Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Білімді, тәрбиелі болу туралы идеялар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Білімді, тәрбиелі болу туралы идеялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Білімді, тәрбиелі болу туралы идеялар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

І тарау. Атадан қалған асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

8.09.25

Сынып: 9 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Білімді, тәрбиелі болу туралы идеялар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақтың мақсаты:

Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

5минут

Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту.

«Ой шақыру» сұрағы:«Билік пен әділдік қатар жүргенде қоғамда қандай өзгеріс болады деп ойлайсың?»

-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

Оқулық, топтама

Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту



5минут


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

Білім – адамды биікке жетелейді

Жүсіп Баласағұн білімді адамды қоғамда құрметтейді, ал надан адамды – қараңғылыққа теңейді. Ол білімді болудың адамды кемелдікке, парасаттылыққа жеткізетін жол екенін баса айтады.

? Үзінді:«Біліксіз адам – бір айнасыз соқыр,
Білім – нұр, оны үйрен, жанып оттыр.»

? Мәні: Білімсіз адам көзсіз, бағытсыз жүреді, ал білім – ақыл мен жарықтың көзі.

Білім – адамды биікке жетелейді

Жүсіп Баласағұн білімді адамды қоғамда құрметтейді, ал надан адамды – қараңғылыққа теңейді. Ол білімді болудың адамды кемелдікке, парасаттылыққа жеткізетін жол екенін баса айтады.

? Үзінді:«Біліксіз адам – бір айнасыз соқыр,
Білім – нұр, оны үйрен, жанып оттыр.»

? Мәні: Білімсіз адам көзсіз, бағытсыз жүреді, ал білім – ақыл мен жарықтың көзі.


Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды.

Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Бағалау критерийі:

Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.Автор стиліне сүйенеді. Шығармашылық жұмыс жазады.


Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану

Оқулық



Бағалау парқша сы



ЖИ https://chatgpt.com/


https://www.youtube.com/watch?v=n1-4Pmvl52g

Жаңа сабақты меңгергенін тексеру


10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма.Жұптық жұмыс.Диалог құру

Тақырып: «Ақыл мен надандықтың айтысы»
Шарт: Екі кейіпкер арқылы білім мен тәрбиенің маңызын автор стиліне жақын тілмен жеткізу. «Құтты біліктен» мысал келтіру міндетті.


1-тапсырмада

диалог құрады.

Екі кейіпкер арқылы білім мен тәрбиенің маңызын автор стиліне жақын тілмен жеткізу. «Құтты біліктен» мысал келтіреді.

Дескриптор:

жұмыс автор стиліне сәйкес жазылады;

1


1

«Құтты біліктен»мысал келтіреді;

пікір алмасады;

1



1


1

Жалпы балл-3

Оқулық


Бағалау парақша сы


10минут

2-тапсырма. Топтық жұмыс.Постер мен шағын көрініс.

Тақырып: «Кісілік пен кемелдік жолы»
Шарт: Постерде «Құтты біліктен» дәйексөздер, негізгі ойлар көрсетіледі. Шағын көрініс – білімді, тәрбиелі адам бейнесін сипаттайтын сахна болуы керек.


2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды.

Постер мен шағын көрініс көрсетеді.


Дескриптор:

көркем шығармадан кемінде бір немесе екі дәйексөзді дұрыс қолданады;

1

тәрбиелі адам бейнесін сипаттайды;

1

топтың талабын сақтайды;

1

Жалпы балл-3

Оқулық


Бағалау парақша сы

10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

3-тапсырма.Жеке жұмыс. Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданып,автор стиліне сүйене отырып, эссе жазыңдар.

Тақырып: «Білім мен тәрбие – адам өмірінің шамшырағы»
Шарт: Эсседе «Құтты біліктен» алынған кемінде 2 үзіндіні келтіріп, автор стилінде ой өрбітеді.


Саралау тапсырмасы.тақырып бойынша эссе жазып көреді.

3-тапсырмада

автор стиліне сүйене отырып, эссе жазады.

Кемінде 2 үзіндіні келтіріп, автор стилінде ой өрбітеді.


Дескриптор:

білім мен тәрбие туралы негізгі идеяны аша біледі;

1


1

шығармашылық жұмыс құрылымын сақтайды;(кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды)

1


1

2үзінді келтіреді;

1


1

автор стилінде ой өрбітеді;

1


1

Жалпы балл-4

Оқулық, топтама


Бағалау

парақша

Сабақтың соңы

3.Қорытын-дылау кезеңі


5минут



«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.


Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру

Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау

Сұрақтарға жауап береді.

Үйге тапсырма алады.

Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасайды.

Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады

Әлеумет-тік желі

оқулық


Бағалау парақша-сы



Тексерген:















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
52
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі