Материалдар / жадынама
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

жадынама

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жадынама түзету және инклюзивті оқытылатын оқушыларға арналған мұғалімнің құжаттар тізімі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
799
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:Дарынды балаларды айқындау мен дамытудағы әдістемелік қызметтің рөлі
Мақсаты:
  • Мұғалімдер оқушылардың дарындылық қасиеттерін қалай анықтау керектігін үйренеді, әдіс-тәсілдерін меңгереді.
  • Оқу үдерісінде мұғалімдердің дарынды оқушыларды зерттеу дағдысы қалыптасады.
  • Оқу нәтижесі:Мұғалімдер дарынды оқушылардың қасиеттерін анықтайтын әдіс-тәсілдерді меңгереді. Оқу үдерісінде дарынды оқушынының қабілетін ашады.

    Деркекөздер:Стикерлер, ноутбук, видеоролик, презентация.
    Негізгі идеялар:Аудиториядағы әріптестерге дарынды оқушыларды анықтау жолдарын туралы жұмыс жүргізу.
    КезеңКоучтің іс-әрекеті Мұғалімнің іс-әрекеті

    Ұйымдастыру кезеңі









    1.Топқа бөлінеді.



    Топ ережелерін ескеру керек.«Мен кіммін?» атты ойыны. Стикерге атақты адамның атын көрсетпей жазып, келесі топқа жасырады. Сұрақтар қою арқылы, жасырынған адамның кім екенін табу керек?

    5 минут
    Кіріспе бөлім:





























    Ой қозғау
    Жағымды орта қалыптастыру, зейіндерін аудару

    Видеоролик «Қаздар» арқылы зейіндерін аудару



















    «Бала Жамбыл» бейнежазба
    Көреді, тыңдайды, ұғынады. Видеоүзінді көрсету. 1топ Бұл бейнеүзіндіден не көрдік ?

    2топ. Біз қаздардың іс-әрекетінен нені ұқтық?

    3топҚаздардың іс-әрекетінен қандай үлгі алар едіңіздер?4 топҚаздардың ынтымақтастығын қалай түсіндіресіздер?

    Тақырыпты ашу


    5минут Видеоүзінді

    Негізгі бөлім 1-тапсырмаПостерДарындылық, дарын және талант деген сөздер Мұғалімдер постер арқылы түсіндіреді.



    10 минут
    Бағалау

    "Басбармақ "

    1 минут
    Сергіту сәті Психологиялық ахуалды реттеу - (сыни ойлауға арналған сұрақтар)1. Бір адам әр күні таңертең жұмысқа 9-қабаттан лифтімен түсіп барады, ал кешке 1-қабаттан 5-қабатқа дейін лифтімен көтеріліп, 9-қабатқа дейін жаяу көтеріледі. Неге?2. Үйде бір қыз отыр. Егер қыз түрып кеткен жағдайда, сіз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр? 3. Кенгуру жолбарыстан неге қорқпайды? 4. Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды. Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін? 5. Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі?



    ?
    2 минут
    Мағынаны тану2-тапсырма
  • «Оқушы үні» деген не? Оны тыңдай білеміз бе?
  • Тұжырымдамалық картаны толтыру ұсынылады.
  • Төрт топ та ортақ «Оқушы үні» жобасын тұжырымдамалық картаға түсіреді. 10 минут
    Бағалау.

    3 минут








    Кері байланыс















    1.Бүгінгі коучинг сабағы сізге қаншалықты түсінікті болды? ------------------------ 2.Көңіліңізге қай тұсы ұнады? -------------------------- ---- 3.Қай тұсы көңіліңізден шықпады? ----------------------------4.Нені өзгерткіңіз келеді?-------------------- 5.Сіздерге ерекше қызық болған сәті?----------- 6. Сіздерге ең пайдалысы не болды?---------- 

    5 минут
    ҚорытындыМұғалім үшін ең маңыздысы әріптестермен ынтымақтастықта болу, оқушы үніне құлақ түру.Нені оқу керектігін білу.Оқушыға ыңғайлы орта құрыңыздар.Дарындылыққа жол ашу.5 минут


    Кері байланыс


    «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Қосымша мәліметҒаламтор материалдары, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!