|
Сабақ : Италия |
Мектеп: Айнабұлақ ЖББНМ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:Габбасоа Н.Х. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
Италияның соғыстан кейінгі жағдайы және республиканың құрылуы жөнінде білім беру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
А. Италиядағы демократия мен республикалық тәртіпті қайта қалпына келтіруге қандай саяси күштер қатысқандығын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
В. Италияның әлеуметтік-экономикалық дамуының ерекшеліктерін айқындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
С. Не себептен Италиядағы Орталықшылдар бағыты саяси тұрақтылықтың негізі болғандығын айтады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Берілген сұрақтар бойынша топ ішінде талқылайды |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сөздермен жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша оқуға арналған материалдары оқып талдайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым) |
||||||||||||||||||||||||||||
|
«Экономикалық ғажаптың» себептері неде? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа таныс емес сөздердің мағынасын ашып жазу |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
ГФР және Италияның 1950 жылдардағы дамуының «экономикалық ғажаптың» себептерін салыстырады |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) |
Формативті бағалау (ОҮБ) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы
|
Кіріспе. Таныстырылым Ұйымдастыру. Үй тапсырмасын тексеру Тест сұрақтары 1. Германияның ақша реформасы қай жылы болды? А) 1946 ж Ә) 1947 ж Б) 1948 ж 2. Германдық «экономикалық ғажаптың» алғышарттық негізі : А) өндіріске жаңа техника енгізу Ә) ауыр өнекәсіпті дамыту Б) «Маршалл жоспары бойынша АҚШ тан көмек алу. 3. Германия Г.Кольдің басқару кезеңінде әлемде екінші орынға шықты: А) жылдық ішкі өнім өндірудің көлемі бойынша Ә) ғылыми жаңалықтарды енгізуде Б) кен байлықтарын игеру жағынан 4. «Темір канцлер» деп кімді атады? А) Г.Коль Ә) В.Брандт ж Б) Г.Шмидт 5. 1961 ж 13-14 тамызында: А) Берлин қабырғасы тұрғызылды Ә) Германияны біріктіру басталды Б) Германия екіге бөлінді 6. Қай жылдың 9 қарашасында «Берлин қабырғасы» қиратылды? А) 1988 ж Ә) 1989 ж Б) 1990 ж 7. ГФР мен жақындасу үшін Бірлестік келісімшартының жоспарын жариялады: А) Г.Коль Ә) Ханс Модров Б) Г.Шмидт 8. Екі Германияның бірігуі қашан іске асырылды? А) 1990 ж 3 мамыр Ә) 1990 ж 3 қазан Б) 1990 ж 3 қыркүйек 9. Біріккен Германияны басқаруды өз қолында ұстады: А) Г. Шредер Ә) Г.Коль Б) Г.Шмидт 10. ГФР Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін мойындап, дипломатиялық қатынас орнатқан кез: А) 1991 ж Ә) 1992 ж Б) 1993 ж Дұрыс жауаптары: 1- б, 2- а, 3-ә, 4- б,5-а 6-ә, 7-ә, 8-ә, 9-ә, 10-а. Үй тапсырмасын тексерген соң сыныпты Италияның туының түсі бойынша жасыл, ақ, қызыл түстерге бөлу және төртінші топ Италияның туы болып бөлінеді, осы топ тапсырмалар бойынша қорытынды жасап отырады. Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
Негізгі бөлім «Италия» жөнінде жалпы сипаттама беретін бейнеролик көрсету. Содан соң топтарға тапсырма беру. 1-ші топ: 1946 ж 2 маусымында өткен референдумда халық қандай мемлекеттік құрылысты таңдады? 2-ші топ: Жаңа Конституцияны дайындауға өз үлестерін қосқан партияларды атаңдар және Конституция қашан күшіне енгізілді? 3-ші топ : ХДП жетекшісі де Гаспери құрған төрт партия үкіметінің құрамындағы партияларды атаңдар. 4-ші топ. Берілген жауаптар бойынша қорытындылайды. 2-жұмыс. Сызбаны толтыр. Құрамындағы жерлерді картадан белгіле. Топтың барлығына бірдей тапсырма.
Үш басты моделі Құрамындағы жерлер Бейімделген өндіріс түрлері
Даму ерекшеліктері
3-жұмыс. Кестені толтырыңдар
4-жұмыс: Сәйкестендіру.
|
Қолпаштау, мадақтау
Бағдаршам
Критерий арқылы«екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Бағдаршам әдісі
|
Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы
|
Бекіту (табыс критерийіне қайта оралды). 5-жұмыс: ГФР және Италияның 1950 жылдардағы «экономикалық ғажап» себептерін саластырыңдар. «Венн диаграммасы» арқылы.
Бағалау Үйге тапсырма Италия жөнінде қосымша материал алып келу, Рефлексия (кері байланыс) «Баспалдақ» әдісі арқылы |
|
Кері байланыс парақшалары |
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Италия Сабақ жоспары
Италия Сабақ жоспары
|
Сабақ : Италия |
Мектеп: Айнабұлақ ЖББНМ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:Габбасоа Н.Х. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
Италияның соғыстан кейінгі жағдайы және республиканың құрылуы жөнінде білім беру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
А. Италиядағы демократия мен республикалық тәртіпті қайта қалпына келтіруге қандай саяси күштер қатысқандығын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
В. Италияның әлеуметтік-экономикалық дамуының ерекшеліктерін айқындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
С. Не себептен Италиядағы Орталықшылдар бағыты саяси тұрақтылықтың негізі болғандығын айтады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Берілген сұрақтар бойынша топ ішінде талқылайды |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сөздермен жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша оқуға арналған материалдары оқып талдайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым) |
||||||||||||||||||||||||||||
|
«Экономикалық ғажаптың» себептері неде? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа таныс емес сөздердің мағынасын ашып жазу |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
ГФР және Италияның 1950 жылдардағы дамуының «экономикалық ғажаптың» себептерін салыстырады |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) |
Формативті бағалау (ОҮБ) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы
|
Кіріспе. Таныстырылым Ұйымдастыру. Үй тапсырмасын тексеру Тест сұрақтары 1. Германияның ақша реформасы қай жылы болды? А) 1946 ж Ә) 1947 ж Б) 1948 ж 2. Германдық «экономикалық ғажаптың» алғышарттық негізі : А) өндіріске жаңа техника енгізу Ә) ауыр өнекәсіпті дамыту Б) «Маршалл жоспары бойынша АҚШ тан көмек алу. 3. Германия Г.Кольдің басқару кезеңінде әлемде екінші орынға шықты: А) жылдық ішкі өнім өндірудің көлемі бойынша Ә) ғылыми жаңалықтарды енгізуде Б) кен байлықтарын игеру жағынан 4. «Темір канцлер» деп кімді атады? А) Г.Коль Ә) В.Брандт ж Б) Г.Шмидт 5. 1961 ж 13-14 тамызында: А) Берлин қабырғасы тұрғызылды Ә) Германияны біріктіру басталды Б) Германия екіге бөлінді 6. Қай жылдың 9 қарашасында «Берлин қабырғасы» қиратылды? А) 1988 ж Ә) 1989 ж Б) 1990 ж 7. ГФР мен жақындасу үшін Бірлестік келісімшартының жоспарын жариялады: А) Г.Коль Ә) Ханс Модров Б) Г.Шмидт 8. Екі Германияның бірігуі қашан іске асырылды? А) 1990 ж 3 мамыр Ә) 1990 ж 3 қазан Б) 1990 ж 3 қыркүйек 9. Біріккен Германияны басқаруды өз қолында ұстады: А) Г. Шредер Ә) Г.Коль Б) Г.Шмидт 10. ГФР Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін мойындап, дипломатиялық қатынас орнатқан кез: А) 1991 ж Ә) 1992 ж Б) 1993 ж Дұрыс жауаптары: 1- б, 2- а, 3-ә, 4- б,5-а 6-ә, 7-ә, 8-ә, 9-ә, 10-а. Үй тапсырмасын тексерген соң сыныпты Италияның туының түсі бойынша жасыл, ақ, қызыл түстерге бөлу және төртінші топ Италияның туы болып бөлінеді, осы топ тапсырмалар бойынша қорытынды жасап отырады. Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
Негізгі бөлім «Италия» жөнінде жалпы сипаттама беретін бейнеролик көрсету. Содан соң топтарға тапсырма беру. 1-ші топ: 1946 ж 2 маусымында өткен референдумда халық қандай мемлекеттік құрылысты таңдады? 2-ші топ: Жаңа Конституцияны дайындауға өз үлестерін қосқан партияларды атаңдар және Конституция қашан күшіне енгізілді? 3-ші топ : ХДП жетекшісі де Гаспери құрған төрт партия үкіметінің құрамындағы партияларды атаңдар. 4-ші топ. Берілген жауаптар бойынша қорытындылайды. 2-жұмыс. Сызбаны толтыр. Құрамындағы жерлерді картадан белгіле. Топтың барлығына бірдей тапсырма.
Үш басты моделі Құрамындағы жерлер Бейімделген өндіріс түрлері
Даму ерекшеліктері
3-жұмыс. Кестені толтырыңдар
4-жұмыс: Сәйкестендіру.
|
Қолпаштау, мадақтау
Бағдаршам
Критерий арқылы«екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Бағдаршам әдісі
|
Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы
|
Бекіту (табыс критерийіне қайта оралды). 5-жұмыс: ГФР және Италияның 1950 жылдардағы «экономикалық ғажап» себептерін саластырыңдар. «Венн диаграммасы» арқылы.
Бағалау Үйге тапсырма Италия жөнінде қосымша материал алып келу, Рефлексия (кері байланыс) «Баспалдақ» әдісі арқылы |
|
Кері байланыс парақшалары |
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













