Іштей және сырттай сызылған конустар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Іштей және сырттай сызылған конустар

Материал туралы қысқаша түсінік
Іштей және сырттай сызылған конустар тақырыбын үйрену және есеп шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Іштей және сырттай сызылған конустар

Мектеп:№6

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Омаралиева

Сынып:11

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады.

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.








Тілдік мақсат

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.


Құндылықтарды дамыту

Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты - бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы, латын әліпбиіне көшу, «100 жаңа оқулық» аясында патриоттыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»


Қорада тауықтар мен қояндар бар. Олардың барлығы 15 бас, 50 аяқ болса, неше тауық, неше қоян бар?



Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

20 минут

Қайталау сұрақтары; ия-жоқ стратегиясы: (6 минут)

1. Цилиндр деген көпжаққа жатады.


Shape1

Қазақша

Русский

English

Конус

Конус

Cone

Сфера

Сфера

Sphere

Цилиндр

Цилиндр

Cylinder

Табаны

основания

Base

Ось

Ось

Axis

Осьтік қима

Осевое сечение

Axial section

Аудан

Площадь

Area

Жасаушы

Образующая

Slant height




  1. Көлбеу және тік дөңгелек цилиндрлер болады.

  2. Цилиндрдің бүйір бетінің ауданының формуласы S=2πRh

  3. Цилиндрдің жазбасы үшбұрыш, трапеция.

  4. Дөңгелектің ауданы S=2πR²

  5. Цилиндрдің толық бетінің ауданы S=2πR(h+R)

  6. Дұрыс көпжақтар


  1. Цилиндрді жазықтықпен қиғанда тіктөртбұрыш, дөңгелек, эллипс пайда болады.

  2. Тік цилиндрдің биіктігі жасаушысына тең.

10.Шеңбердің ұзындығы C=2πR формуласымен есептеледі

11.Жауаптары:

1. - ; 2. +; 3. +; 4. -; 5. -; 6. +; 7. -; 8.

-; 9. +; 10. +

Қызығушылығын ояту жаңа тақырыпты анықтау : Қазір балалар бізге Гүлмира сөзжұмбақ құрастырып әкелді. Екі топ болып сөзжұмбақты шешейік - сөзжұмбақ шешу: (2минут)




1



д

ө

ң

г

е

л

е

к


2

о

қ

т

а





3

ц

и

л

и

н

д

р





4

р

а

д

и

у

с


5

э

л

л

и

п

с




1. Цилиндрдің табандырында жататын фигура қалай аталады? дөңгелек



  1. Цилиндр сөзін грек тілінен аударғанда қандай мағына білдіреді?оқтау

  2. Тік төртбұрышты оның қабырғаларының бірінен айналдырғанда шығатын фигура... цилиндр

  3. Шеңбердің центрін шеңбер нүктесімен қосатын кесінді. радиус

  4. Цилиндрді жазықтықпен қиғанда қандай фигура пайда болады?эллипс

Жаңа сабақты түсіндіру: сөзжұмбағымыздың тірек сөзі конус болып шықты. Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : Тік дөңгелек конус, оның элементтері.

Конустың жазықтықпен қималары. Сызығышты бір катетінен айналдырып көрсету. Элементтерін айту.


«Бізді қоршаған орта - ол толығымен геометрия» А.Д. Александров

Клоунға бола аласың бас киім,

Тіп – тік болып тұра аласың тас түйін. Бір катеттен айналғанда үшбұрыш, Конус болып қаланады басты үйің.


Көрнекі түрде тақта мен макеттерді пайдалану арқылы түсіндіру. 7 минут



КОНУС

КОНУС АЙНАЛУ ДЕНЕСІ

ТІК БҰРЫШТЫ ҮШБҰРЫШТЫ КАТЕТІНЕН

АЙНАЛДЫРҒАНДА ШЫҒАТЫН ФИГУРА КОНУС ДЕП АТАЛАДЫ

А АОВ - тік бұрышты үшбұрыш

Н, r- катет , l - гипотенуза

Н


О r В




КОНУСТЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІ

КОНУСТЫҢ ТӨБЕСІНЕН ТАБАН ЖАЗЫҚТЫҒЫНА ТҮСІРІЛГЕН ПЕРПЕНДИКУЛЯР- КОНУСТЫҢ БИІКТІГІ

ТІК КОНУСТЫҢ ОСІ МЕН БИІКТІГІ БЕТТЕСЕДІ


- жасаушысы

Н – биікткгі

Н R- табан радиусы, конустың радиусы



О

r










Конустың жазықтықпен қимасы

Екі жасаушы және Конусың осі арқылы Оське перпендикуляр табанының хордасы өтетін қима – осьтік және перпендикуляр арқылы өтетін қима қима емес

жазықтықтармен

қию,









Тең бүйірлі үшбұрыш : Тең бүйірлі үшбұрыш : бүйір Эллипс, бүйір қабырғалары– қабырғалары– жасаушылар, дөңгелек жасаушылар, табаны – табаны конустың диаметрі.

табан шеңберінің Егер үшбұрыш тең қабырғалы хордасы болса конус тең қабырғалы деп

аталады.






Жанама жазықтық Жасаушысы арқылы өтіп, осьтік қимаға перпендикуляр болатын жазықтық














Конустың түрлері






Көлбеу конус Тік дөңгелек конус Қиық конус


Топпен жұмыс

15 минут

Оқулықпен жұмыс






Соңы

5 минут

Сабақты бекіту Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек ...» әдісі Үйге тапсырма: №198-200



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2018
1062
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі