Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақстан тарихы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2В Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Күні: 06.12.2019 жыл

Сынып: 8 Е

Мектеп: ФМБ НЗМ Шымкент қаласы

Мұғалімнің аты-жөні: Жамелов Баглан Алтаевич

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы


Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Кәсіби даму

Диалогтық оқыту арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамыту

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.1.5 қазақ халқының отаршылдыққа қарсы азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

8.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Сабақ мақсаттары

қазақ халқының отаршылдыққа қарсы азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді

Бағалау критерийлері

  • қазақ халқының отаршылдыққа қарсы азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

  • ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді

Тілдік мақсаттар


Тілдік мақсат

халықтың отаршылдыққа қарсы азаттық күресінің себеп салдарын анықтап, маңыздылығына баға береді

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Отар, отаршылдық, казак, губернатор, әкімшілік басқару

шекара шебі , бекіністер шебі, ұлт-азаттық қозғалыс

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Негізгі өзгерістер...

Бұл оқиға/тұлға маңызды болды, өйткені...

Құндылықтарды дарыту


Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

Ашықтық, Ынтымақтастық, Құрмет

Жаһандық азаматтық

Тәуелсіздік қасиетті ұғым ұстанымын негізге ала отырып, патриотизмге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақтамен жұмыс

Бастапқы білім

ХVІІІ ғасырда басталған Ресей империясының отарлау саясатының мақсаттары мен алғашқы әрекеттерін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут




5 минут









Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Алдыңғы өтілген сабақпен байланыс орнату мақсатында «ЛОТО» ойынын ойнатамын.


Миға шабуыл: Көтеріліс басшылары Е. Пугачев, С. Датұлы, И. Тайманұлы, М. Өтемісұлы суреттерін интерактитвті тақтаға шығарып қойып, төмендегі сұрақтарды қоямын:

1. Бұл тұлғалардың не байланыстырады?

2. Олардың мақсаттары бірдей болды ма/ болмады ма? Себебі, .......

3. Бұл тұлғалар қазақ халқының құқықтарын, мүдделерін қорғай алды ма/ алмады ма? Себебі, .......


Оқушылар тақырыпты анықтағаннан кейін сыныпты сабақ мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстырамын.

Карточкалар




Презентация слайды












Презентация слайды

Сабақтың ортасы







15 минут














































10 минут











Зерттеу сұрағы:

  • Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?


Зерттеу және талдау

Т Оқушыларды үш топқа бөліп, мәтін таратып беремін. Берілген мәтінмен жұмыс жасап, нақты сұраққа жауап қарастырады.


1-ші топ: Көтерілістің алғышарттары, басталу себептері мен көтерілісшілердің мақсатын анықтау.

  • Көтерілістің 3-5 себептерін көрсету;

  • Көтерілісшілердің мақсатын сипаттау;

  • Көтеріліс болған аймақты картада дұрыс көрсетеді

  • Көтеріліс жетекшілерінің рөліне баға беру

Дескриптор:

-Көтерілістің 3-5 себептерін көрсетеді;

-Көтерілісшілердің мақсатын сипаттау;

-Көтеріліс болған аймақты картада дұрыс көрсетеді

- Көтеріліс жетекшілерінің рөліне баға береді


2-ші топ: Көтерілістің барысына талдау жасайды.

  • Көтерілісті кезеңдерге бөліп, диаграмма тұрғызады

  • Көтеріліс кезіндегі оқиғаларға хронология жасап, диаграммада көрсетеді;

  • Көтеріліс жетекшілерінің рөліне баға беру

Дескриптор:

-Көтерілісті кезеңдерге бөліп, диаграмма тұрғызады

-Көтеріліс кезіндегі оқиғаларға хронология жасап, диаграммада көрсетеді;

-Көтеріліс жетекшілерінің рөліне баға беру


4- 3-ші топ: Көтерілістің жеңілу себептері мен тарихи маңызын анықтау

  • Көтерілістің жеңілу себептерін анықтау;

  • Көтерілістің тарихи маңызын сипаттау;

  • Көтеріліс жетекшілерінің рөліне баға беру


Дескриптор:

-Көтерілістің жеңілу себептерін анықтау;

-Көтерілістің тарихи маңызын сипаттау;

-Көтеріліс жетекшілерінің рөліне баға беру


Т Мәтінмен жұмыстан кейін қорытынды шығару үшін:

Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді? Әр топтың лидерлері тұжырым түрінде қорытынды шығарады.


Топтарда үлгерімі жоғары оқушылар үлгерімі әлсіз оқушыларға қолдау көрсету арқылы дифференциация жүреді.


Т.Ж. Топтарға сабақты бекіту мақсатында «Миллион кімге бұйырады?» ойыны ойнатылады. Ойынның соңғы кезеңіне келген сәтте ұпайы ең аз топ ойыннан шығарылады. Ең көп ұпай жинаған топ сыйлықпен марапатталады.






Карточкалар таратуға болады немесе оқулықпен жұмыс жүргізіледі








































Презентация












Сабақтың соңы

5 минут


V. "Бес саусақ" әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі.


Бас бармақ – не үйрендім ? Маған не ұнады?

Балаң үйрек - Бүгін мен не жасадым және неге қол жеткіздім?

Ортан терек – Менің көңіл-күйім?

Шылдыр шүмек – Бүгін кімге көмектесе алдым?

Кішкене бөбек – Қандай қиындық болды, оны жеңе алдым ба?


Үйге тапсырма.

  • Әр топ бүгінге тақырыпқа шағын 3-5 минуттық видеоинтервью түсіреді.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы











Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі