Материалдар / Жай бөлшек. Жай бөлшекті оқу және жазу

Жай бөлшек. Жай бөлшекті оқу және жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшек. Жай бөлшекті оқу және жазу тақырыбына берілген ашық сабаққа арнап жазылған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Дайын презентациясы бар. Сабақта қолданылған көрнекіліктерді жеке ала аласыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2024
59
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Жай бөлшек. Жай бөлшекті оқу және жазу

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

1 – бөлім. ІІІ тарау. Жай бөлшектер.

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

12.10.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру;

5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу;

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: жай бөлшектердің анықтамасын өз сөзімен айта алады, жай бөлшектерді оқып, жаза алады;

Басым көпшілігі: фигураларды тең бөліктерге бөле алады және боялған бөліктерін жай бөлшекпен жаза алады.

Кейбірі: жай бөлшектерді өмірмен байланыстыра алады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

7 минут

Сәлеметсіздерме!

Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу тақырыптарын қарастыратын боламыз.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- жай бөлшек ұғымын меңгеру;

- жай бөлшектерді оқу және жазу


Жаңа тарауды бастамас бұрын өткен тараудағы тақырыптарды қайталаймыз. Қорапшада берілген шариктерді таңдап, таңдалған шариктегі сұрақтарға біртіндеп жауап беретін боламыз.



Өткен тарауды қорытындылау мақсатында шарик таңдап, топ бойынша сұрақтарға жауап беретін болады.

Сұраққа жауап бергендеріне қарай оқушылар бағаланады.


Қорапша ішіндегі шариктер және бағалау картасы


10 минут

Жаңа сабақ.

Көрнекіліктер арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.

Бүтіннің бірнеше тең бөліктерінің әрқайсысы үлес деп аталады.

Жай бөлшекті оқығанда алдымен бөлшек сызығының астындағы сан (бөлімі) шығыс септігінде оқылады. Сонан соң бөлшек сызығының үстіндегі сан (бөлімі) атау септігінде оқылады.

Жай бөлшектердің жазылуы.

Бөлшек сызығының астындағы сан бір бүтіннің неше тең бөлікке бөлінгенін көрсетеді. Оны бөлшектің бөлімі деп атайды. Бөлшек сызығының үстіндегі сан неше бөліктің алынғанын көрсетеді. Оны бөлшектің алымы деп атайды.

Әріптермен жазсақ:

Жай бөлшек -


Екі натурал санның бөліндісін жай бөлшек түрінде жазуға болады.

Мысалы, 12 : 4 = немесе 100 : 25 =

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, жай бөлшек, жай бөлшектің алымы және бөлімімен танысады.


Сұрақтарға жауап береді.



Презентация


Көрнекіліктер:

Рисунок 155369192


13 минут

; ; ; ; ; ; ; ; ; ; бөлшектерін оқып шығып, олардың әрқайсысының бөлімі мен алымын атаңдар.


Тақтаға есеп шығаруға оқушылар шығады.


350

Бөліндіні бөлшек түрінде жазыңдар.

  1. Қандай бөлігі боялған?

  2. Қандай бөлігі боялмаған?


351

  1. Бөліндіні бөлшек түрінде жазыңдар:

7 : 12; 9 : 11; 8 : 7; 14 : 20; 30 : 41; 61 : 100.

  1. Бөлшекті бөлінді түрінде жазады:

; ; ; ; ; .


Берілген жай бөлшектерді оқып, алымы мен бөлімін атайды.



Есепте берілген фигуралардың қанша бөлігі боялғандығын және қанша бөлігі боялмағандығын анықтап жазады.





Оқушылар бөліндіні бөлшек түрінде жазады.


Оқушылар бөлшекті бөлінді түрінде жазатын болады.

Сұраққа жауап бергендеріне қарай оқушылар бағаланады.








Презентация беті


Оқулық





5 минут

Берілген пазл бойынша жай бөлшектердің құрамын толықтырады.

Топтың құрамындағы оқушылар бірлесе отырып, жай бөлшектерді пазл арқылы құрастырады.

Көрнекілік:
Рисунок 1005044208

5 минут

Рефлексия.

«Қоржындағы асық» әдісі бойынша бүгінгі өткен сабақты түсініп не түсінбегендігін жазады.

«Жасыл қоржын» - Сабақты жақсы түсіндім!

«Көк қоржын» - Сабақты жартылай түсіндім!

«Қызыл қоржын» - Сабақты түсіу қиын болды!


Үй жұмысы: №355, №356

Оқушылар бүгінгі өткен сабақты түсініп не түсінбегендігін жазады.


Көрнекілік: қоржын және асық.

Рисунок 117230556



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ