Изомерия түрлері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Изомерия түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Изомерия түрлері ЖМБ бағытына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы








«Таңбалытас орта мектебі МДШО» КММ

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Изомерия түрлері.

Бөлім:

10.3 E Органикалық химияға кіріспе

Педагогтің аты-жөні:

Алахаева Л.Ж

Күні:


Сыныбы: 10 Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Изомерия түрлері.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.2.6 изомерия түрлерін атау және изомерлер формулаларын құрастыру: құрылымдық, байланыстың орны бойынша, функционалдық топтар және классаралық изомерлер

Сабақтың мақсаты:


изомерия түрлерін атайды

изомерлер формулаларын құрастырады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

2 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастарады.

Амандасады

Кезекші рапорт береді

Мадақтау

Оқулық, жұмыс дәптері


Жаңа сабаққа кіріспе

3 мин

(Ұ) «Адасқан әріптер» әдісі арқылы тақырыпты ашу.


КОЛБА

БОКАЛ


«Суреттер сөйлейді» әдісі


Құрастырған сөздер бойынша мұғалім оқушыларға жетелеуіші сұрақтар қояды.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Берілген сөзден жаңа сөз құрастырады



Бал және қантды салыстырады. Айырмашылығын және ұқсастығын жазады.


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Презентация


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу 10 мин.

Теориялық білімді тексеру «Кластер» әдісі

арқылы алдынғы сабақта алған білімдерін пысықтап алу

Кластер бойынша оқушылар ақпарат береді

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Берілген әр мәліметке 1 карточкадан беріледі

Презентация

Топтық жұмыс


7 мин

«Алтын және күміс» әдісі арқылы топқа бірікеді

Топтық жұмыс. «Сәйкестендіру кестесі»


Берілген мысалдарды изомер түрлерімен сәйкестендіру

Оқушылар топ ішінде тапсырманы тәлқылайды. Мысалдарды изомерия түрлерімен сәйкестендіреді



ЕББҚ оқушыға қолдау көрсетіледі

Дескриптор

1.Қанқа изомерия мысалын анықтайды

2.Функционалдық топтық орны бойынша мысалын табады

3.Класаралық изомерлену бойынша мысалын табады

4.Цис-транс изомерлену бойынша мысалын табады

5.Еселік байланыс байынша мысалын табады


КБ: Топ мүшелері дескриптор бойынша бір-біріне кері байланыс айтады

А 4 қағазы

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Жеке жұмыс


10 мин

« Кім жылдам» әдісі

ЕББҚ тапсырмасы

Пентан молекуласын 3 изомерін моделін құрастыр

С5Н12-пентан

СН3-СН2-СН2-СН2-СН3

СН3

/

СН3-СН2-СН2-СН3



СН3

/

СН3-СН-СН3

\

СН3



Атом шарлары, таяқшалар көмегінде бутаның изомерлерін құрастыр



Дескриптор:

1.Пентан молекуласын

құрастырады-1 б

2.Изопентан молекуласын моделін құрастырады-1 б

3.2диметил пропан молекуласын моделін құрастырады-1 б



КБ:Мадақтау


Презентация

10-сынып оқулығы.

Атом шарлары

Таяқшалар


Жеке жұмыс


10 мин

ҚБ тапсырмасы

Гептанның және мүмкін болатын 6 изомерін құрылымдық формулаларын құрастырыр.

С7Н16-гептан


ЕББҚ оқушыға қолдау көрсетіп отырады

Гептанның формуласын және изомерлерін жазады



ЕББҚ оқушы тек гептанның формуласын жазады

Дескриптор

1.Гептан молекуласынның құрылымдық формуласын құрастырады-1 б

2. Гептанның 6 изомерін құрылымдық формуласын құрастырады-6 б



КБ: Мадақтау

Презентация

Жұмыс дәптері

Оқулық

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.

«БББ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі