Сабақ кезеңі /
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2
минут
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
«Айна»
атты психологиялық
ахуал жүргізеді.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Сыныппен парта шетіне тұрып,
жұптар кезекпен қимылдарын
қайталайды.
|
|
|
3
минут
|
Үй тапсырмасын
тексеру. Ауызша
сұрақтарға жауап береді. Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
«Серпілген сауал» әдісі
-аралас сандарды көбейту
ережесі қандай?
Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру. Мақсатын, бағалау
критерийін оқушыларға болжату.
Дағды: сабаққа мақсат қою дағдысы, бағалау критерийлерін
шығару дағдысы қалыптасады.
|
Өткен тақырып
бойынша сұрақтарға жауап бере отырып,
білімдерін
тексереді.
1 оқушы тақтада есепті шығарып
көрсетеді, басқалар мұғалім сұрақтарына жауап
береді.
Сабақ мақсатын өздері болжап
айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау критерийімен
танысады.
|
Үй жұмысын бағалау арқылы
оқушылардың өткен сабақ бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне
мониторинг жүргізіп, кері байланыс
беріледі
«Жарайсың» «Керемет»,
«Жақсы» деген
мадақтау сөздерді
қосып ынталандыру.
|
Қол көтеру
құралдары
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
Оқыту
түрі: Топтық
жұмыс.
Әдісі: «Біздің
болжам»
№1
тапсырма. Кері санды
атаңыз

Талқылау
сұрақтары.
-есептер шығаруда қандай
ережені қолдандық?
-қандай қтындықтар
болды?
Дағды: Тыңдай білу, ұжымдық шешім қабылдау, бір бірімен
байланысқа түсу, талдау, қарым-қатынас, болжай алу, алған ақпаратты
жүйелеу дағдысы
қалыптасады.
Мақсатқа оралу: -жай бөлшектерді
көбейту
-жай
бөлшекті натурал санға көбейту
ЕББҚ бар
оқушыларға көмектесу
|
«Flippity.net»
платформасы арқылы
4 топқа
бірігеді
Жұмыс дәптерге
қажетті мәліметтерді жазады
Топтық тапсырманы
орындайды.
|
Бағалау
критерийі:
өзара кері сандарды
анықтайды
Дескриптор:
-жай бөлшекке кері
сан анықтайды
-натурал санға кері
сан анықтайды
Түрі- өзара
бағалау
«Көңіл-күй
фигуралары» әдісі
|
Үлестірме
қағаздар
|
10
минут
|
Оқыту түрі: Жеке
жұмыс
Оқулықпен жұмыс
. ЕББҚ бар оқушыларға
көмектесу.

|
Берілген есептерді
шығарады
ЕББҚ бар
оқушыларға көмектесу
|
Бағалау
критерийі:
өзара кері сандарды
анықтайды
Дескриптор:
-жай бөлшекке кері
сан анықтайды-1б
Жалпы балл -6
балл
Түрі- өзін-өзі
бағалау
«+,-»
әдісі
|
Үлестірме
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5
минут
Үй
тапсырмасы:
2
минут
|
Кері байланыс.
Әдісі: «Kundelik.kz»
Рефлексия
Оқушыларға «плюс, минус,
қызықты» әдісі арқылы рефлексия
беріліп, кері байланыс
жасалады.
Үйге тапсырмасы:
Тақырыпты оқу, видеоны қайта
қарау,
522-есеп
|
Оқу бойынша
қорытынды жүргізіп, орындалған тапсырмалар бойынша ережені
қайталайды..
Кері байланыс жасап, нәтиже
балдарын талдайды.
|
Балл қою
шкаласы:
6-10балл
5-8
балл
4-7балл
3-5балл
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
|