ҰМЖ:Кеңістік пен уақыт
бөлімі
|
Мектебі: «Қызылсеңгір» ЖОМ
КММ
|
Күні: 18.10.2022
ж.
|
Мұғалім: Ж.
Илесбаева
|
Сыныбы: 11
тех
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Ж.Әбдірашев."Дала,сенің ұлыңмын"поэмасындағы
ұлттық құндылықтар.
|
Осы сабақ
мақсаттары:
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Сабақ
мақсаты:
|
Шығарманың идеясын
анықтау.
Көркем шығармадағы кейіпкерлер
жүйесін жинақтау мен даралау
Шығармалардың мазмұнын талдап, құндылықтарға баға
беру.
|
Бағалау
критерийі:
|
Шығарманың тақырыбын, автор идеясын
анықтайды.
Өз пікірін
білдіреді.
|
Дескрипторлар:
|
1. Суретті сөзбен сипаттайды.
2. «Дала сенің ұлыңмын»
шығармасымен байланыстырады.
3.Үзіндідегі ақын ойын талдай
отырып, құндылықтарды атап
көрсетеді.
|
Құндылықтарды
игерту:
|
Өзіне және айналадағы
адамдарға құрмет;
Ынтымақтастық;
Жауапты азаматтық
позиция;
Отбасы мүшелеріне деген
құрмет.
Аталған құндылықтар сабақ
тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса отырып жұмыс
жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу
дағдылары негізінде жүзеге асады.
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Дала, отантақырыбы
негізінде өзін-өзі тану және қазақ
тілі пәндерінде алған білімдерін
оқушылар еркін қолдана алады.
|
АКТ-ны қолдану
дағдылары:
|
Планшеттер,
ноутбуктер,смартфондар
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Пән лексикасы және
терминология:
Туған дала, өмір,
ақын-жузышылар, құндылық.
Диалог және жазылым үшін
қажетті сөз тіркестер:
Менің ойымша; пікіріме мынадай
дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай
түсіндіремін.
|
Осыған дейін меңгерілген
білім
|
Оқушылар өткен тарауларды еске
түсіре отырып, тақырыппен байланысты тарауларды
анықтайды.
|
Жоспар
|
Жоспар.
уақыт
|
Жоспар бойынша
орындалуы тиіс іс-әрекеттер
|
Дереккөздер
|
Сабақ-тың
басы
3
минут
7
минут
|
Қызығушылықты
ояту. Жарасқан Әбдірашев.
Бейнематериал
Келесі қадам: оқушылар сурет
бойынша тақырыпқа болжам жасайды.
1-тапсырма: Оқушыларды сабақтың
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері мен жұмыс алгоритмімен
таныстыру.
Демкриптор:
1. Суретті сөзбен сипаттайды.
1 балл
2. «Дала сенің ұлыңмын»
шығармасымен байланыстырады. 1 балл
3. Туған жер, табиғат, ақын,
сүйемін,махаббат, ана, адам сөздерін
айтылым барысында қолдануға
болмайды. 1 балл
4. Ойын 2 сөйлеммен жеткізеді.
1 балл
Кері
байланыс. Оқушылар жауабы
тыңдалып,бағаланады.
|
тақта,
Тақтадағы
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
22
минут
8
минут
|
Мағынаны тану
кезеңі. Оқушыларға Ж.Әбдірашевті еске
алу кешінде оқылған «Дала, сенің ұлыңмын» шығармасынан үзінді
көрсетіледі. Бейнематериалға қатысты өз ой-пікірлерін
білдіреді.
2-тапсырма
Кері
байланыс. Оқушылар мұғалімнің
көмегімен берілген кестені талқылай отырып, дұрыс жауабын
анықтайды.
3-тапсырма:

Кері
байланыс. Оқушылар бір-бірінің
жұмыстарын дескриптор бойынша тексеріп, пікір
айтады.
Мұғалім:Бүгінгі сабақтан әркім
өзіне қажетті құндылықты анықтап, қажеттілігін көрсете білді.Осы
сабақтан алған білімдеріңді өмірде қолданып, әрбір берілген
дүниенің құнды екенін ұмытпаңдар.
|
тақта,
бейнематериал
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Рефлексия

Оқушылар сабақ бойынша пікір
айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі
қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды.
|
тақта
|