құру және қарсыласының ойын анықтауды үйретеді. Жаңаша ойлау, көрнекі ойлау, стратегиялық ойындар, ойлау қабілеті деп 4 бағытты 4 тоқсанға бөлініп өткізіледі. Курс барысында жаңаша ойлауға байланысты «Becerikli yapilar»,«TTCT» ойындары ойналады. «Жасампаз өрендер» көрмесі өткізіліп, тапқырлыққа және креативтілікке байланысты жарыс өткізіледі. Бұл бағыттың мақсатыжаңаша ойлау, мәселе туындағанда жаңа жол табу, мәселені шешу, тапқырлық қабілетін жетілдіру. Көрнекі ойлау көзбен өлшеуге, сәйкестендіре білуге, тани алуға үйретеді.Бұл бағыт бойынша «Architecto», «Equilibrio», «Tangram», «Block by Block», «Dizios», «Look Look» ойындары ойналады. Стратегиялық ойындар бағыты бойынша «Pentago», «Skippity», «Mangala», «Reversi», «Kulami», «Six» ойындары ойнатылып, жарыстар ұйымдастырылады. Бұл ойындардың пайдасы, оқушы ойындарды ойнай келе проблемаларды шеше білу, жағдайларды бағалап, ұтымды шешімді таба білуді үйренеді. Ойлау қабілеті бағытында баланың ойлау жүйсін қалыптастырып, жан-жақты ойлануға, дұрыс шешім қабылдауға машықтандырады. Оған «Qwirkle», «Meta-forms», ойындары жатады. Ұялы телефон арқылы тапсырмалар беріліп, қортындылау жарысы өткізіледі. Жас мөлшеріне қарай ойындар таңдалып және кейбір ойындардың қиындау сатысына қарай сыныптарда жіктеледі.
Мақсаты:
Білімділік:
- сабақта алған білімдерін бекіту және кеңейту.
- осы ойындардың көмегімен бейнелі, кеңістіктік ойлау және өз ойын білдіру қабілетін қалыптастыру;
Дамытушылық:
-тапқырлықты және ойындарға тұрақты қызығушылықты дамыту;
- шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру;
- проблемалық жағдайларды бағдарлай білуді дамыту;
-схемалармен, нұсқаулық карталармен жұмыс негізінде ойлаудың аналитикалық-синтетикалық қызметін түзету және дамыту;
- саусақтардың қозғалысын, қолдың ұсақ моторикасын түзету және үйлестіруді дамыту.
Тәрбиелік:
- оқушылардың еңбек және эстетикалық тәрбиесін жүзеге асыру;
- шығармашылықтың дербестік қабілетін дамыту;
- оқушыларда шыдамдылық, еңбекқорлық, шыдамдылық, жұмысты сапалы орындау дағдыларымен қаруландыру;
Бағдарламаның міндеттері:
-Оқушылардың негізгі түстер, геометриялық фигуралар туралы түсініктерін қалыптастыру, көрнекі қабылдауды, ойлау әрекеттерін, математикалық ойлау мен зейінді дамыту, сәулет пен дизайнға қызығушылық тудыру;
-Қырағылыққа, икемділікке, табандылыққа, парасаттылыққа баулу, релятивті ойлау, математикалық ойлау және зейін қою, көрнекі қабылдау, бөлік - бүтіннің байланысы, сынақ және қателік әдісі сияқты дағдыларды дамыту;
-Визуалды зейін дағдыларын және стратегияны әзірлеу, визуалды қабылдау, проблемаларды шешу, үш өлшемді көруді дамыту, сынақ, қателік пен шоғырлану дағдыларын дамыту.
Нысаны: 6 сыныптар
Күтілетін нәтиже:
Курсты оқу нәтижесінде оқушылар білім алуы үшін қажетті қабілеттерді дамытып, жақсартуы керек:
- материалдар туралы түсінік алады;
- қауіпсіздік ережелерін сақтайды;
- құрастыру түрлерін біледі;
- нұсқаулықпен жұмыстануға дағдыланады;
- жұмысты жүйелі түрде жүргізеді;
- бәсекеге қабілетті тұлға қалыптасады.
Пайдаланынған әдебиеттер мен интернет ресурстары:
-
А.М.Фонарева «Развитие личности ребенка» Общая редакция Москва 1987
-
Ә.Н.Нысанбаев «Адамзат ақыл ойдың қазынасы» Аламаты 2005
-
Ә.Тұрғынбаев «Логика» Алматы «Білім», 2004ж.
-
Е. Аубакиров, О. Метин «Зейін және ақыл ойды дамыту кітабы».
-
О.Степанов «Беларускае АТЭЛА» https://othello.gomel.by/stepanov/
-
Ойын инструкция кітапшалары
-
С. Ерғали «Қазақы зияткерлік ойындарды жасөспірім логикасын дамытуға пайдалану» үйрету-әдістемелік көмекші құрал. https://kitap.kz/book/serik-erhali-qazaqy-ziyatkerlik-ojyndardy-zhasospirim-logikasyn-damytuha-pajdalanu
-
http://intellectum.kz/ сайты
-
https://logiclike.com/ сайты
6 - СЫНЫП БАРЛЫҒЫ 36 САҒАТ (АПТАСЫНА 1 САҒАТ)
№ |
|
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
6А |
6Б |
||||||
І-ТОҚСАН |
|||||||
1 |
1 |
Кіріспе және ТТСТ |
Оқушылардың қиялының деңгейін байқау және пән туралы мәлімет беру. |
1 |
02.09 |
01.09 |
|
2 |
2 |
Becerikli Yapilar ойынын ойнау. Нұсқаулық дәптеріндегі стадион құрылысын жасау тапсырмасы. |
Сәулет пен дизайнға деген қызығушылықты арттыру. Кеңістікте орнын анықтауға, салыстыруға, сәйкестендіруге, олардың логикалық ойлауын дамыту. Таяқшаларды үлгі бойынша құрастырады, әңгімелейді және уақытты тиімді пайдаланады. |
1 |
09.09 |
08.09 |
|
3 |
3 |
Becerikli Yapilar ең ұзын көпір тақырыбында көпір құрастыру бойынша сынып көрмесін ұйымдастыру. |
Сәулет пен дизайнға деген қызығушылықты арттыру. Кеңістікте орнын анықтауға, салыстыруға, сәйкестендіруге, олардың логикалық ойлауын дамыту. Таяқшаларды үлгі бойынша құрастырады, әңгімелейді және уақытты тиімді пайдаланады. |
1 |
16.09 |
15.09 |
|
4 |
4 |
Q-bitz ойын ережесімен танысу, карточкалармен жұмыс. 61-70 |
Психикалық визуалды зейін, жан жақты байланыс және құрылыс негіздері, қысқа мерзімді есте сақтау дағдыларын дамыту. |
1 |
23.09 |
22.10 |
|
5 |
5 |
Q-bitz ойынынан жарыс. 71-80 |
Психикалық визуалды зейін, жан жақты байланыс және құрылыс негіздері, қысқа мерзімді есте сақтау дағдыларын дамыту. |
1 |
30.09 |
29.09 |
|
6 |
6 |
Оригами жасау |
Шығармашылық ойлау арқылы сұлулық пен үйлесімділікті қабылдай білуді, көзбен мөлшерлеуді үйрету. Оқушыларды еңбекке деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру және қағазбен жұмыс жасағанда бүктеуге, құрастыруға көңіл бөлу, шеберлікке, әсемдікке баулу. |
1 |
07.10 |
06.10 |
|
7 |
7 |
Architechto ойынын ойнау. 16-40 |
Мәселені шешу, таңдаулы назар, шоғырлану, бөлшек байланыс, білімді бөлісу сияқты дағдыларды дамыту. Сонымен қатар, қосу мен алу үшін практикалық тапсырмалар. |
1 |
14.10 |
13.10 |
|
8 |
8 |
Architechto ойынын ойнау. 16-40 |
Мәселені шешу, таңдаулы назар, шоғырлану, бөлшек байланыс, білімді бөлісу сияқты дағдыларды дамыту. Сонымен қатар, қосу мен алу үшін практикалық тапсырмалар. |
1 |
21.10 |
20.10 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
9 |
|
|
|
|
ІІ-ТОҚСАН |
|||||||
9 |
1 |
Reversi ойын ережесін еске түсіру, ойнау. |
Стратегиялық ойлау, зейінді шоғырландыру және математикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
1 |
11.11 |
10.11 |
|
10 |
2 |
Reversi ойынын ойнау |
Стратегиялық ойлау, зейінді шоғырландыру және математикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
1 |
18.11 |
17.11 |
|
11 |
3 |
Qwirkle ойын ережесімен танысу. |
Ойлау процестерін дамытады, алгоритм құру. Топтастыру, жүйелеу, жинақтау, визуалды ойлау процестерін жақсарту. |
1 |
25.11 |
24.11 |
|
12 |
4 |
Qwirkle ойынын ойнау |
Ойлау процестерін дамытады, алгоритм құру. Топтастыру, жүйелеу, жинақтау, визуалды ойлау процестерін жақсарту. |
1 |
02.12 |
01.12 |
|
13 |
5 |
Block by block ойын ережесімен танысу, ойнау 41-60 карточкалар |
Ұсақ моториканың дамуына, көздің , қолдың координациясының үйлесімділігінің дамуына әсер етеді. Зейін қою секілді қабілеттерді туындағын мәселелрді шешу, тиянақтылқты дамыту. |
1 |
09.12 |
08.12 |
|
14 |
6 |
Block by block ойынын жалғастыру 61-80 карточкалар |
Ұсақ моториканың дамуына, көздің , қолдың координациясының үйлесімділігінің дамуына әсер етеді. Зейін қою секілді қабілеттерді туындағын мәселелрді шешу, тиянақтылықты дамыту. |
1 |
16.12 |
15.12 |
|
15 |
7 |
Equilibrio ойыны, 41-50 карточкалар |
Кеңістік пен тегістікте үш өлшемді пішіндерді көру, ара қашықтықты көзбен мөлшерлеу, көздің қолдың координациясының үйлесімділігін дамытады. |
1 |
23.12 |
22.12 |
|
16 |
8 |
Equilibrio ойыны, 51-60 карточкалар |
Түрлі геометриялық пішіндерді ұстап сезіну арқылы қабылдау дағдысының қалыптасуы және тепетеңдік, ара қашықтық ұғымдарын түсіну, анализ, синтез, жүйелеу, салыстыру, жобалау қабілеттерін дамыту. |
1 |
30.12 |
29.12 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|
|
|
ІІІ-ТОҚСАН |
|||||||
17 |
1 |
Reversi ойынын ойнау |
Стратегиялық ойлау,
зейінді шоғырландыру және математикалық ой Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |