Абишева Ләйлә Алмағанбетқызының
қысқа мерзімді жоспары
|
Күні: |
Пәні: Зайырлылық және дінтану негіздері |
Сабақ №16 |
Сыныбы: 9б |
Тексерілді: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы. |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушыларға Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) мен Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы жайында түсініктерін қалыптастыру |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
1.Оқушылар Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) тарихын біледі 2. Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызымен таныс болады. |
|||
|
Негізгі идеясы: |
Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы |
|||
|
7 модульдің қамтылуы |
Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
|||
|
Қолданылатын материалдар: |
АКТ, постер, фломастерлер. |
|||
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
«Әдеби үйірме» , «Автор орындығы», Деңгейлік тапсырмалар, «Мухамор» ойыны, «Екі жұлдыз бір тілек». |
|||
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен сәлемдесу Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Топқа бөлу |
Кезекшінің мәліметі Сергіту сәтін жасайды Оқушылар (будда, христиан, ислам) сурет қиындылары бойынша үш топқа бөлінеді. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Кім жылдам» сұрақтары: 1.Мұхаммед пайғамбардың анасының аты?(Әмина) 2.Әкесінің есімі?(Абдолла) 3.Сүт анасының аты?(Халима) 4.Анасы қанша жасында қайтыс болған? (3 жас) 5.Әкесі ше?(туғанына екі ай қалғанда) 6.Атасының есімі?(Әбдімүтәліб) 7.Әбу Тәліп қандай туысы?(немере ағасы) 8.Қанша жасынан бастап ерекше құбылысты сезе бастайды?(40 жас) 9.Әбу Бәкір кім?(сенімді серігі, пайғамбар ісін жалғастырушы) 10.Мұхаммед пайғамбар қай жылы қайтыс болды?(632 ж) |
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша берілген «Кім жылдам» сұрақтарына жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын бекіту |
Мәтіндік ақпарат Оқушылар берілген тапсырмаға мәтіндік ақпарат береді 1-топ Мұсылманның бес парызы 2-топ Құран Кәрім 3-топ Зекет түрлері |
Оқушылар берілген сұрақтарға топ болып, мәтіндік ақпарат береді |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқушыларға §17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы атты тақырыбы түсіндіріледі Кестемен жұмыс
|
Оқушылар жаңа сабақпен танысып болған соң, берілген кесте бойынша жұмыс жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты бекіту |
Визуалды тапсырмалар Оқушылар ислам дініндегі хадистерді бір оқып, жатқа айтып береді 1. Тәңір әйелдермен сыпайы сөйлесуді бұйырады, себебі әйел – анаңыз, әжеңіз, қызыңыз. 2. Кездескенде кім бірінші болып сәлем берсе, о ладам тәңір алдында да, адам алдында да иманды адам. Иманның жақсысы – сабырлы және кеңпейілді болу. 3. Үш түрлі нәрсеге иманың кәміл болсын:садақа бергеннен ырысың ортаймайды; ақ, адал малың қолды болса, сабыр сақта; тіленшілікпен мал табуға кіріссең, тәңірдің сыйы бейшаралық болмақ. 4. Аш адамға көмек беріңдер. Аурудан хал сұраңдар. Қарызға батқан адамның қарызын өтеуге көмек беріңдер. 5.Мұсылмандардың өзара алты хұқы бар: сәлем беру мен алу, шақырса бару, ақыл-кеңес сұраса айту, ауырса көңіл сұрау, өлсе жаназасына қатысу. |
Оқушылар ислам дініндегі хадистерді бір оқып, жатқа айтып береді |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты қорытындылау |
«5 минуттық эссе» әдісі. Әр оқушы «Ислам-бейбітшілік дін» атты тақырыпта 5 минуттық эссе жазады. |
Оқушылар берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс жасайды |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы, оқу, қосымша мәліметтер жинақтау. |
Оқушылар берілген тақырыпты оқып, түсінік айтып береді. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Формативті бағалау «Кері байланыс» |
Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ислам дініндегі бағыттар
Ислам дініндегі бағыттар
Абишева Ләйлә Алмағанбетқызының
қысқа мерзімді жоспары
|
Күні: |
Пәні: Зайырлылық және дінтану негіздері |
Сабақ №16 |
Сыныбы: 9б |
Тексерілді: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы. |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушыларға Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) мен Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы жайында түсініктерін қалыптастыру |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
1.Оқушылар Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) тарихын біледі 2. Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызымен таныс болады. |
|||
|
Негізгі идеясы: |
Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы |
|||
|
7 модульдің қамтылуы |
Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
|||
|
Қолданылатын материалдар: |
АКТ, постер, фломастерлер. |
|||
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
«Әдеби үйірме» , «Автор орындығы», Деңгейлік тапсырмалар, «Мухамор» ойыны, «Екі жұлдыз бір тілек». |
|||
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен сәлемдесу Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Топқа бөлу |
Кезекшінің мәліметі Сергіту сәтін жасайды Оқушылар (будда, христиан, ислам) сурет қиындылары бойынша үш топқа бөлінеді. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Кім жылдам» сұрақтары: 1.Мұхаммед пайғамбардың анасының аты?(Әмина) 2.Әкесінің есімі?(Абдолла) 3.Сүт анасының аты?(Халима) 4.Анасы қанша жасында қайтыс болған? (3 жас) 5.Әкесі ше?(туғанына екі ай қалғанда) 6.Атасының есімі?(Әбдімүтәліб) 7.Әбу Тәліп қандай туысы?(немере ағасы) 8.Қанша жасынан бастап ерекше құбылысты сезе бастайды?(40 жас) 9.Әбу Бәкір кім?(сенімді серігі, пайғамбар ісін жалғастырушы) 10.Мұхаммед пайғамбар қай жылы қайтыс болды?(632 ж) |
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша берілген «Кім жылдам» сұрақтарына жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын бекіту |
Мәтіндік ақпарат Оқушылар берілген тапсырмаға мәтіндік ақпарат береді 1-топ Мұсылманның бес парызы 2-топ Құран Кәрім 3-топ Зекет түрлері |
Оқушылар берілген сұрақтарға топ болып, мәтіндік ақпарат береді |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқушыларға §17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы атты тақырыбы түсіндіріледі Кестемен жұмыс
|
Оқушылар жаңа сабақпен танысып болған соң, берілген кесте бойынша жұмыс жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты бекіту |
Визуалды тапсырмалар Оқушылар ислам дініндегі хадистерді бір оқып, жатқа айтып береді 1. Тәңір әйелдермен сыпайы сөйлесуді бұйырады, себебі әйел – анаңыз, әжеңіз, қызыңыз. 2. Кездескенде кім бірінші болып сәлем берсе, о ладам тәңір алдында да, адам алдында да иманды адам. Иманның жақсысы – сабырлы және кеңпейілді болу. 3. Үш түрлі нәрсеге иманың кәміл болсын:садақа бергеннен ырысың ортаймайды; ақ, адал малың қолды болса, сабыр сақта; тіленшілікпен мал табуға кіріссең, тәңірдің сыйы бейшаралық болмақ. 4. Аш адамға көмек беріңдер. Аурудан хал сұраңдар. Қарызға батқан адамның қарызын өтеуге көмек беріңдер. 5.Мұсылмандардың өзара алты хұқы бар: сәлем беру мен алу, шақырса бару, ақыл-кеңес сұраса айту, ауырса көңіл сұрау, өлсе жаназасына қатысу. |
Оқушылар ислам дініндегі хадистерді бір оқып, жатқа айтып береді |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты қорытындылау |
«5 минуттық эссе» әдісі. Әр оқушы «Ислам-бейбітшілік дін» атты тақырыпта 5 минуттық эссе жазады. |
Оқушылар берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс жасайды |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§17. Ислам дініндегі бағыттар. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар). Ханафи құқықтық мектебінің ерекшеліктері мен маңызы, оқу, қосымша мәліметтер жинақтау. |
Оқушылар берілген тақырыпты оқып, түсінік айтып береді. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Формативті бағалау «Кері байланыс» |
Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
|
|
шағым қалдыра аласыз













