|
ПӘНІ |
Биология |
15/16.05.2018ж |
КЛАСЫ |
11 А,Ә |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТАҚЫРЫП |
Жағымды қатынастар: симбиоз, кооперация, мутуализм,комменсализм, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
МАҚСАТЫ |
Организмдер арасындағы қарым-қатынастардың формаларымен таныстырып, организмдер үшін маңызды екенін түсіндіру. Қоршаған ортаны қорғауға үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ |
Ашық сұрақтар қою және топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады. Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТҮЙІНДІ ИДЕЯСЫ |
Тапсырмалармен жұмыс жасап, талдауға үйренеді. Ұйымшыл болуға үйренеді. Сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді. Өз беттерінше іздену арқылы белсенділігі артады. Бірін-бірі бағалауды үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Интерактивті тақта, маркерлер Электрондық оқулық-11 сынып, Биология кітабы 11-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР |
Диалог, СТО технологиясы, тірек -сызба, көрнекілік , АКТ пайдалану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар Бағалау. Рефлекция. Үйге тапсырма: |
І. Кіріспе бөлім. Ұйымдастыру. 4 топқа бөлу ІІ. Негізгі бөлім
1-тапсырма. Сұрақ-жауап
ІІІ. Жаңа сабақ. Қарым- қатынас электрондық оқулық. Антагонизмдік қарым-қатынастар дегеніміз не?
2-тапсырма. Әр топқа тақырыпшалар бойынша постер беріледі. 1 топ. Симбиоз 2 топ. Кооперация 3 топ. Мутуализм 4 топ. Комменсализм Қорғау барысында қосымша сұрақпен кері байланыс жасау. 3-тапсырма. Сәйкестігін тап
4-тапсырма. Мықты болсаң-тауып көр, АКТ арқылы суретпен жұмыс.
1 2 3 4
1- Мутуализм 2- Комменсализм 3-Симбиоз 4- Кооперация
Бағалау критерийі: 11-сынып 8-10 ұпай - «5», 5-7 ұпай - «4», 2-4 ұпай - «3».
«Бармақ» әдісі
§ 63 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жағымды қатынастар: симбиоз, кооперация, мутуализм,комменсализм,
Жағымды қатынастар: симбиоз, кооперация, мутуализм,комменсализм,
|
ПӘНІ |
Биология |
15/16.05.2018ж |
КЛАСЫ |
11 А,Ә |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТАҚЫРЫП |
Жағымды қатынастар: симбиоз, кооперация, мутуализм,комменсализм, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
МАҚСАТЫ |
Организмдер арасындағы қарым-қатынастардың формаларымен таныстырып, организмдер үшін маңызды екенін түсіндіру. Қоршаған ортаны қорғауға үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ |
Ашық сұрақтар қою және топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады. Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТҮЙІНДІ ИДЕЯСЫ |
Тапсырмалармен жұмыс жасап, талдауға үйренеді. Ұйымшыл болуға үйренеді. Сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді. Өз беттерінше іздену арқылы белсенділігі артады. Бірін-бірі бағалауды үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Интерактивті тақта, маркерлер Электрондық оқулық-11 сынып, Биология кітабы 11-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР |
Диалог, СТО технологиясы, тірек -сызба, көрнекілік , АКТ пайдалану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар Бағалау. Рефлекция. Үйге тапсырма: |
І. Кіріспе бөлім. Ұйымдастыру. 4 топқа бөлу ІІ. Негізгі бөлім
1-тапсырма. Сұрақ-жауап
ІІІ. Жаңа сабақ. Қарым- қатынас электрондық оқулық. Антагонизмдік қарым-қатынастар дегеніміз не?
2-тапсырма. Әр топқа тақырыпшалар бойынша постер беріледі. 1 топ. Симбиоз 2 топ. Кооперация 3 топ. Мутуализм 4 топ. Комменсализм Қорғау барысында қосымша сұрақпен кері байланыс жасау. 3-тапсырма. Сәйкестігін тап
4-тапсырма. Мықты болсаң-тауып көр, АКТ арқылы суретпен жұмыс.
1 2 3 4
1- Мутуализм 2- Комменсализм 3-Симбиоз 4- Кооперация
Бағалау критерийі: 11-сынып 8-10 ұпай - «5», 5-7 ұпай - «4», 2-4 ұпай - «3».
«Бармақ» әдісі
§ 63 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














