Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
ҰМЖ:Кеңістік пен уақыт бөлімі |
Мектебі: «Қызылсеңгір» ЖОМ КММ |
||||
|
Күні: 18.10.2022 ж. |
Мұғалім: Ж. Илесбаева |
||||
|
Сыныбы: 11 тех |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ж.Әбдірашев."Дала,сенің ұлыңмын"поэмасындағы ұлттық құндылықтар. |
||||
|
Осы сабақ мақсаттары: |
Сабақтың мақсаты:
|
||||
|
Сабақ мақсаты: |
Шығарманың идеясын анықтау. Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау Шығармалардың мазмұнын талдап, құндылықтарға баға беру. |
||||
|
Бағалау критерийі: |
Шығарманың тақырыбын, автор идеясын анықтайды. Өз пікірін білдіреді. |
||||
|
Дескрипторлар: |
1. Суретті сөзбен сипаттайды. 2. «Дала сенің ұлыңмын» шығармасымен байланыстырады. 3.Үзіндідегі ақын ойын талдай отырып, құндылықтарды атап көрсетеді. |
||||
|
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет; Ынтымақтастық; Жауапты азаматтық позиция; Отбасы мүшелеріне деген құрмет. Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Дала, отантақырыбы негізінде өзін-өзі тану және қазақ тілі пәндерінде алған білімдерін оқушылар еркін қолдана алады. |
||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Планшеттер, ноутбуктер,смартфондар |
||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология: Туған дала, өмір, ақын-жузышылар, құндылық. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін. |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Оқушылар өткен тарауларды еске түсіре отырып, тақырыппен байланысты тарауларды анықтайды. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспар. уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||
|
Сабақ-тың басы 3 минут 7 минут |
Қызығушылықты ояту. Жарасқан Әбдірашев. Бейнематериал Келесі қадам: оқушылар сурет бойынша тақырыпқа болжам жасайды. 1-тапсырма: Демкриптор: 1. Суретті сөзбен сипаттайды. 1 балл 2. «Дала сенің ұлыңмын» шығармасымен байланыстырады. 1 балл 3. Туған жер, табиғат, ақын, сүйемін,махаббат, ана, адам сөздерін айтылым барысында қолдануға болмайды. 1 балл 4. Ойын 2 сөйлеммен жеткізеді. 1 балл Кері байланыс. Оқушылар жауабы тыңдалып,бағаланады. |
тақта, Тақтадағы суреттер |
|||
|
Сабақтың ортасы 22 минут 8 минут |
Мағынаны тану кезеңі. Оқушыларға Ж.Әбдірашевті еске алу кешінде оқылған «Дала, сенің ұлыңмын» шығармасынан үзінді көрсетіледі. Бейнематериалға қатысты өз ой-пікірлерін білдіреді. 2-тапсырма
3-тапсырма:
Кері байланыс. Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын дескриптор бойынша тексеріп, пікір айтады. Мұғалім:Бүгінгі сабақтан әркім өзіне қажетті құндылықты анықтап, қажеттілігін көрсете білді.Осы сабақтан алған білімдеріңді өмірде қолданып, әрбір берілген дүниенің құнды екенін ұмытпаңдар. |
тақта, бейнематериал |
|||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия
Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
тақта |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ж.Әбдірашев."Дала,сенің ұлыңмын"поэмасындағы ұлттық құндылықтар.
Ж.Әбдірашев."Дала,сенің ұлыңмын"поэмасындағы ұлттық құндылықтар.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
ҰМЖ:Кеңістік пен уақыт бөлімі |
Мектебі: «Қызылсеңгір» ЖОМ КММ |
||||
|
Күні: 18.10.2022 ж. |
Мұғалім: Ж. Илесбаева |
||||
|
Сыныбы: 11 тех |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ж.Әбдірашев."Дала,сенің ұлыңмын"поэмасындағы ұлттық құндылықтар. |
||||
|
Осы сабақ мақсаттары: |
Сабақтың мақсаты:
|
||||
|
Сабақ мақсаты: |
Шығарманың идеясын анықтау. Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау Шығармалардың мазмұнын талдап, құндылықтарға баға беру. |
||||
|
Бағалау критерийі: |
Шығарманың тақырыбын, автор идеясын анықтайды. Өз пікірін білдіреді. |
||||
|
Дескрипторлар: |
1. Суретті сөзбен сипаттайды. 2. «Дала сенің ұлыңмын» шығармасымен байланыстырады. 3.Үзіндідегі ақын ойын талдай отырып, құндылықтарды атап көрсетеді. |
||||
|
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет; Ынтымақтастық; Жауапты азаматтық позиция; Отбасы мүшелеріне деген құрмет. Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Дала, отантақырыбы негізінде өзін-өзі тану және қазақ тілі пәндерінде алған білімдерін оқушылар еркін қолдана алады. |
||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Планшеттер, ноутбуктер,смартфондар |
||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология: Туған дала, өмір, ақын-жузышылар, құндылық. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін. |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Оқушылар өткен тарауларды еске түсіре отырып, тақырыппен байланысты тарауларды анықтайды. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспар. уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||
|
Сабақ-тың басы 3 минут 7 минут |
Қызығушылықты ояту. Жарасқан Әбдірашев. Бейнематериал Келесі қадам: оқушылар сурет бойынша тақырыпқа болжам жасайды. 1-тапсырма: Демкриптор: 1. Суретті сөзбен сипаттайды. 1 балл 2. «Дала сенің ұлыңмын» шығармасымен байланыстырады. 1 балл 3. Туған жер, табиғат, ақын, сүйемін,махаббат, ана, адам сөздерін айтылым барысында қолдануға болмайды. 1 балл 4. Ойын 2 сөйлеммен жеткізеді. 1 балл Кері байланыс. Оқушылар жауабы тыңдалып,бағаланады. |
тақта, Тақтадағы суреттер |
|||
|
Сабақтың ортасы 22 минут 8 минут |
Мағынаны тану кезеңі. Оқушыларға Ж.Әбдірашевті еске алу кешінде оқылған «Дала, сенің ұлыңмын» шығармасынан үзінді көрсетіледі. Бейнематериалға қатысты өз ой-пікірлерін білдіреді. 2-тапсырма
3-тапсырма:
Кері байланыс. Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын дескриптор бойынша тексеріп, пікір айтады. Мұғалім:Бүгінгі сабақтан әркім өзіне қажетті құндылықты анықтап, қажеттілігін көрсете білді.Осы сабақтан алған білімдеріңді өмірде қолданып, әрбір берілген дүниенің құнды екенін ұмытпаңдар. |
тақта, бейнематериал |
|||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия
Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
тақта |
|||
шағым қалдыра аласыз















