Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
8.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Білімді, тәрбиелі болу туралы идеялар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. |
|
Сабақтың барысы:
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Білімді, тәрбиелі болу туралы идеялар
Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Білімді, тәрбиелі болу туралы идеялар
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
8.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Білімді, тәрбиелі болу туралы идеялар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. «Ой шақыру» сұрағы:«Билік пен әділдік қатар жүргенде қоғамда қандай өзгеріс болады деп ойлайсың?» |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Білім – адамды биікке жетелейдіЖүсіп Баласағұн білімді адамды қоғамда құрметтейді, ал надан адамды – қараңғылыққа теңейді. Ол білімді болудың адамды кемелдікке, парасаттылыққа жеткізетін жол екенін баса айтады. ?
Үзінді:«Біліксіз адам – бір айнасыз
соқыр, ? Мәні: Білімсіз адам көзсіз, бағытсыз жүреді, ал білім – ақыл мен жарықтың көзі. Білім – адамды биікке жетелейдіЖүсіп Баласағұн білімді адамды қоғамда құрметтейді, ал надан адамды – қараңғылыққа теңейді. Ол білімді болудың адамды кемелдікке, парасаттылыққа жеткізетін жол екенін баса айтады. ?
Үзінді:«Біліксіз адам – бір айнасыз
соқыр, ? Мәні: Білімсіз адам көзсіз, бағытсыз жүреді, ал білім – ақыл мен жарықтың көзі. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.Автор стиліне сүйенеді. Шығармашылық жұмыс жазады. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқша сы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=n1-4Pmvl52g |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма.Жұптық жұмыс.Диалог құру
Тақырып:
«Ақыл мен
надандықтың айтысы» |
1-тапсырмада диалог құрады.Екі кейіпкер арқылы білім мен тәрбиенің маңызын автор стиліне жақын тілмен жеткізу. «Құтты біліктен» мысал келтіреді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Топтық жұмыс.Постер мен шағын көрініс.
Тақырып:
«Кісілік
пен кемелдік жолы» |
2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды.Постер мен шағын көрініс көрсетеді.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма.Жеке жұмыс. Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданып,автор стиліне сүйене отырып, эссе жазыңдар.
Тақырып:
«Білім
мен тәрбие – адам өмірінің шамшырағы»
Саралау тапсырмасы.тақырып бойынша эссе жазып көреді. |
3-тапсырмада автор стиліне сүйене отырып, эссе жазады.Кемінде 2 үзіндіні келтіріп, автор стилінде ой өрбітеді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.
Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













