|
Бөлім: «Толғауы тоқсан қызыл тіл» |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып:7 |
Қатысқан оқушылар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ж. Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің көркемдік ерекшелігі |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау; 7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру. |
|
|
Сабақ мақсаты |
Барлық
оқушылар: Кейіпкерлердің іс-әрекетін
салыстыру , шығармадағы
көркемдегіш Көпшілігі: «Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен
автор берген портреттік мінездемені салыстыру,
көркемдегіш Кейбір
оқушылар: жырдағы
көркемдегіш |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Ынтымақтастық атмосферасын құру «Сенімділік» жаттығуы Шарты: оқушыларға ақ парақтар таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылады. Бір бөлігіне өздерінің жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарын жазады. «Балалар, осы парақтың сіздердің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз, екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз. ІІ. Қызығушылықты ояту Сабақ басталмас бұрын мұғалім оқушылардың өткен сабақта қазіргі заман ағымы жайлы жеке параққа жазып келген 5 жолды өлеңдерін жинап алады. Мұғалім оқушылардың қазіргі заман ағымы жайлы жеке параққа жазып келген өлеңдерін жинап алады. Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі. |
Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Сабақ басталмас бұрын мұғалім оқушылардың өткен сабақта қазіргі заман ағымы жайлы жеке параққа жазып келген 5 жолды өлеңдерін жинап алады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
ҚБ «Нысана» Оқушылар стикер жапсыру арқылы
бағалайды. |
7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||
|
|
ІІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. Өлең жолдарын орынды қолданып, кейіпкер бейнесін талдаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Өлең жолдарындағы көркемдегіш құралдарды анықтап, өлеңнің идеясын ашудағы маңызына талдау жасаңыз. Ақыры ұлыққа түк қыла алмастан, Не боларын бұл істің біле алмастан, Күш жинамай, қарусыз ұрыс қылып, Бозбаланы бітірді кек алмастан. ...Шулайды абақтыға қамалған көп, Сырттағы жүр: «Біз енді қайтеміз?» - деп, Губернатор жандарал жауапқа алды: «Жайлауда ту көтеріп шапқан кім?» - деп. Ешқайсысы айтпаған соң, айғай сап кеп, Өзі айтты жандаралдың «Бекболат!» деп. Бекболат бола қалса ту көтерген, Бұйрық қылды: «Дараға асып, тарт!» деп. Қалиқұлды бірге жазды дарасына, Байбосын қоса кетті арасында. Абақтыда қалғандар естен танды, Көзінің қамшы тиіп қарасына.
басы – тақырыптың мәселесі; үстіңгі сүйектері – көркемдегіш құрал түрлерін жазу; астыңғы сүйектері – көркемдегіш сөздерге мәтіннен тапқан мысалдарды жазу; құйрығы – шығарманың көркем тілі жайлы түйінді сөз. Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, ақын шығармаларының көркем тілі жайында ортақ ойларымен бөліседі. Дескриптор:
ҚБ |
Өлең жолдарын орынды қолданып, кейіпкер бейнесін талдаңыз.
Өлең жолдарындағы көркемдегіш құралдарды анықтап, өлеңнің идеясын ашудағы маңызына талдау жасаңыз.
Оқушылар тақырыптың негізгі мәселесін анықтайды; мәтіндегі көркемдегіш құрал түрлеріне кемінде 5 мысал келтіреді; көркемдегіш сөздердің түрлерін үзінді арқылы дәлелдейді.
Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, ақын шығармаларының көркем тілі жайында ортақ ойларымен бөліседі. |
ҚБ «Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалайды.
ҚБ «Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалайды.
ҚБ «Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалайды. |
7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы
https://bilim-all.kz/olen/2093-Zildi-buiryq
|
||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия Байқағаным.............. Білгенім................... Түйгенім................... Үйге тапсырма “Ақынға айтарым” деген тақырыпта жұбыңызбен жеке параққа хат жазып келіңіздер. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ж. Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің көркемдік ерекшелігі
Ж. Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің көркемдік ерекшелігі
|
Бөлім: «Толғауы тоқсан қызыл тіл» |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып:7 |
Қатысқан оқушылар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ж. Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің көркемдік ерекшелігі |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау; 7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру. |
|
|
Сабақ мақсаты |
Барлық
оқушылар: Кейіпкерлердің іс-әрекетін
салыстыру , шығармадағы
көркемдегіш Көпшілігі: «Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен
автор берген портреттік мінездемені салыстыру,
көркемдегіш Кейбір
оқушылар: жырдағы
көркемдегіш |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Ынтымақтастық атмосферасын құру «Сенімділік» жаттығуы Шарты: оқушыларға ақ парақтар таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылады. Бір бөлігіне өздерінің жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарын жазады. «Балалар, осы парақтың сіздердің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз, екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз. ІІ. Қызығушылықты ояту Сабақ басталмас бұрын мұғалім оқушылардың өткен сабақта қазіргі заман ағымы жайлы жеке параққа жазып келген 5 жолды өлеңдерін жинап алады. Мұғалім оқушылардың қазіргі заман ағымы жайлы жеке параққа жазып келген өлеңдерін жинап алады. Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі. |
Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Сабақ басталмас бұрын мұғалім оқушылардың өткен сабақта қазіргі заман ағымы жайлы жеке параққа жазып келген 5 жолды өлеңдерін жинап алады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
ҚБ «Нысана» Оқушылар стикер жапсыру арқылы
бағалайды. |
7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||
|
|
ІІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. Өлең жолдарын орынды қолданып, кейіпкер бейнесін талдаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Өлең жолдарындағы көркемдегіш құралдарды анықтап, өлеңнің идеясын ашудағы маңызына талдау жасаңыз. Ақыры ұлыққа түк қыла алмастан, Не боларын бұл істің біле алмастан, Күш жинамай, қарусыз ұрыс қылып, Бозбаланы бітірді кек алмастан. ...Шулайды абақтыға қамалған көп, Сырттағы жүр: «Біз енді қайтеміз?» - деп, Губернатор жандарал жауапқа алды: «Жайлауда ту көтеріп шапқан кім?» - деп. Ешқайсысы айтпаған соң, айғай сап кеп, Өзі айтты жандаралдың «Бекболат!» деп. Бекболат бола қалса ту көтерген, Бұйрық қылды: «Дараға асып, тарт!» деп. Қалиқұлды бірге жазды дарасына, Байбосын қоса кетті арасында. Абақтыда қалғандар естен танды, Көзінің қамшы тиіп қарасына.
басы – тақырыптың мәселесі; үстіңгі сүйектері – көркемдегіш құрал түрлерін жазу; астыңғы сүйектері – көркемдегіш сөздерге мәтіннен тапқан мысалдарды жазу; құйрығы – шығарманың көркем тілі жайлы түйінді сөз. Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, ақын шығармаларының көркем тілі жайында ортақ ойларымен бөліседі. Дескриптор:
ҚБ |
Өлең жолдарын орынды қолданып, кейіпкер бейнесін талдаңыз.
Өлең жолдарындағы көркемдегіш құралдарды анықтап, өлеңнің идеясын ашудағы маңызына талдау жасаңыз.
Оқушылар тақырыптың негізгі мәселесін анықтайды; мәтіндегі көркемдегіш құрал түрлеріне кемінде 5 мысал келтіреді; көркемдегіш сөздердің түрлерін үзінді арқылы дәлелдейді.
Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, ақын шығармаларының көркем тілі жайында ортақ ойларымен бөліседі. |
ҚБ «Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалайды.
ҚБ «Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалайды.
ҚБ «Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалайды. |
7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы
https://bilim-all.kz/olen/2093-Zildi-buiryq
|
||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия Байқағаным.............. Білгенім................... Түйгенім................... Үйге тапсырма “Ақынға айтарым” деген тақырыпта жұбыңызбен жеке параққа хат жазып келіңіздер. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















