Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
9.1.3.8 іштей
сызылған үшбұрыштың ауданын ( – үшбұрыштың
қабырғалары, – сырттай сызылған
шеңбер радиусы) және сырттай сызылған көпбұрыштың ауданының
( мұндағы – іштей сызылған шеңбер
радиусы, көпбұрыштың жарты
периметрi) формуларын біледі және
қолданады
|
5
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Іштей сызылған үшбұрыш пен сырттай сызылған
көпбұрыштың аудандары тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-шеңберге іштей сызылған үшбұрыш ауданының
формуласы.
-шеңберге іштей сызылған үшбұрыш ауданының
формуласын есептер шығаруда
қолдану.
Үйге тапсырмасын
тексеру. Өтілген тақырып тапсырмаларын
тексеру
Бағалау: Ауызша
бағалау.
|
Амандасады, тақырыпты
жазады.
Сұрақтарға жауап
береді
|

|
Оқу құралдары; оқулық;
тақта; .
|
20
минут
|
Бекіту тапсырмасы
|


1-тапсырма. Көпбұрыштың периметрін 14
см
шеңберге сырттай сызылған көпбұрыштың
ауданы 32 см2. Шеңбердің радиусын
табыңдар.
2-
тапсырма.
Үшбұрыштың қабырғалары 5, 5,
8. Оған сырттай сызылған шеңбердің радуисын
табыңдар.
3-
тапсырма.
Тік бұрышты үшбұрыштың
катеттері 3см, 4 см. Оған сырттай сызылған шеңбердің радуисын
табыңдар.
Жеке
жұмыс:
-
Радиусы 3 дм
шеңберге сырттай сызылған көпбұрыштың
ауданы 60 дм2. Көпбұрыштың периметрін
табыңдар
|
Оқушылар есептің сызбасын
сызады.
үшбұрыштың белгісіз
элементтерін анықтайды,
есептің шешімін
табады
Оқулықтан есеп
шығарады.
Білім алушы дескрипторға
сәйкес тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор:
-Үшбұрыштың
қабырғаларын табады
- синустар теоремасын
қолданады
дескриптор:
Есептің шартына
байланысты теореманы дұрыс
таңдайды;
Формуланы дұрыс
жазады;
Белгісіз шаманы
табады;
Жауабын
жазады.
ҚБ:

-Тақырыпқа қатысты есептерді
талдайды.
|
Слайд
Жалпы білім беретін мектептің
9–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары: В.А.Смирнов,
Е.А.Тұяқов
Алматы «Мектеп» баспасы 2019
жыл
Интернет
ресурстары
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-шеңберге іштей сызылған
үшбұрыш ауданының формуласы.
-шеңберге іштей сызылған үшбұрыш ауданының
формуласын есептер шығаруда
қолдану.
Кері байланыс:
«Басбармақ»
Рефлексия:
- нені білдім, нені
үйрендім
- нені толық
түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру
қажет
Үйге тапсырма. №11,
№12.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықта
Кері байланыс жасайды.
|

|
Оқу құралдары; оқулық;
тақта;
Презентация
|