Материалдар / Жабайы аңдар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жабайы аңдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жабайы аңдар туралы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2023
280
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1

Shape2







Мұқанова Батима Қабдолқызы

«Жауқазын» бөбекжай балалар бақшасының

II санатты тәрбиешісі


Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану ,сурет.

Тақырыбы: Жабайы аңдар.

Мақсаты: Орманда мекендейтін жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту. (Аю,қасқыр,қоян,түлкі).

Білімділігі: Оларды бір-бірінен ажырата білу және дұрыс айтуға үйрету.

Дамытушылығы: Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып,қызықты ойын арқылы эмоциялық сезімдерін дамыту.

Тәрбиелігі: Аңдарды қорғап ,қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: қасқыр,аю,түлкі,қоян.

Әдіс-тәсілдері: көрсету ,түсіндіру.

Көрнекі құралдар: жабайы аңдар суреті ,кейіпкерлер.


Әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс- әрекеті Баланың іс- әркеті

Қайталап айтып, қимылмен жасайды.


Ұйымдастыру

шылық-ізденістік Ғажайып сәт: Балалар сурет бойынша

әңгімелеп айтады.

Слайд арқылы аңдар суреттері.

Тәрбиеші:

-Балалар бүгін біздің ұйымдастырылған

оқу-қызметімізге дайынсыңдар ма?

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс ерекшелік

Тақпақ айту




-Мына суретке назар аударыңдар.

Не көріп тұрсыңдар?

-Дұрыс айтасыңдар, яғни

жабайы аңдардың суреттері.

Сурет бойынша өз ойларыңмен бөлісіңдер

(өз ойларын ортаға салады).Орманды мекендеп,

өз бетімен тіршілік ететін

аңдарды жабайы аңдар не дейміз.

Олар ; қасқыр, түлкң,аю,қоян.

Жабайы аңдар .

(Бейнетаспа арқылы түсіндіру).

Аю-жыртқыш аң.Басы үлкен.

Құлағы кішкентай.Жүні жұмсақ.

Аю ақылды,иіс сезгіш.

Бірақ,ешкімге тиіспейді.

Т амақ талғамайды.

Аю күздей семіріп,қыс бойы ұйқыда,

апанда жатады

.Балды жақсы көреді.

Қасқыр-қайсар,сақ, азулы, жыртқыш аң.

Өзге жабайы жануарларға қарағанда

жаратылысы әркез дараланып тұрады

. Қасқыр да сезімтал жануар.

Қасқыр еркіндікті жақсы көреді.

Т үлкі-жыртқыш аң.

Түсі сұрғылт сары,құйрығы ұзын,сирағы қысқа.

Әр маусымда жүндері өзгеріп отырады.

Түлкі өте айлакер,қу аң.

Орманда ашық жерлерде,өзен-көл

жағалауларында,тау баурайында мекендейді

.Күндіз інінде жатып,түнде қорегін тауып жейді.

Ол тышқан,жәндіктер жейді.

Қоян-қорқақ.Тез жүгіруге бейімделген аң.

Ағаш қабығын,шөп жейді.Жүні өте жұмсақ.

Әр маусымда өзгеріп отырады.

Қыста жүні аппақ болады.

Шаршаған боларсыңдар,

орнымыздан тұрып қызықты

Тосын сәт

Аю- келеді балаларға жұмбақ жасырады.

1.Шелек қалпақ басында, Жұмбақтың шешуін

табады

Сәбіз екен танауы.

Қ ыста қардан тұрады.

Тауып көрші сен оны.

2.Қыста ңана болады,

Ұстасаң қолың тоңады.


Қасқыр-келеді балалардан

«Жеті лақ» ертегісінің кейіпкерлерін сұрайды.


Дидактикалық ойын:

«Қайсы артық» Ойынға түгелдей қатысып ойнайды.









Қайталап айтып,

қимылмен жасайды.



Қоян- келеді мақал-мәтел айтады

1.Қыс азығын, жаз жина

2.Ақ қар көп болса, ақ нан көп болады.

3.Қыстың көзі қырау.

4.Қыста малыңды бақ,

Жазда шөбіңді шап.

Балалар Қоянмен бірігіп «Ақ қоян» ойнайды.


Қоянмен қимылды ойын: «Ақ қоян»

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: жабайы аңдар туралы білімдерін кеңейтті.

Қандай түсініктерді игерді: жануар өзінше тіршілік етеді


Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: дауыстарын ажырата алды


Біледі: игерді: аңдардың орманда мекендейтін немен қоректенетінін;


Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: жабайы аңдардың бір-бірінен ажыратуды,ертегіні сахналауды, олардың қимылын келтіруді.


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!