Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектеб
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Алгебра және анализ бастамалары ЖМБ
|
Бөлім: |
Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Алиева Г.А. |
|
|
Күні: |
18.11.2024ж. |
|
|
Сынып: 11 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Иррационал өрнектерді түрлендіру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.1.5 - иррационал өрнектерді түрлендіру үшін n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады. |
|
Оқулық. |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ түсіндіру. Анықтама. Егер алгебралық өрнекте түбірден құтылу немесе айнымалылардың тәуелділігіне байланысты рационал көрсеткіштерге шығару амалы орындалса, мұндай өрнектер иррационал өрнектер деп аталады.
Егер a > 0, b > 0, a2 > b болса, онда
теңдігі орындалады және бұл формуланы күрделі түбірлер формуласы деп атайды. Тапсырмалар орындау.
№1.
№2. №3. Өрнектің мәнін табыңдар.
№4. Қосымша С деңгейлі есеп: 1) Өрнекті ықшамда:
(10-7 2) Өрнекті ықшамда:
( |
Жаңа сабақты меңгереді. Мысалдарды жазады. Тапсырманы өз бетінше орындайды. |
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл. |
bilimland.kz |
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп. Рефлексия.
|
Үй жұмысын алады. Рефлексияны орындайды |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Иррационал өрнектерді түрлендіру. 11 сынып алгебра ҚМЖ 2 тоқсан ЖМБ
Иррационал өрнектерді түрлендіру. 11 сынып алгебра ҚМЖ 2 тоқсан ЖМБ
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектеб
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Алгебра және анализ бастамалары ЖМБ
|
Бөлім: |
Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Алиева Г.А. |
|
|
Күні: |
18.11.2024ж. |
|
|
Сынып: 11 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Иррационал өрнектерді түрлендіру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.1.5 - иррационал өрнектерді түрлендіру үшін n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады. |
|
Оқулық. |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ түсіндіру. Анықтама. Егер алгебралық өрнекте түбірден құтылу немесе айнымалылардың тәуелділігіне байланысты рационал көрсеткіштерге шығару амалы орындалса, мұндай өрнектер иррационал өрнектер деп аталады.
Егер a > 0, b > 0, a2 > b болса, онда
теңдігі орындалады және бұл формуланы күрделі түбірлер формуласы деп атайды. Тапсырмалар орындау.
№1.
№2. №3. Өрнектің мәнін табыңдар.
№4. Қосымша С деңгейлі есеп: 1) Өрнекті ықшамда:
(10-7 2) Өрнекті ықшамда:
( |
Жаңа сабақты меңгереді. Мысалдарды жазады. Тапсырманы өз бетінше орындайды. |
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл. |
bilimland.kz |
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп. Рефлексия.
|
Үй жұмысын алады. Рефлексияны орындайды |
|
|
шағым қалдыра аласыз

















