Ислам дініндегі бағыттар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ислам дініндегі бағыттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Дінтану пәнінің мұғалімдеріне, күнделікті сабақ жоспарына
Материалдың қысқаша нұсқасы

Абишева Ләйлә Алмағанбетқызының

қысқа мерзімді жоспары


Күні:

Пәні: Зайырлылық және дінтану негіздері

Сабақ №16

Сыныбы: 9б

Тексерілді:

Сабақтың тақырыбы:

§17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы.

Жалпы мақсаты:

Оқушыларға Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) мен Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы жайында түсініктерін қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

1.Оқушылар Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) тарихын біледі

2. Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызымен таныс болады.

Негізгі идеясы:

Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы

7 модульдің қамтылуы

Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыдан

ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Қолданылатын материалдар:

АКТ, постер, фломастерлер.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Әдеби үйірме» , «Автор орындығы», Деңгейлік тапсырмалар, «Мухамор» ойыны, «Екі жұлдыз бір тілек».


Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі


Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Топқа бөлу

Кезекшінің мәліметі

Сергіту сәтін жасайды

Оқушылар (будда, христиан, ислам) сурет қиындылары бойынша үш топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын сұрау

«Кім жылдам» сұрақтары:

1.Мұхаммед пайғамбардың анасының аты?(Әмина)

2.Әкесінің есімі?(Абдолла)

3.Сүт анасының аты?(Халима)

4.Анасы қанша жасында қайтыс болған?

(3 жас)

5.Әкесі ше?(туғанына екі ай қалғанда)

6.Атасының есімі?(Әбдімүтәліб)

7.Әбу Тәліп қандай туысы?(немере ағасы)

8.Қанша жасынан бастап ерекше құбылысты сезе бастайды?(40 жас)

9.Әбу Бәкір кім?(сенімді серігі, пайғамбар ісін жалғастырушы)

10.Мұхаммед пайғамбар қай жылы қайтыс болды?(632 ж)

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша берілген «Кім жылдам» сұрақтарына жауап береді.

Үй тапсырмасын бекіту

Мәтіндік ақпарат

Оқушылар берілген тапсырмаға мәтіндік ақпарат береді

1-топ Мұсылманның бес парызы

2-топ Құран Кәрім

3-топ Зекет түрлері

Оқушылар берілген сұрақтарға топ болып, мәтіндік ақпарат береді


Жаңа сабақ

Оқушыларға §17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы атты тақырыбы түсіндіріледі


Кестемен жұмыс

мазхабтар

Негізін қалаушылар

жылы

Еңбектері






















Оқушылар жаңа сабақпен танысып болған соң, берілген кесте бойынша жұмыс жасайды.








Жаңа сабақты бекіту

Визуалды тапсырмалар

Оқушылар ислам дініндегі хадистерді бір оқып, жатқа айтып береді

1. Тәңір әйелдермен сыпайы сөйлесуді бұйырады, себебі әйел – анаңыз, әжеңіз, қызыңыз.

2. Кездескенде кім бірінші болып сәлем берсе, о ладам тәңір алдында  да, адам алдында да иманды адам. Иманның жақсысы – сабырлы және кеңпейілді болу.

3. Үш түрлі нәрсеге иманың кәміл болсын:садақа бергеннен ырысың ортаймайды; ақ, адал малың қолды болса, сабыр сақта; тіленшілікпен мал табуға кіріссең, тәңірдің сыйы бейшаралық болмақ.

4. Аш адамға көмек беріңдер. Аурудан хал сұраңдар. Қарызға батқан адамның қарызын өтеуге көмек беріңдер.

5.Мұсылмандардың өзара алты хұқы бар: сәлем беру мен алу, шақырса бару, ақыл-кеңес сұраса айту, ауырса көңіл сұрау, өлсе жаназасына қатысу.


Оқушылар ислам дініндегі хадистерді бір оқып, жатқа айтып береді


Жаңа сабақты қорытындылау

«5 минуттық эссе» әдісі. Әр оқушы «Ислам-бейбітшілік дін» атты тақырыпта 5 минуттық эссе жазады.

Оқушылар берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс жасайды

Үйге тапсырма

§17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы, оқу, қосымша мәліметтер жинақтау.

Оқушылар берілген тақырыпты оқып, түсінік айтып береді.

Бағалау

Формативті бағалау

«Кері байланыс»

Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады.

Рефлексия





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2019
1165
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі