Ж дыбысын сөйлемде нақтылау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ж дыбысын сөйлемде нақтылау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж дыбысын сөйлемде нақтылау. Қызықты жаттығулар. Ж ж дыбысы мен әріпін меңгерту, сөзге дыбыстық талдау жасату, сөздерді буынға бөлгізу, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету, сөздік қорын, тілін дамыту. Ж ж дыбысына қатысты сөздерді сауатты оқуға, жазуға, адамгершілікке тәрбиелеу. Оқушыны өз әрекетін бақылау және реттеуге тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы МДШО» КММ

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Пән: Түзету

Логопед: М.С.Кентыбаева

Мерзімі: 06.05.2022ж

Сынып: 1 «Ә»

Оқушы: Асылбек Адият

Сабақтың тақырыбы:

«Ж» дыбысын сөйлемде нақтылау. «Қызықты жаттығулар»

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

Ж ж дыбысы мен әріпін меңгерту, сөзге дыбыстық талдау жасату, сөздерді буынға бөлгізу, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету, сөздік қорын, тілін дамыту.

Ж ж дыбысына қатысты сөздерді сауатты оқуға, жазуға, адамгершілікке тәрбиелеу.

Оқушыны өз әрекетін бақылау және реттеуге тәрбиелеу.


Көрнекіліктер:

жаттығулардың орындалу суреттері, тақтайшалар,


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтың іс әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

Назарын сабаққа аудару.

-Сәлеметсің бе!

-Бүгінгі көңіл-күйің қалай?

Сабағымызды бастамас бұрын,

1.«Саусақтармен сәлемдесу» жаттығуын жасайық.

-Саусақ ұштарын бір-бірімен амандастыру

-Бір уақытта тура және кері саусақтарды

бірдей амандастыру

Жаттығу 2 рет қайталана орындалады.



2.«Артикуляция» жаттығуылары

  • 1. Сағат жаттығуы. Жіңішке тілді ауыз қуысынан шығарып, оңға солға қимылдату керек.

  • 2. Тәтті тосап жаттығуы.

Тілді жалпақ етіп шығару. Жоғары ерінді жалау,тілді ауыздың түп жағына жинау.

  • 3. Ат шауып келеді.

Жымию. Ауыз ашық, тілді таңдайға жабыстырып, баяу, жылдам қағу керек. Тіл асты желбезегін созу.

3. «Тыныс алу жаттығуы»

«Ыстық шайды үрлеу»

Кружкадағы ыстық шайды мұрынмен терең дем алып, ауызбен үрлеп шығару.

Амандасады.

Жаттығу жасау арқылы зейінін тұрақтандырады










«Бас бармақ» арқылы бағалау

















«Смайлик» арқылы бағалау

Психологиялық ахуал

Жаңа сабақ:

4.Тапсырма. Мәтінді түсініп оқы:

Жарыс

Жарыс, жарыс. Жайлауда ат жарысы өтуде. Жанаттың аты желден де жүйрік. Жарастың жорғасы мықты. Кім жарыс мәресіне тез жетеді?

Сұрақтар: 1. Бұл мәтіннен не түсіндін?

2. Жарысқа кімдер қатысты?



5. жаттығу. Жазылым тапсырмасы

Жайлауда жарыс өтіп жатыр. Жарысқа Жандос жүйрік тұлпарларымен келіп жеңіске жетті.

6.Тапсырма. «Ойлан-тап»

. Берілген буындар бойынша жапырақтардан сөз құрап,сол сөздің буынын, дауысты, дауыссыз дыбыстарын тауып , сызбасын сыз.

лау жал жыл

жа жол ға

сыл рық

жу тыр

а жу зім

7. Сергіту сәті

«Әуенге қосыл»

Зейін тұрақтылығын қалыптастыра отырып, қимыл қозғалысты дамыту, әуен ритіміне қосылып шатастырмай орындау.


8. «Тақтайшалармен жұмыс»

Мақсаты: Оқушының зейін тұрақтылығын, өз қимыл-қозғалысын игере алу қабілетін дамыту.

Орындалуы: Бір уақытта екі қолмен жүретін түймені ұстап, екі қолды бірдей жүргізе отырып түймені жолдың аяғына дейін жеткізу. Тапсырма артқа жүрумен де орындалады.

Рисунок 1 Рисунок 2 Прямоугольник 1



















































«Смайлик» арқылы бағалау






























































Сабақтың соңы:

9. Тапсырма. Ж әріпін тап

Ж дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?

.




Кері байланыс:


Бүгінгі сабақта біз не білдік?

Сабақтың қай сәті қызық болды?

Сабақтан не үйрендік?

Оқушы сұрақтарға жауап беріп, әсерімен бөліседі..

«Рефлексия»


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.05.2022
1181
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі