жәй бөлшектер оқу және жазу 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

жәй бөлшектер оқу және жазу 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне арналған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.1 С бөлім: Жай бөлшек. Жәй бөлшектерді оқу және жазу

Күні:


17.10.2018 ж

Сынып: 5 Ғ

Қатысқандар саны:19

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.9 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

  • - жай бөлшектерді үйренеді, оқиды, жазады;

  • - өмірге қатысты қолданылуын біледі;

  • - жай бөлшектерге арналған есептерді орындай алады;

  • -жай бөлшектері бар мәтін есептерді шығара алады;


Бағалау критерийлері

Дағдылар: Білу және түсіну. Техника

- ұсынылған бөлшектердің бөлімдері мен алымдарын ажырата алады

- оны жазып немесе ауызша оқи алады

- бөлшектердің барлық элементтерін дұрыс көрсетеді

Оқушылар мақсатқа жетті, егер:

Бөлшектерді үйреніп, оқып, жаза алса


Тілдік мақсаттар

Тілдік мақсат:

Оқушылар:

- бөлшектерді оқи алады;

Пәнге қатысты лексика және терминология:

- бөлшектердің алымы мен бөлімі;

- жай бөлшектерді үйрену;

Құндылықтарды дарыту

Жауапты азаматтар адал, сындарлы әрі белсенді, олар тұтастық, сыни идеялар мен қоғамды дамыту, ұлт пен қоршаған ортаны қорғау үшін пікір алуандығын әкеледі.

Оқушыларда өз бетімен жұмыс істеу мәдениетін дамыту, ұйымшылдыққа үйрету, бірін-бірі сыйлау.

Оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу

Пәнаралық байл

Информатика, тұрмыста қолдану

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, интернет, компьютер, презентация, көрнекіліктер

Бастапқы білім

5.1.1.9 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу

Заряд алу тәсілі: Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек.

Топқа бөлу (1,2,3 сандарымен бөлінеміз)

Олардың назарын сабаққа аудару:

ІІ.Үйге берілген тапсырманы тексеру:

Өткен сабақтағы БЖБ нәтижесімен таныстыру

ІІІ. Өтілген материалдарды қайталау

  • 2 ге бөлінгіштік қасиетін анықтаңдар, мысал

  • 5 ке бөлінгіштік қасиетін анықтаңдар, мысал

  • 10 ға бөлінгіштік қасиетін анықтаңдар, мысал

  • 3 пен 9 ға бөлінгіштік қасиетін анықтаңдар, мысал




Басы


5 минут



















10 минут




5 минут



15 минут




Бір қорап кәмпитті қанша адамға, нешеуден бөлуге болады?

Тәтті кәмпит қорабын 8 адамға 1еуден немесе 4 адамға екеуден немесе 2адамға төртеуден бөліп беруге болады.

Бөлшек туралы суреттер арқылы түсіндіре отырып, оқушыларға есте сақтауға үйрету.

Бөлшектерді дұрыс оқу мақсатында дауыстап бірге оқу

І. Топтарға тапсырма: «Бэкроним» әдісі

Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.

ІІ. Оқулықпен жұмыс

351 есеп 1 топқа

352 есеп 2 топқа

353 есеп 3 топқа


https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/arifmetika/raczional-sandar/ulester-zhai-bolshekter/lesson/zhai-bolshekterding-negizgi-qasieti


















Алматы

«Атамұра»

2017 ж

Соңы

5 минут

















Сабақты бекіту

  • Бөлшектерді үйрендік пе? Мысал келтіріңдер.

  • Бөлшектерді оқи аламыз ба? Мысал келтіріңдер.

Рефлекция


Мен тақырыпты меңгердім,есеп шығардым, өте жақсы бағаға лайықпын

Тақырыпты түсіндім, бірақ есептерді шешкен кезде қиналамын, орташа бағаға лайықпын

Сабақ маған түсініксіз болды, көмекке мұқтажбын

Үй жұмысы: № 354




СShape1 аралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Топтарда қаблеті жоғары оқушылар нашар оқушыларға көмектесу, қаблеті жоғары оқушылар басқа топтың жұмысын тексеру

Сабақтың әр кезеңін қортындылап отыру

Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
































































Shape2

1 – топ





































Shape3

2 – топ



























































Shape4

3 – топ



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2018
560
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі