Материалдар / Ислам дініндегі бағыттар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ислам дініндегі бағыттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Дінтану пәнінің мұғалімдеріне, күнделікті сабақ жоспарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
1091
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Абишева Ләйлә Алмағанбетқызының қысқа мерзімді жоспары

Күні: Пәні: Зайырлылық және дінтану негіздеріСабақ №16Сыныбы: Тексерілді:
Сабақтың тақырыбы:§17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы.
Жалпы мақсаты:Оқушыларға Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) мен Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы жайында түсініктерін қалыптастыру
Күтілетін нәтиже 1.Оқушылар Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) тарихын біледі2. Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызымен таныс болады.
Негізгі идеясы:Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы
7 модульдің қамтылуыЖас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыданойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Қолданылатын материалдар:АКТ, постер, фломастерлер.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:«Әдеби үйірме» , «Автор орындығы», Деңгейлік тапсырмалар, «Мухамор» ойыны, «Екі жұлдыз бір тілек».


Сабақтың барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесуПсихологиялық ахуалды қалыптастыру. Топқа бөлуКезекшінің мәліметіСергіту сәтін жасайдыОқушылар (будда, христиан, ислам) сурет қиындылары бойынша үш топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын сұрау«Кім жылдам» сұрақтары:1.Мұхаммед пайғамбардың анасының аты?(Әмина)2.Әкесінің есімі?(Абдолла)3.Сүт анасының аты?(Халима)4.Анасы қанша жасында қайтыс болған?(3 жас)5.Әкесі ше?(туғанына екі ай қалғанда) 6.Атасының есімі?(Әбдімүтәліб)7.Әбу Тәліп қандай туысы?(немере ағасы)8.Қанша жасынан бастап ерекше құбылысты сезе бастайды?(40 жас)9.Әбу Бәкір кім?(сенімді серігі, пайғамбар ісін жалғастырушы)10.Мұхаммед пайғамбар қай жылы қайтыс болды?(632 ж)Оқушылар үй тапсырмасы бойынша берілген «Кім жылдам» сұрақтарына жауап береді.
Үй тапсырмасын бекітуМәтіндік ақпаратОқушылар берілген тапсырмаға мәтіндік ақпарат береді1-топ Мұсылманның бес парызы2-топ Құран Кәрім3-топ Зекет түрлеріОқушылар берілген сұрақтарға топ болып, мәтіндік ақпарат береді

Жаңа сабақ Оқушыларға §17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы атты тақырыбы түсіндіріледі

Кестемен жұмыс

Оқушылар жаңа сабақпен танысып болған соң, берілген кесте бойынша жұмыс жасайды.













Жаңа сабақты бекітуВизуалды тапсырмаларОқушылар ислам дініндегі хадистерді бір оқып, жатқа айтып береді1. Тәңір әйелдермен сыпайы сөйлесуді бұйырады, себебі әйел – анаңыз, әжеңіз, қызыңыз.2. Кездескенде кім бірінші болып сәлем берсе, о ладам тәңір алдында  да, адам алдында да иманды адам. Иманның жақсысы – сабырлы және кеңпейілді болу.3. Үш түрлі нәрсеге иманың кәміл болсын:садақа бергеннен ырысың ортаймайды; ақ, адал малың қолды болса, сабыр сақта; тіленшілікпен мал табуға кіріссең, тәңірдің сыйы бейшаралық болмақ.4. Аш адамға көмек беріңдер. Аурудан хал сұраңдар. Қарызға батқан адамның қарызын өтеуге көмек беріңдер.5.Мұсылмандардың өзара алты хұқы бар: сәлем беру мен алу, шақырса бару, ақыл-кеңес сұраса айту, ауырса көңіл сұрау, өлсе жаназасына қатысу.

Оқушылар ислам дініндегі хадистерді бір оқып, жатқа айтып береді

Жаңа сабақты қорытындылау«5 минуттық эссе» әдісі. Әр оқушы «Ислам-бейбітшілік дін» атты тақырыпта 5 минуттық эссе жазады.Оқушылар берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс жасайды
Үйге тапсырма§17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы, оқу, қосымша мәліметтер жинақтау.Оқушылар берілген тақырыпты оқып, түсінік айтып береді.
Бағалау Формативті бағалау «Кері байланыс»Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады.
Рефлексия



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!