Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
Ұйымдастыру
кезеңі Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру.
Топқа 3-түрлі асықтар арқылы
бөлу. Сұра-жауап әдісі мен Wordwall платформасында
мтапсырмаларды ұсыну.
|
Сұрақ – жауап
әдісі:
1.Химиялық байланыс
дегеніміз не?
2.Электртерістілік
дегеніміз не?
3.Ковалентті
байланыс дегеніміз не?
4.Ковалентті
полюссіз байланыс
5.Ковалентті полюсті
байланыс
Wordwall
платформасында тапсырма
орындайды. Коваленттік полюсті
және ковалентті полюссіз байланыстарды
жіктеу.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Презентация, түрлі түсті
асықтар
https://wordwall.net/ru/resource/
|
Сабақтың
ортасы
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы сұрақ-жауап
алу.
Бейнеролик арқылы
жаңа білімді игерту.
|
1.Иондар дегеніміз
не?
2.Катиондар
дегеніміз не?
3.Аниондар дегеніміз
не?
Иондық байланыс
тақырыбына бейнеролик қарау
|
«Асық» бағалау парағы арқылы
бағаланады: 1-балл
|
Тақырып бойынша интернет
желісін пайдаланып видеоролик
көру.
|
Жеке
жұмыс
|
Білім алушылар жеке жұмыс
жасайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын
орындайды.
|
Ұялы телефон арқылы
сілтемені басып https://learningapps.org/view28848751
берілген қосылыстарды
ковалентті және иондық байланыстарға
жіктейді
|
«Асық» бағалау парағы арқылы
бағаланады: 2-балл
|
https://learningapps.org/view28848751
|
Топтық
жұмыс
|
Алған білімді бекіту үшін
сыныпты үш топқа бөліп, тапсырма
беріледі.
|
1-топ:
NaF
молекулаларындағы иондық байланыстың түзілу механизмін айқыштар мен
нүктелер арқылы сипаттаңыз.
2-топ:
Мына қосылыстардың
молекулалық модельдерін құрастырыңыз:
H2O,
NH3,
O2,
H2,
CH4,
NaF.
3-топ:
Берілген диаграмманы
ермексаз арқылы электрондарын
толтырыңыз:
Натрий (2,8,1) және
Күкірт (2,8,6)
Әр топ өз жұмыстарымен ортаға
шығып бөліседі.
|
«Асық» бағалау парағы арқылы
топтар бірін-бірі бағалайды:
5-балл.
|
Постер, маркер, шарлар мен
өзекшелер, ермексаз
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
«Білім қоржыны»
арқылы сабаққа кері байланыс беруін
ұсынады.
Білім алушыларды
бағалайды.
|
Білім қоржынын таңдайды,
«жасыл»- бәрі түсінікті, «сары»- сұрағым бар,
«қызыл»-түсініксіз.
|
Бүгінгі сабақты қаншалықты
меңгергенін белгілейді.
|
Презентация
|