0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы: «Хромосомалар санының ауытқуымен байланысты адамның
хромосомдық аурулары.
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: 10 «Ә»
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
10.3 Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Алдатаева Ж.Д
16.02.2022
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Хромосомалар санының ауытқуымен байланысты адамның
хромосомдық аурулары.
10.2.4.6 - хромосомалар санының ауытқуымен байланысты
адамның хромосомдық ауруларын (аутосомдық және жыныстық)
сипаттау
Барлық оқушылар үшін:
Хромосомалық аурулардың себептерін оқып-біледі.
Көпшілік оқушылар үшін:
Хромосомалық аурулардың пайда болу механизімдерін түсіндіре
алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іскезеңі/Уақыты
әрекеті
Сабақтың басы Ұйымдастыру
Қызығушылық кезеңі:
ты ояту.
1. Оқушылармен
амандасу,
түгендеу.
2.топтық ережені
еске түсіру
3. Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
Оқушыларды
топқа бөлу
1 топ
2 топ
3 топ
4.Оқушыларды
топтарға
біріктіру
5.Бағалау парағы
беріледі.
1тапсырма
«Quizizz»
орындату, өткен
сабақты
бүгінгі
тақырыппен
байланыстыру
Оқушының іс-әрекеті
Сұрақтар:
1.Тұқымқуалаушылық пен
өзгергіштікті зерттейтін
ғылым
Генетика
Селекция
Экология
эволюция
2. Биологиялық
мутагендерге не жатады?
Колхицин
Этиленимин
Никотин қышқылы
стронциий
3.Партоногенез жолымен
көбейетін ағзалар
Дрозофила шыбыны
Асбұршақ
Намазшам гүлі
Аскарида
4.Хромосома ұштарының
жетіспеушілігі қалай
аталады?
Дефишенция
Дупликация
Делеция
транслокация
5.Плазмогендердің әсерінен
туындайтын мутация
Анеуплойдия
Полиплоидия
Цитоплазмалық мутация
Бағалау
Ресурстар
Оқушылар
АКТ
«Quizizz»
оқулықтар
жауаптарының
Интербелсен
орындалуына
ді тақта
қарай
балл
Ұялы
беріледі.
телефон
Хромосомалық мутация
6.Хромосома бөлігінің 180®
қа бұрылуына байланысты
гендердің орналасу ретінің
өзгеруі
Инверсия
Дупликация
Делеция
Транслокация
7.ДНҚ молекуласының
белгілі бір бөлігінде
нуклеотидтердің қатар
тізбегінің өзгеруі
Хромосомалық мутация
Гендік мутация
Цитоплазмалық мутация
Геномдық мутация
Жаңа сабаққа
кіріспе
Тақтаға даун
синдромы, патау
синдромының
суреттері
көрсетіледі. Сурет
көрсету арқылы
тақырыпты
ашамын.
Сабақтың
мақсатын
оқушылармен
бірлесе отырып
анықтаймын,
тапсырмалармен,
бағалау
критерийлерімен
таныстырамын Әр
оқушылар өз
оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Суреттерге қарап бүгінгі
сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды
1.Хромосомалық
аурулардың пайда болу
механизімдері қандай?
2. Тұқым қуалайтын
ауруларды қалай емдеуге
болады?
Мақсаты:
Жылдам әрі
функционалды
түрде сыни
ойлануды
дамыту.
Тиімділігі:
оқушының
танымдық
дағдысы артады.
Сонымен қатар
оқушыға
сабақтың
өмірмен
байланысын
көрсетеді және
сабақтың
тақырыбы мен
мақсатын
анықтауға
мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл
жерде
саралаудың
«Диалог және
қолдау
көрсету» тәсілі
көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап
беруге бағыттау
мақсатында
кейбір
оқушыларға
АКТ.
Оқулық
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
«Кинометафора»
әдісі бойынша
IMG_2533.MP4
IMG_2532.MP4
жаңа тақырыпқа
байланысты
видеоролик
көрсетіледі.Әр
топқа синдромдар
бейнеленген
суреттер беріледі
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін
оқуға тапсырма
береді
3 тапсырма.
Интербелсенді
тақтаға Wordwall
дың сійкестендіру
тапсырмаларын әр
топтың
оөушылары
орындайды
Дискриптор
-суреттен ауру түрін
анықтайды,
-хромосомасындағы
ауытқушылықты көрсетеді
-Синдром белгілерін
сипаттайды.
-Хромосомалық аурулардың
пайда болу механизімдерін
түсіндіреді.
Әр топ
Wordwall
1. Хромосомалық
аурулардың басқа тұқым
қуалайтын аурулардан
айырмашылығын атайды.
ашық сұрақтар,
ал кейбір көмек
қажет ететін
оқушыларға
жетелеуші
сұрақтар
қойылады.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.
Хромосомалық
аурулардың
пайда болу
механизімдерін
сипаттайды.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы
орындайды
Оқулық
Тақырыпқа
байланысты
интернет
желісін
пайдаланып
видео көріп
танысу.
Wordwall
Интербелсен
ді тапқа
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
Мұғалім сабақты
қорытындылау
мақсатында
оқушылардың
сабаққа деген
көзқарасын,
рефлексиясын
Whats App желісі
арқылыбілім
алушылардан кері
байланыс аламын
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай
білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша
оқушылардың
пікірін
анықтайды.
Жинақталған
деректердің құнды
болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
2. Хромосомалық
аурулардың пайда болуының
басты себебі неде?
3. Жаңа туылған қыз
нәрестелерде айқын
байқауға болатын ауру түрі
қандай?
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз
ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне
сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім,
үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым,
жасай аламын. т.б.
оқушыларды
ң сабаққа
қатысқан
белсенілігіне
қарай 1-10
баллдық
жүйе
бойынша әр
оқушының
өзіне тиісті
баллын
қойып
бағалайды.
СОнымен
қатар,
оқушыларды
ынталандыру
үшін
«тәтті
конфеттер
» әдісі
арқылы
бағалайды.
хромосомдық аурулары.
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: 10 «Ә»
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
10.3 Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Алдатаева Ж.Д
16.02.2022
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Хромосомалар санының ауытқуымен байланысты адамның
хромосомдық аурулары.
10.2.4.6 - хромосомалар санының ауытқуымен байланысты
адамның хромосомдық ауруларын (аутосомдық және жыныстық)
сипаттау
Барлық оқушылар үшін:
Хромосомалық аурулардың себептерін оқып-біледі.
Көпшілік оқушылар үшін:
Хромосомалық аурулардың пайда болу механизімдерін түсіндіре
алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іскезеңі/Уақыты
әрекеті
Сабақтың басы Ұйымдастыру
Қызығушылық кезеңі:
ты ояту.
1. Оқушылармен
амандасу,
түгендеу.
2.топтық ережені
еске түсіру
3. Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
Оқушыларды
топқа бөлу
1 топ
2 топ
3 топ
4.Оқушыларды
топтарға
біріктіру
5.Бағалау парағы
беріледі.
1тапсырма
«Quizizz»
орындату, өткен
сабақты
бүгінгі
тақырыппен
байланыстыру
Оқушының іс-әрекеті
Сұрақтар:
1.Тұқымқуалаушылық пен
өзгергіштікті зерттейтін
ғылым
Генетика
Селекция
Экология
эволюция
2. Биологиялық
мутагендерге не жатады?
Колхицин
Этиленимин
Никотин қышқылы
стронциий
3.Партоногенез жолымен
көбейетін ағзалар
Дрозофила шыбыны
Асбұршақ
Намазшам гүлі
Аскарида
4.Хромосома ұштарының
жетіспеушілігі қалай
аталады?
Дефишенция
Дупликация
Делеция
транслокация
5.Плазмогендердің әсерінен
туындайтын мутация
Анеуплойдия
Полиплоидия
Цитоплазмалық мутация
Бағалау
Ресурстар
Оқушылар
АКТ
«Quizizz»
оқулықтар
жауаптарының
Интербелсен
орындалуына
ді тақта
қарай
балл
Ұялы
беріледі.
телефон
Хромосомалық мутация
6.Хромосома бөлігінің 180®
қа бұрылуына байланысты
гендердің орналасу ретінің
өзгеруі
Инверсия
Дупликация
Делеция
Транслокация
7.ДНҚ молекуласының
белгілі бір бөлігінде
нуклеотидтердің қатар
тізбегінің өзгеруі
Хромосомалық мутация
Гендік мутация
Цитоплазмалық мутация
Геномдық мутация
Жаңа сабаққа
кіріспе
Тақтаға даун
синдромы, патау
синдромының
суреттері
көрсетіледі. Сурет
көрсету арқылы
тақырыпты
ашамын.
Сабақтың
мақсатын
оқушылармен
бірлесе отырып
анықтаймын,
тапсырмалармен,
бағалау
критерийлерімен
таныстырамын Әр
оқушылар өз
оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Суреттерге қарап бүгінгі
сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды
1.Хромосомалық
аурулардың пайда болу
механизімдері қандай?
2. Тұқым қуалайтын
ауруларды қалай емдеуге
болады?
Мақсаты:
Жылдам әрі
функционалды
түрде сыни
ойлануды
дамыту.
Тиімділігі:
оқушының
танымдық
дағдысы артады.
Сонымен қатар
оқушыға
сабақтың
өмірмен
байланысын
көрсетеді және
сабақтың
тақырыбы мен
мақсатын
анықтауға
мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл
жерде
саралаудың
«Диалог және
қолдау
көрсету» тәсілі
көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап
беруге бағыттау
мақсатында
кейбір
оқушыларға
АКТ.
Оқулық
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
«Кинометафора»
әдісі бойынша
IMG_2533.MP4
IMG_2532.MP4
жаңа тақырыпқа
байланысты
видеоролик
көрсетіледі.Әр
топқа синдромдар
бейнеленген
суреттер беріледі
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін
оқуға тапсырма
береді
3 тапсырма.
Интербелсенді
тақтаға Wordwall
дың сійкестендіру
тапсырмаларын әр
топтың
оөушылары
орындайды
Дискриптор
-суреттен ауру түрін
анықтайды,
-хромосомасындағы
ауытқушылықты көрсетеді
-Синдром белгілерін
сипаттайды.
-Хромосомалық аурулардың
пайда болу механизімдерін
түсіндіреді.
Әр топ
Wordwall
1. Хромосомалық
аурулардың басқа тұқым
қуалайтын аурулардан
айырмашылығын атайды.
ашық сұрақтар,
ал кейбір көмек
қажет ететін
оқушыларға
жетелеуші
сұрақтар
қойылады.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.
Хромосомалық
аурулардың
пайда болу
механизімдерін
сипаттайды.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы
орындайды
Оқулық
Тақырыпқа
байланысты
интернет
желісін
пайдаланып
видео көріп
танысу.
Wordwall
Интербелсен
ді тапқа
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
Мұғалім сабақты
қорытындылау
мақсатында
оқушылардың
сабаққа деген
көзқарасын,
рефлексиясын
Whats App желісі
арқылыбілім
алушылардан кері
байланыс аламын
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай
білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша
оқушылардың
пікірін
анықтайды.
Жинақталған
деректердің құнды
болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
2. Хромосомалық
аурулардың пайда болуының
басты себебі неде?
3. Жаңа туылған қыз
нәрестелерде айқын
байқауға болатын ауру түрі
қандай?
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз
ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне
сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім,
үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым,
жасай аламын. т.б.
оқушыларды
ң сабаққа
қатысқан
белсенілігіне
қарай 1-10
баллдық
жүйе
бойынша әр
оқушының
өзіне тиісті
баллын
қойып
бағалайды.
СОнымен
қатар,
оқушыларды
ынталандыру
үшін
«тәтті
конфеттер
» әдісі
арқылы
бағалайды.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Дуйсекова Зағира АллабергеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Жаhaндық құзыреттер курсының ерекшелігі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жаhaндық құзыреттер курсының ерекшелігі
Материал туралы қысқаша түсінік
Жахандық құзыреттер курсы
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы: «Хромосомалар санының ауытқуымен байланысты адамның
хромосомдық аурулары.
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: 10 «Ә»
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
10.3 Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Алдатаева Ж.Д
16.02.2022
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Хромосомалар санының ауытқуымен байланысты адамның
хромосомдық аурулары.
10.2.4.6 - хромосомалар санының ауытқуымен байланысты
адамның хромосомдық ауруларын (аутосомдық және жыныстық)
сипаттау
Барлық оқушылар үшін:
Хромосомалық аурулардың себептерін оқып-біледі.
Көпшілік оқушылар үшін:
Хромосомалық аурулардың пайда болу механизімдерін түсіндіре
алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іскезеңі/Уақыты
әрекеті
Сабақтың басы Ұйымдастыру
Қызығушылық кезеңі:
ты ояту.
1. Оқушылармен
амандасу,
түгендеу.
2.топтық ережені
еске түсіру
3. Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
Оқушыларды
топқа бөлу
1 топ
2 топ
3 топ
4.Оқушыларды
топтарға
біріктіру
5.Бағалау парағы
беріледі.
1тапсырма
«Quizizz»
орындату, өткен
сабақты
бүгінгі
тақырыппен
байланыстыру
Оқушының іс-әрекеті
Сұрақтар:
1.Тұқымқуалаушылық пен
өзгергіштікті зерттейтін
ғылым
Генетика
Селекция
Экология
эволюция
2. Биологиялық
мутагендерге не жатады?
Колхицин
Этиленимин
Никотин қышқылы
стронциий
3.Партоногенез жолымен
көбейетін ағзалар
Дрозофила шыбыны
Асбұршақ
Намазшам гүлі
Аскарида
4.Хромосома ұштарының
жетіспеушілігі қалай
аталады?
Дефишенция
Дупликация
Делеция
транслокация
5.Плазмогендердің әсерінен
туындайтын мутация
Анеуплойдия
Полиплоидия
Цитоплазмалық мутация
Бағалау
Ресурстар
Оқушылар
АКТ
«Quizizz»
оқулықтар
жауаптарының
Интербелсен
орындалуына
ді тақта
қарай
балл
Ұялы
беріледі.
телефон
Хромосомалық мутация
6.Хромосома бөлігінің 180®
қа бұрылуына байланысты
гендердің орналасу ретінің
өзгеруі
Инверсия
Дупликация
Делеция
Транслокация
7.ДНҚ молекуласының
белгілі бір бөлігінде
нуклеотидтердің қатар
тізбегінің өзгеруі
Хромосомалық мутация
Гендік мутация
Цитоплазмалық мутация
Геномдық мутация
Жаңа сабаққа
кіріспе
Тақтаға даун
синдромы, патау
синдромының
суреттері
көрсетіледі. Сурет
көрсету арқылы
тақырыпты
ашамын.
Сабақтың
мақсатын
оқушылармен
бірлесе отырып
анықтаймын,
тапсырмалармен,
бағалау
критерийлерімен
таныстырамын Әр
оқушылар өз
оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Суреттерге қарап бүгінгі
сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды
1.Хромосомалық
аурулардың пайда болу
механизімдері қандай?
2. Тұқым қуалайтын
ауруларды қалай емдеуге
болады?
Мақсаты:
Жылдам әрі
функционалды
түрде сыни
ойлануды
дамыту.
Тиімділігі:
оқушының
танымдық
дағдысы артады.
Сонымен қатар
оқушыға
сабақтың
өмірмен
байланысын
көрсетеді және
сабақтың
тақырыбы мен
мақсатын
анықтауға
мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл
жерде
саралаудың
«Диалог және
қолдау
көрсету» тәсілі
көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап
беруге бағыттау
мақсатында
кейбір
оқушыларға
АКТ.
Оқулық
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
«Кинометафора»
әдісі бойынша
IMG_2533.MP4
IMG_2532.MP4
жаңа тақырыпқа
байланысты
видеоролик
көрсетіледі.Әр
топқа синдромдар
бейнеленген
суреттер беріледі
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін
оқуға тапсырма
береді
3 тапсырма.
Интербелсенді
тақтаға Wordwall
дың сійкестендіру
тапсырмаларын әр
топтың
оөушылары
орындайды
Дискриптор
-суреттен ауру түрін
анықтайды,
-хромосомасындағы
ауытқушылықты көрсетеді
-Синдром белгілерін
сипаттайды.
-Хромосомалық аурулардың
пайда болу механизімдерін
түсіндіреді.
Әр топ
Wordwall
1. Хромосомалық
аурулардың басқа тұқым
қуалайтын аурулардан
айырмашылығын атайды.
ашық сұрақтар,
ал кейбір көмек
қажет ететін
оқушыларға
жетелеуші
сұрақтар
қойылады.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.
Хромосомалық
аурулардың
пайда болу
механизімдерін
сипаттайды.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы
орындайды
Оқулық
Тақырыпқа
байланысты
интернет
желісін
пайдаланып
видео көріп
танысу.
Wordwall
Интербелсен
ді тапқа
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
Мұғалім сабақты
қорытындылау
мақсатында
оқушылардың
сабаққа деген
көзқарасын,
рефлексиясын
Whats App желісі
арқылыбілім
алушылардан кері
байланыс аламын
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай
білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша
оқушылардың
пікірін
анықтайды.
Жинақталған
деректердің құнды
болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
2. Хромосомалық
аурулардың пайда болуының
басты себебі неде?
3. Жаңа туылған қыз
нәрестелерде айқын
байқауға болатын ауру түрі
қандай?
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз
ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне
сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім,
үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым,
жасай аламын. т.б.
оқушыларды
ң сабаққа
қатысқан
белсенілігіне
қарай 1-10
баллдық
жүйе
бойынша әр
оқушының
өзіне тиісті
баллын
қойып
бағалайды.
СОнымен
қатар,
оқушыларды
ынталандыру
үшін
«тәтті
конфеттер
» әдісі
арқылы
бағалайды.
хромосомдық аурулары.
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: 10 «Ә»
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
10.3 Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Алдатаева Ж.Д
16.02.2022
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Хромосомалар санының ауытқуымен байланысты адамның
хромосомдық аурулары.
10.2.4.6 - хромосомалар санының ауытқуымен байланысты
адамның хромосомдық ауруларын (аутосомдық және жыныстық)
сипаттау
Барлық оқушылар үшін:
Хромосомалық аурулардың себептерін оқып-біледі.
Көпшілік оқушылар үшін:
Хромосомалық аурулардың пайда болу механизімдерін түсіндіре
алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іскезеңі/Уақыты
әрекеті
Сабақтың басы Ұйымдастыру
Қызығушылық кезеңі:
ты ояту.
1. Оқушылармен
амандасу,
түгендеу.
2.топтық ережені
еске түсіру
3. Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
Оқушыларды
топқа бөлу
1 топ
2 топ
3 топ
4.Оқушыларды
топтарға
біріктіру
5.Бағалау парағы
беріледі.
1тапсырма
«Quizizz»
орындату, өткен
сабақты
бүгінгі
тақырыппен
байланыстыру
Оқушының іс-әрекеті
Сұрақтар:
1.Тұқымқуалаушылық пен
өзгергіштікті зерттейтін
ғылым
Генетика
Селекция
Экология
эволюция
2. Биологиялық
мутагендерге не жатады?
Колхицин
Этиленимин
Никотин қышқылы
стронциий
3.Партоногенез жолымен
көбейетін ағзалар
Дрозофила шыбыны
Асбұршақ
Намазшам гүлі
Аскарида
4.Хромосома ұштарының
жетіспеушілігі қалай
аталады?
Дефишенция
Дупликация
Делеция
транслокация
5.Плазмогендердің әсерінен
туындайтын мутация
Анеуплойдия
Полиплоидия
Цитоплазмалық мутация
Бағалау
Ресурстар
Оқушылар
АКТ
«Quizizz»
оқулықтар
жауаптарының
Интербелсен
орындалуына
ді тақта
қарай
балл
Ұялы
беріледі.
телефон
Хромосомалық мутация
6.Хромосома бөлігінің 180®
қа бұрылуына байланысты
гендердің орналасу ретінің
өзгеруі
Инверсия
Дупликация
Делеция
Транслокация
7.ДНҚ молекуласының
белгілі бір бөлігінде
нуклеотидтердің қатар
тізбегінің өзгеруі
Хромосомалық мутация
Гендік мутация
Цитоплазмалық мутация
Геномдық мутация
Жаңа сабаққа
кіріспе
Тақтаға даун
синдромы, патау
синдромының
суреттері
көрсетіледі. Сурет
көрсету арқылы
тақырыпты
ашамын.
Сабақтың
мақсатын
оқушылармен
бірлесе отырып
анықтаймын,
тапсырмалармен,
бағалау
критерийлерімен
таныстырамын Әр
оқушылар өз
оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Суреттерге қарап бүгінгі
сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды
1.Хромосомалық
аурулардың пайда болу
механизімдері қандай?
2. Тұқым қуалайтын
ауруларды қалай емдеуге
болады?
Мақсаты:
Жылдам әрі
функционалды
түрде сыни
ойлануды
дамыту.
Тиімділігі:
оқушының
танымдық
дағдысы артады.
Сонымен қатар
оқушыға
сабақтың
өмірмен
байланысын
көрсетеді және
сабақтың
тақырыбы мен
мақсатын
анықтауға
мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл
жерде
саралаудың
«Диалог және
қолдау
көрсету» тәсілі
көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап
беруге бағыттау
мақсатында
кейбір
оқушыларға
АКТ.
Оқулық
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
«Кинометафора»
әдісі бойынша
IMG_2533.MP4
IMG_2532.MP4
жаңа тақырыпқа
байланысты
видеоролик
көрсетіледі.Әр
топқа синдромдар
бейнеленген
суреттер беріледі
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін
оқуға тапсырма
береді
3 тапсырма.
Интербелсенді
тақтаға Wordwall
дың сійкестендіру
тапсырмаларын әр
топтың
оөушылары
орындайды
Дискриптор
-суреттен ауру түрін
анықтайды,
-хромосомасындағы
ауытқушылықты көрсетеді
-Синдром белгілерін
сипаттайды.
-Хромосомалық аурулардың
пайда болу механизімдерін
түсіндіреді.
Әр топ
Wordwall
1. Хромосомалық
аурулардың басқа тұқым
қуалайтын аурулардан
айырмашылығын атайды.
ашық сұрақтар,
ал кейбір көмек
қажет ететін
оқушыларға
жетелеуші
сұрақтар
қойылады.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.
Хромосомалық
аурулардың
пайда болу
механизімдерін
сипаттайды.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы
орындайды
Оқулық
Тақырыпқа
байланысты
интернет
желісін
пайдаланып
видео көріп
танысу.
Wordwall
Интербелсен
ді тапқа
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
Мұғалім сабақты
қорытындылау
мақсатында
оқушылардың
сабаққа деген
көзқарасын,
рефлексиясын
Whats App желісі
арқылыбілім
алушылардан кері
байланыс аламын
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай
білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша
оқушылардың
пікірін
анықтайды.
Жинақталған
деректердің құнды
болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
2. Хромосомалық
аурулардың пайда болуының
басты себебі неде?
3. Жаңа туылған қыз
нәрестелерде айқын
байқауға болатын ауру түрі
қандай?
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз
ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне
сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім,
үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым,
жасай аламын. т.б.
оқушыларды
ң сабаққа
қатысқан
белсенілігіне
қарай 1-10
баллдық
жүйе
бойынша әр
оқушының
өзіне тиісті
баллын
қойып
бағалайды.
СОнымен
қатар,
оқушыларды
ынталандыру
үшін
«тәтті
конфеттер
» әдісі
арқылы
бағалайды.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
10.05.2023
338
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













