Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
5
мин
8
мин
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Топқа
бөлу(piliap
сайты
арқылы)
І топ:
Бөлшектер
ІІ топ : Аралас
сандар
ІІІ топ :Жай
бөлшектер
Үй
тапсырмасы.(Топтық
жұмыс)
«Тарсия» әдісі
Дескриптор
-аралас сандарды
қосады;
- аралас сандарды
азайтады;
- есептін жауабына
қарай фигураны дұрыс қолданады
Жаңа сабақты
түсіндіру.
«Жай бөлшектер және аралас сандарды
көбейту»


|
Оқушылар сәлемедеседі.Сабаққа
дайындалады.
Оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып, үйге берілген есепті
«тарсия» әдісі арқылы орындайды.
Топта бірін бірі бағалайды.
Оқушылар жаңа сабақты бекіту мақсатында төмендегі есептерді
шығарады.
|
Ынталандыру.
Топтық
бағалау.
Бағалау
критерийі:
-аралас сандарды қосады;
1 балл
- аралас сандарды
азайтады; 1 балл
- есептін жауабына
қарай фигураны дұрыс құрастырады. 2
балл
Жалпы балл: 4
|
https://ru.piliapp.com/random/wheel/
Оқулық
Дәптер
https://www.tarsiamaker.co.uk/

Оқулық,
салайд
|
Сабақтың
ортасы
7
мин
10
мин
|
Тапсырма. Жеке жұмыс.
№504
есеп



Дескриптор
-жай бөлшектерді көбейту ережесін
біледі;
-жай бөлшектерді
көбейтіп, жауабын жазады.
Тапсырма. Жеке
жұмыс.

Дескриптор
- бөлшектің негізгі қасиетін
пайдаланады;
- жай бөлшекті натурал санға
көбейтеді;
- аралас сандарды
көбейтеді.
|
Оқушылар жеке жұмыстанады. Оқулықта берілген №504 есепті
жай бөлшектерді көбейту ережесін қолданып,есепті
шығарады.
Оқушылар жеке жұмыстанады.берілген есептерді
шығарады.
|
Ынталандыру.
Бағалау
критерийі:
- жай бөлшектерді
көбейту ережелерін қолданып, есепті шығарады. (әр есепке 1 баллдан
беріледі)
Жалпы балл-3
Ынталандыру
.
Бағалау
критерийі:
- жай бөлшектерді натурал санға көбейтеді; 2
балл
- аралас сандарды көбейтеді. 1
балл
Жалпы балл: 3 балл
|
Оқулық,
дәптер,
стикерлер


Стикерлер,
оқулық,
дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Бағалау
Оқушылар тапсырмаларды бағалау критерий бойынша
бағаланады.
Рефлекция
«ТикТок»
әдісі.
- лайк
- достарыммен
бөлісемін
-
комментарий
Үй тапсырмасы: №506,507 есептерді
шығару.
|
Оқушылар «тикток» әдісі
арқылы сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі.
|
Ынталандыру.
Бағалау критерийлері бойынша жалпы ұпай
есептелінеді.
|
Стикерлер

|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені,оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілет- терін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер
бойынша көптік зият теориясы).Уақытты тиімді пайдалана отырып,
саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға
болады.
|
Бұл бөлімде оқушылардың
сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын
әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Математика кабинетіндегіқауіпсіздікережесіескесалынады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың
қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы
да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы
да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|