Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасу.Топқа
біріктіру
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Тақырыпқа
шығу
-Әлеуметтік желіде қаншалықты
уақыт отырасыз?
-Ғаламтор не үшін
қажет?
Оқушылардың жауаптары арқылы
сабақтың тақырыбына шығу.
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру
|
Оқушы өз ойларын ортаға
салады.
Оқушы жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушы өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер
сілтемеде
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Мәтінмен
жұмыс
«Гаухарлар аллеясы»
әдісіЫ. Нетикет туралы
анықтау
үшін ықшамдалған мәтін таратылады.
1994 жылы интернетте «Netiquette» атты кітап
пайда болды. Бұл кітапта нетикеттің негізгі 10 ережесі жинақталған.
Netiquette - (англ. Net - желі Etiquette - этикет) -
ғаламторда өнегелі мінез-құлықты ұстана білу ережелері. Википедияға
жүгінсек, әлеуметтік желідегі этике́т, яғни нетикет - мінез-құлық
тәртібі - бұл интернет пайдаланушыларының басым көпшілігі
қолданатын желідегі дәстүрлер мен мәдениет. Бұл ұғым өткен ғасырдың
80-ші жылдары FIDO желісінде (1990-шы жылдары танымал болған
халықаралық желі) пайда болды.
1-тапсырма
«Ақиқат/жалған»
тапсырмасы
р/с
|
Тұжырым
|
А
|
Ж
|
1
|
Әлеуметтік желіде этикеттің бұзылуы ретінде
көбіне адамның жеке басына
тиісу
|
|
|
2
|
Нақты ақпарат жариялау мен біреуге жала жабу,
плагиат да этикеттің бұзылуына
жатады
|
|
|
3
|
Әр адам
интернет қауымдастықтардағы ережелермен
танысу қажет
|
|
|
4
|
Нетикет - диалог орнату және
тиімді қарым-қатынасты ұйымдастыру ғаламторда медиа сауатты адам
ретінде беделге ие болу үшін қажет.
|
|
|
5
|
Ғаламтордағы байланыс кезінде
сіз жасырын болу ережелерін сақтауыңыз міндетті
емес
|
|
|
“3 таяқша”
әдісі Ғаламторда өнегелі мінез-құлықты ұстана білу
ережелерін тақырыбына байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке
салады.
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушы өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор:
өзгерістерін жіктейді
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр
топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын
әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
|
Сабақ
тың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау
Кері
байланыс
-
Нені
білдім,
-
нені
үйрендім
-
Нені толық
түсінбедім
Нені білгім
келеді?
Үйге
тапсырма
«Ғаламтордағы тәртіп»
Эссе
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4,
конспект
|