Сабақтың басы
3 мин
7 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу. «Сыйқырлы таяқша»
арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңілді ахуал
орнату.
Топқа бөлу:
1-топ: «Интернет»
2-топ: «Ақпарат»
Өткен сабақты
пысықтау:
Оқушылар үй тапсырмасына берілген кестеден
өтілген сабаққа байланысты сөздерді табады.
ф
|
қ
|
а
|
т
|
қ
|
ы
|
л
|
ж
|
и
|
и
|
а
|
л
|
д
|
и
|
с
|
к
|
ш
|
ы
|
у
|
а
|
т
|
қ
|
е
|
о
|
п
|
т
|
и
|
к
|
а
|
л
|
ы
|
қ
|
м
|
ш
|
а
|
у
|
д
|
и
|
о
|
т
|
а
|
с
|
п
|
а
|
Жауабы: қатқыл, диск,
аудиотаспа, флеш, оптикалық.
Өткен сабақты
пысықтау:
Word wall ресурсы арқылы сұрақ-жауап
алу
Ауызша мадақтау, қолдау
көрсету.
|
Сәлемдеседі, сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді
құралдар.
https://wordwall.net/ru/create/editcontent?guid=e7df63c997d346918a75342b09516a08
|
|
Сабақтың ортасы
3
мин
|
Оқулықпен жұмыс
Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен
танысады. Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды
(бейнежазба, презентация)
Практикалық жұмыс
орындау
Тапсырма
Отан,
туған жер туралы өлең және отанымыздың кең байтақ жерін, табиғатын
суреттейтін сурет кірістірілген мәтіндік құжат
дайындаңдар.
Практикалық тапсырманы орындау
алгоритмдері:
1.
Мәтіндік редакторды іске қосыңдар. Браузерді іске
қосыңдар.
2.
Браузер көмегімен интернетке кіріп, іздеу серверінің мекенжайын
жазыңдар. Мысалы, www.yandex.kz .
3. Іздеу
жолағына «Отан, туған жер» туралы өлеңдер деп жазып, Найти (Іздеу)
батырмасын басыңдар. Браузер терезесінде пайда болған сайттар
арасынан өздеріңе ұнаған өлең шумақтарын тінтуір көмегімен көшіріп
алып, тікелей мәтіндік редакторға сақтаңдар.
4. Дәл
осы әдіспен суреттерді іздеу алаңына «Отан, туған жер» туралы
суреттер деп жазып, 3-пункттегі тапсырманы қайталаңдар.
110 111
Дескриптор:
Сергіту
сәті:
|
Жұптық жұмыс
Ақпаратты заңсыз көшіру (плагиат) мен
авторлық құқық жайлы талдай отырып, құрдастарыңның плагиат жасамауы
үшін бірнеше қадамдардан тұратын ереже жобасын дайындап, оны
ұсыныңдар.
Дескриптор:
плагиат пен авторлық құқықты бұзбау
ережесін ұсынады.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді
құралдар.
|
|
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
1. Плагиат жайлы не білесіңдер?
2. Егер досың фотосуретіңді сенің
рұқсатыңсыз әлеуметтік желідегі парақшасына орналастырса, онда не
істер едіңдер?
3. Не үшін интернеттен біреудің еңбегін
рұқсатсыз көшіруге болмайды деп ойлайсыңдар?
4. Егер интернеттен алынған деректерді өз
сайтыңа жариялағаннан кейін ғана барып плагиат екенін білсең, ары
қарайғы іс-әрекеттерің қалай болады?
Үйге тапсырма: тақырыпты оқу
|
Рефлексия:
Jamdoard ресурсы арқылы кері байланыс
жасау. Оқушылар сабақта 1.Мен үшін жаңалық болғаны
ол.....
2.Бұгінгі сабақта
үйренгенім.....
3.Маған қызық болғаны ....сұрақпен
бөліседі.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті, қолжетімді
құралдар.
https://jamboard.google.com/d/1jcErbTRtoDiP8-4lb6ZMnN5wSq7P95L9RIifmwxUx40/viewer?f=0
|
|
|