Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастан 9-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастан 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыға жақсы материялдар болды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 1-сабақ.

Бөлім:

І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Қуанышбай Ерлан Қуанышбайұлы

Күні:

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасай алады. Поэтикалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут







5 минут















Сабақтың ортасы

10 минут





















































7 минут

















10 минут





Сабақтың аяқталуы

5 минут

1.Сәлемдесу

2. Психологиялық ахуал

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы
Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.

Ой түрткі

1. Ел басқарған әкім болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болу қажет деп ойлайсыңдар?

1-топ: Әділ болу үшін не істеу керек?

2-топ: Ақылды, зерек адам елді жалғыз өзі басқара ала ма?

3-топ: Қандай адамдар билік жүргізе алмайды?

1-тапсырма:

Ж.Баласағұнның «ақыл, білім, білік, дағды» ұғымдарына қандай анықтамалар бергенін жалғастырыңдар:

Білім

Білік

Дағды

«Білім –інжу, түбінде -анық, қойма сан»; «Ақыл- шырақ , қара түнді ашатын, білім –жарық, нұрын саған шашатын»; «Білім –байлық , азаймас һәм жоғалмас, еш қарақшы, ұрыға да тоналмас!»

«Ақыл қайда болса, ұлылық толады, білім кімде болса, сол білікті болады»;

«Біліктіні тыңда, ақылдың бұлағы, білімді сөз –шырын, жанның құнары»;

«Білік мәнін біл, не дейді білген ер: білім білсең, бәле жүрмес іргеден».

«Білік берді – адам бүгін жетілді, ақыл берді- талай түйін шешілді»; «Оқу-тоқу берер – білім, парасат, оның бәрі ақыл емес, қарасақ».





2-тапсырма:

Жұптық жұмыс:

Оқиғаның басталуы _____________

Оқиғаның дамуы________________

Оқиғаның байланысуы __________

Оқиғаның шиеленісуі __________

Оқиғаның шарықтау шегі _______

Оқиғаның шешімі ____________

3-тапсырма:

Жеке жұмыс:

Ж.Баласағұнның

адам бойындағы жағымды-жағымсыз қасиеттері туралы ойын жазыңыз.

Адал достық пен амал достықтың сипаты қандай?

Ақыл-білім туралы не айтылды?

Тіл туралы не деді?







1.Жүсіп Баласағұн жайлы не білесіңдер?

2. «Құтты білік» шығармасының кейіпкерлері туралы не айтар едің?

3. Құтты білік» шығармасы кімге арналған?

4.Үзіндіде адамның қандай қасиеттері болады?

Үйге: 4 - тапсырма



Ойтаразы

Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?



Психологиялық ахуал

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы
- Жүргізуші: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем
алыңдар:
- Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;
- Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;
- Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;
- Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді





Ж.Баласағұнның «ақыл, білім, білік, дағды» ұғымдарына қандай анықтамалар бергенін жалғастырады. Сызбаны салыстырады.













































Шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды













Сызбаны толтырады. Ақын ойын талдап көрсетеді. Достықты сипаттап, ақыл-білім туралы ой айтады. шығарма сюжетіндегі тіл туралы ойды жазады.









Сұрақтарға жауап береді.















Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды.

Оқушылардың психологиялық ахуалы қалыптасады.





Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!



Дескриптор

Білім алушы

-ақын ойын талдайды;

- достықты сипаттайды;

-ақыл-білім туралы ой айтады;

-шығарма сюжетіндегі тіл туралы ойды жазады.




Берілген тапсырмалар

дың барлығын

жетон арқылы бағалау





Рисунок 2









Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл





Қалыптастырушы бағалауға арналған



тапсырма

лар жинағы

9-сынып





































Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.10.2025
57
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі