«М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы МДШО» КММ
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Пән: Түзету |
Логопед: М.С.Кентыбаева |
|||||
|
Мерзімі: 06.05.2022ж |
||||||
|
Сынып: 1 «Ә» |
||||||
|
Оқушы: Асылбек Адият |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ж» дыбысын сөйлемде нақтылау. «Қызықты жаттығулар» |
|||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
Ж ж дыбысы мен әріпін меңгерту, сөзге дыбыстық талдау жасату, сөздерді буынға бөлгізу, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету, сөздік қорын, тілін дамыту. Ж ж дыбысына қатысты сөздерді сауатты оқуға, жазуға, адамгершілікке тәрбиелеу. Оқушыны өз әрекетін бақылау және реттеуге тәрбиелеу. |
|||||
|
Көрнекіліктер: |
жаттығулардың орындалу суреттері, тақтайшалар, |
|||||
|
|
Сабақтың барысы: |
|||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың іс әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы: |
Назарын сабаққа аудару. -Сәлеметсің бе! -Бүгінгі көңіл-күйің қалай? Сабағымызды бастамас бұрын, 1.«Саусақтармен сәлемдесу» жаттығуын жасайық. -Саусақ ұштарын бір-бірімен амандастыру -Бір уақытта тура және кері саусақтарды бірдей амандастыру Жаттығу 2 рет қайталана орындалады.
2.«Артикуляция» жаттығуылары
Тілді жалпақ етіп шығару. Жоғары ерінді жалау,тілді ауыздың түп жағына жинау.
Жымию. Ауыз ашық, тілді таңдайға жабыстырып, баяу, жылдам қағу керек. Тіл асты желбезегін созу. 3. «Тыныс алу жаттығуы» «Ыстық шайды үрлеу» Кружкадағы ыстық шайды мұрынмен терең дем алып, ауызбен үрлеп шығару. |
Амандасады. Жаттығу жасау арқылы зейінін тұрақтандырады |
«Бас бармақ» арқылы бағалау
«Смайлик» арқылы бағалау |
Психологиялық ахуал |
||
|
Жаңа сабақ: |
4.Тапсырма. Мәтінді түсініп оқы: Жарыс Жарыс, жарыс. Жайлауда ат жарысы өтуде. Жанаттың аты желден де жүйрік. Жарастың жорғасы мықты. Кім жарыс мәресіне тез жетеді? Сұрақтар: 1. Бұл мәтіннен не түсіндін? 2. Жарысқа кімдер қатысты?
5. жаттығу. Жазылым тапсырмасы Жайлауда жарыс өтіп жатыр. Жарысқа Жандос жүйрік тұлпарларымен келіп жеңіске жетті. 6.Тапсырма. «Ойлан-тап» . Берілген буындар бойынша жапырақтардан сөз құрап,сол сөздің буынын, дауысты, дауыссыз дыбыстарын тауып , сызбасын сыз. лау жал жыл жа жол ға сыл рық жу тыр а жу зім 7. Сергіту сәті «Әуенге қосыл» Зейін тұрақтылығын қалыптастыра отырып, қимыл қозғалысты дамыту, әуен ритіміне қосылып шатастырмай орындау. 8. «Тақтайшалармен жұмыс» Мақсаты: Оқушының зейін тұрақтылығын, өз қимыл-қозғалысын игере алу қабілетін дамыту. Орындалуы: Бір уақытта екі қолмен жүретін түймені ұстап, екі қолды бірдей жүргізе отырып түймені жолдың аяғына дейін жеткізу. Тапсырма артқа жүрумен де орындалады.
|
|
«Смайлик» арқылы бағалау |
|
||
|
Сабақтың соңы: |
9. Тапсырма. Ж әріпін тап Ж дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? .
|
|
|
|
||
|
Кері байланыс:
|
Бүгінгі сабақта біз не білдік? Сабақтың қай сәті қызық болды? Сабақтан не үйрендік? |
Оқушы сұрақтарға жауап беріп, әсерімен бөліседі.. |
«Рефлексия» |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ж дыбысын сөйлемде нақтылау.
Ж дыбысын сөйлемде нақтылау.
«М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы МДШО» КММ
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Пән: Түзету |
Логопед: М.С.Кентыбаева |
|||||
|
Мерзімі: 06.05.2022ж |
||||||
|
Сынып: 1 «Ә» |
||||||
|
Оқушы: Асылбек Адият |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ж» дыбысын сөйлемде нақтылау. «Қызықты жаттығулар» |
|||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
Ж ж дыбысы мен әріпін меңгерту, сөзге дыбыстық талдау жасату, сөздерді буынға бөлгізу, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету, сөздік қорын, тілін дамыту. Ж ж дыбысына қатысты сөздерді сауатты оқуға, жазуға, адамгершілікке тәрбиелеу. Оқушыны өз әрекетін бақылау және реттеуге тәрбиелеу. |
|||||
|
Көрнекіліктер: |
жаттығулардың орындалу суреттері, тақтайшалар, |
|||||
|
|
Сабақтың барысы: |
|||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың іс әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы: |
Назарын сабаққа аудару. -Сәлеметсің бе! -Бүгінгі көңіл-күйің қалай? Сабағымызды бастамас бұрын, 1.«Саусақтармен сәлемдесу» жаттығуын жасайық. -Саусақ ұштарын бір-бірімен амандастыру -Бір уақытта тура және кері саусақтарды бірдей амандастыру Жаттығу 2 рет қайталана орындалады.
2.«Артикуляция» жаттығуылары
Тілді жалпақ етіп шығару. Жоғары ерінді жалау,тілді ауыздың түп жағына жинау.
Жымию. Ауыз ашық, тілді таңдайға жабыстырып, баяу, жылдам қағу керек. Тіл асты желбезегін созу. 3. «Тыныс алу жаттығуы» «Ыстық шайды үрлеу» Кружкадағы ыстық шайды мұрынмен терең дем алып, ауызбен үрлеп шығару. |
Амандасады. Жаттығу жасау арқылы зейінін тұрақтандырады |
«Бас бармақ» арқылы бағалау
«Смайлик» арқылы бағалау |
Психологиялық ахуал |
||
|
Жаңа сабақ: |
4.Тапсырма. Мәтінді түсініп оқы: Жарыс Жарыс, жарыс. Жайлауда ат жарысы өтуде. Жанаттың аты желден де жүйрік. Жарастың жорғасы мықты. Кім жарыс мәресіне тез жетеді? Сұрақтар: 1. Бұл мәтіннен не түсіндін? 2. Жарысқа кімдер қатысты?
5. жаттығу. Жазылым тапсырмасы Жайлауда жарыс өтіп жатыр. Жарысқа Жандос жүйрік тұлпарларымен келіп жеңіске жетті. 6.Тапсырма. «Ойлан-тап» . Берілген буындар бойынша жапырақтардан сөз құрап,сол сөздің буынын, дауысты, дауыссыз дыбыстарын тауып , сызбасын сыз. лау жал жыл жа жол ға сыл рық жу тыр а жу зім 7. Сергіту сәті «Әуенге қосыл» Зейін тұрақтылығын қалыптастыра отырып, қимыл қозғалысты дамыту, әуен ритіміне қосылып шатастырмай орындау. 8. «Тақтайшалармен жұмыс» Мақсаты: Оқушының зейін тұрақтылығын, өз қимыл-қозғалысын игере алу қабілетін дамыту. Орындалуы: Бір уақытта екі қолмен жүретін түймені ұстап, екі қолды бірдей жүргізе отырып түймені жолдың аяғына дейін жеткізу. Тапсырма артқа жүрумен де орындалады.
|
|
«Смайлик» арқылы бағалау |
|
||
|
Сабақтың соңы: |
9. Тапсырма. Ж әріпін тап Ж дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? .
|
|
|
|
||
|
Кері байланыс:
|
Бүгінгі сабақта біз не білдік? Сабақтың қай сәті қызық болды? Сабақтан не үйрендік? |
Оқушы сұрақтарға жауап беріп, әсерімен бөліседі.. |
«Рефлексия» |
|
||
шағым қалдыра аласыз
















