Жай бөлшектер мен аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектер мен аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру

Материал туралы қысқаша түсінік
математик мұғалімдерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: 198 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Күні:7.11.2018ж Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сынып: 5А, 5 В

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектер мен аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.16 - жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

Сабақтың мақсаты

Жай бөлшектерді ,аралас сандарды ортақ бөлімге келтіруді үйренеді,берілген сандардың ЕКОЕ табуды қолданады

Бағалау критерийі

  • Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді

  • Аралас сандарды ортақ бөлімге келтіреді

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер:

Бөлшек,алым,бұрыс бөлшек,дұрыс бөлшек,,аралас сан

Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Жай бөлшек бөлшек алымы бөлшектің бөлімі

бөлшек сызығы аралас сандар

ең кіші ортақ еселік

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы негізінде «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылықтарын дамыту арқылы еңбек және шығармашылық ,ынтымақтастық,өмірбойы білім алуға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі


Алдыңғы білім

Дұрыс бөлшек пен бұрыс бөлшектерді ажырата алады

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы


































Сабақтың ортасы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару

  • «Менің тілегім...» сыныпқа бір оқушының тілеген тілектерін тыңдау (психологиялық дайындық


  • Мақсаты:оқушылардың көңіл-күйін көтеру,достық қарым-қатынасты нығайту,жағымды ахуал қалыптастыру. Нәтижесі:оқушылар тілекті тыңдап,достық қарым-қатынас орнатады,көңіл-күйі көтеріледі.

  • «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып,өтілген тақырыптар бойынша оқушыларға доп беру арқылы сұрақтар қою.

Бөлшек алымы дегеніміз не?

Бөлшек бөлімі деген не?

4÷5 бөліндісінде алым нешеге тең?

6÷7 бөліндісінде бөлім нешеге тең?

Бөлшек сызығы қандай амалды білдіреді?

бөлшегінде алым мен бөлімді көрсет

  • «Артқа беру тәсілі » ауыстыру тәсілін пайдаланып үй жұмысы тексеріледі.

Мақсаты:Оқушылардың есте сақтау қабілетін арттыру,тақырыпты қаншалықты түсінгенін меңгеру.

Нәтиже:Оқушылардың есте сақтау қабілеті артады,есептер шығаруда білгенін пайдалана алатынын көрсетеді

  • График тәсілімен білім тексеру


1

2

3

4

5

иә






жоқ







  • Жаңа сабақ түсіндіріледі.Оқушылардың әрқайсысынан жай бөлшекті,аралас сандарды айтқыза отырып,ортақ бөлімге келтіреді.

  • Оқулық бойынша тапсырма беріледі

Әр қатарды топқа бөлу арқылы

376 (2,4) 1-ші амал бойынша

379 (2,4) 2-ші амал бойынша

385 (2,4) 3-ші амал бойынша

Жұптық жұмыс ретінде:

389,391
















Доп




















үлестірмелер





Тақта

Оқулық 5 сынып Математика


Сабақтың соңы

  • «Дұрысы қайсы?» тәсілі.

Мақсаты:Оқушылардың есте сақтау қабілетін арттыру,тақырыпты қаншалықты түсінгенін меңгеру.

Нәтиже:Оқушылардың есте сақтау қабілеті артады,есептер шығаруда білгенін пайдалана алады.

Мұғалім тақтаға есептер жазады,шыққан мәнімен.Оқушы дәптеріне есептің дұрыс-ұрыстығына байланысты «+», «-« таңбаларын қояды.

Дәптерді көршімен алмастырып, «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймыз.


Үй тапсырмасы №476 (1,3), 477 (1), 479 (1,3).



Саралау

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Әдістері арқылы оқушылардың білімі деңгейіне байланысты топтық,жеке жұмыстар жүргізілді.Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды.Тапсырмаларды оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып саралау жүргіздім.

Тапсырма-білім деңгейі әртүрлі оқушыларға тапсырмалар берілді.Оқушылар қажеттіліктеріне сай тапсырмаларды орындады

Қарқын-жеке жұмыс кезінде кейбір оқушылар есептерді тез шығаруы мүмкін.Сондықтан баяу жұмыс істейтін оқушыларға уақыт беремін.

Диалог және қолдау көрсету-кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында көмек қажет болады және бұл әдіс жеке жұмыстар арқылы жүргізіледі.

Бағалау оқу мақсаттарына сәйкес келеді.

Қалыптастырушы бағалау «Жұлдызша» арқылы бағалаймын.Бағалау критерийлерін қолданамын.

Бағалау-сабақ барысында орындалатын тапсырмалардан кейін оқушылар жұлдызша арқылы бағаланады.

Оқушылардың сабақта алған білімдерін бағалау оқушының дәптерін көршісі тексеру арқылы айтылып,қойылады.

Техника қауіпсіздік ережелерін,тақтамен арақашықтықты сақтау.Тақтаны тиімді пайдалану.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі