Материалдар / Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту.

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту.
Авторы:
28 Наурыз 2025
72
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Квадраттық функция және оның графигі

Мектеп: №1 мектеп гимназиясы

Педагогтің аты-жөні:

Шынәлі Гүлнұр Абдихадирқызы

Күні: 25.11.2024ж


Сыныбы: 5 Д

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

(Бағалау критерийі)

Оқушыларды жай бөлшектерді көбейтуге үйрету, ережелерді қолдана білу біліктілігін қалыптастыру;

Жай бөлшектерді көбейтудің қасиеттерін қолдана білуге, топта жұмыс істеу дағдылары мен өзара және өзін бағалауға дағдыландыру.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану.

Құндылықтарға баулу


Адамдар арасындағы ерекшеліктерді бағалап, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;


Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



5 минут


1. Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру;

Оқушыларды сабақ барысында «Матрица» әдісі бойынша бағалап отырамын.Тақтаның бір бұрышына үш топты 2 қатарлы кесте салып қоямын. Яғни, сабаққа белсенді қатысқан, тапсырмаларды дұрыс орындауына байланысты «+» белгілерін қойып бағалап отырамын.

Оқушыларды үш топқа бөлу үш оқушыны шақырып оқушыларды аты жазылған стикерлерді таңдайды 6 стикерден алады.


Психологиялық ахуал: «Менімен бірге жаса»


Оқушыларға сабақ барысында мотивация беру мақсатында мадақтау сөздер жазылған қима қағаздар таратамын. Және сабақ соңында кері байланыс алу мақсатында.





Үй тапсырмасын тексеру.


«Өзіңді бағала» әдісін қолдану арқылы бір-бірлерінің үй тапсырмаларын тексеру.




Оқушылар сандардың дәрежесін анықтап топқа бөлінеді.



Қима қағаздар










Лэд экран берілген дұрыс жауап арқылы үй тапсырмасын тексеріп шығады


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»





Бір-бірін бағалау («+/-»)


Түрлі түсті қима қағаздар











Лэд экран


Слайд 1



Сабақтың ортасы






7минут



























12 минут




































Жеке жұмыс









Топтық жқмыс

7 минут

















Сергіту сәті

1 минут




Жаңа тақырыпты ашу:

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау үшін әр топтағы оқушыларға төмендегі тапсырмаларды беремін. «Ой қозғау».

Өткен білімді пысықтау ретінде сұрақ жауап.

Жай бөлшек дегеніміз не?

Бөлшектің алымы дегеніміз не?

Бөлшектің бөлімі дегеніміз не?

Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?

574 есеп ауызша





Жаңа сабақты түсіндіру :


Видео сабақ



  • Бөлшекті натурал санга көбейту үшін, бөлшектің алымын натурал санга көбейтіп, натижесін алым етіп жазып, бөлімінін өзін калдыру керек

=

мұндағы n натурал сан , n






Прямая соединительная линия 1

Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін ,олардың алымдарын көбейтіп, алым етіп жазып, бөлімдерін көбейтіп бөлім етіп жазу керек.




Аралас сандарды көбейту үшін , аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жазып , бөлшекті бөлшекке көбейту керек




Геогебрамен практикалық жұмыс


Оқулықпен жұмыс.

575 есеп

576 есеп












Түрлі түсті ұшақ ұшыру










Сұрақтарға жауап береді














































Дескриптор:


- аралас сандарды бұрыс бөлшекке алналдырады

- ортақ бөлігіші бар сандарды қысқартады

- бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады













Дескриптор:


- аралас сандарды бұрыс бөлшекке алналдырады

- ортақ бөлігіші бар сандарды қысқартады

- бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады













«матрица» әдісі арқылы бағалау

















































Орбита бойынша бағалау. Бір «+» белгісі 1 балл


















Орбита бойынша бағалау. Бір «+» белгісі 1 балл



тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға, «+», белгісін қойып отырамын.

Бір «+» белгісі 1 балл



Лед экран

Слайд 2


















Алдамуратова

математика ,жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық, «Атамұра»,2018













Білім ленд платформасы









.









Лед экран

Слайд 3










Геогебра платформасы






Алдамуратова

математика ,жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық, «Атамұра»,2018



















Сабақтың соңы



5 минут









Кері байланыс

































Рефлексия: «Мұғалімнен комплимент» әдәсі арқылы мұғалім берген мадақтау сөзге лайық болды ма жоқ әлде қиындыққа тап болды ма?. ауызша айту.



Оқушылар

«Білгеніңді түйінде»әдісі арқылы тест тапсырмасын орындайды.







Оқушылар сабақты қалай меңгергенін « Жедел жауап» арқылы көрсетеді.



Әрбір дұрыс жауапқа

тақтадағы матрица кестесіне, «+», белгісін қойып отырамын.

Бір «+» белгісі 1 балл









Сабақтың қорытындылағанда матрица кестесіндегі әр оқушының «+» белгілерін санап баллдық жүйеге айналдырып бағалаймын.



Үлестірме қағаздар


















Прямоугольник 1











Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі